Co Najlepsi Projektanci Odzieży Męskiej Mówią O Trendach Po Koronawirusie
Tak, prawdopodobnie ubierasz się bardziej po Koronawirusie
Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.
Niemal z dnia na dzień pandemia COVID-19 drastycznie zmieniła sposób myślenia o modzie, nie wspominając o ogólnym ubieraniu się.
“Dress to impress ” szybko stało się” dress to get by”, a codzienny Mundur komfortu nad wszystkim innym jest już prawie punktem ironii.
Powiązane: Jak dobrze wyglądać od klatki piersiowej do wirtualnych spotkań
Naturalnym postępem tego jest to, co kupimy dalej dzięki naszym kontrolom bodźców COVID, gdy miasta i stany ponownie się otwierają, i to napędza sposób, w jaki niektórzy z liderów w projektowaniu, planowaniu i budowaniu mody męskiej na nadchodzące sezony.
Nowy dobry nastrój mody
“Ogólnie rzecz biorąc, nastrój staje się coraz bardziej swobodny, ponieważ nasz styl życia staje się coraz bardziej aktywny, a komfort staje się wymaganiem”, mówi dyrektor mody Bonobos George McCracken.
Mówi, że ten komfort będzie bardziej skłaniał się ku wyrafinowanemu “przypadkowemu”, ale tylko w ściśle tradycyjnym sensie.
“(Te ubrania) nadal będą wyglądać ostro i będą odpowiednie na imprezę lub imprezę wieczorem ” – dodaje.
Oczywiście nie będzie to natychmiastowy powrót do czasów społecznych i Norm Przed COVID. To będzie stopniowe, ponieważ ludzie czują się komfortowo wracając do pracy i sytuacji towarzyskich. mimo, że w powietrzu mogą wisieć nerwy, stylistka gwiazd ise White mówi, że ludzie będą się bawić poprzez modę.
“Mają swoje chude Dresy, swój charakterystyczny zegarek … ciekawe, jak szczegółowy Podkoszulek pod marynarką, utrzymają rzeczy w luksusowym casual”, mówi.
Uwaga Na Pracowników
Konieczność pokazania indywidualnego stylu otworzy możliwości dla akcesoriów, zwłaszcza zegarków, gdzie bardziej niszowe marki, takie jak Tutima, Zenith i Oris, wzbudzą nowe zainteresowanie wśród tych, którzy chcą się wypowiedzieć, nie wspominając o znacznej wartości w kategorii cenowej Średniej klasy.
Biel wskazuje na nowe kolekcje Tutimy i Zenith o odważnych kolorach i oversizowych twarzach, jako uzupełnienie kolorów widocznych w obecnych trendach.
Paul Alteri, CEO i założyciel zegarków Bob ‘ s zgadza się z nastrojami średniego poziomu, przyznając wzrost o 40% W wyszukiwaniach kategorii poniżej 5000 USD z orisem, Tissot i omegą na czele (chociaż strona zajmuje się przede wszystkim zabytkowymi Rolexami). Możesz się założyć, że wszystkie te zegarki, które były poza nadgarstkiem podczas kwarantanny, wkrótce wyjdą z magazynu, gdy ludzie powrócą do sytuacji towarzyskich.
Indywidualny styl z pewnością zmieni się również w miejscu pracy. Chociaż niektóre profesjonalne ustawienia zawsze zachęcają do czegoś bardziej eleganckiego, opracowywane są nowe zasady.
“Ustanowienie nowej normalności będzie procesem przyrostowym, w którym starannie testujemy i dostosowujemy zasady, zarówno pod względem bezpieczeństwa fizycznego, jak i ewolucji naszych kodeksów ubioru biurowego”, mówi Volker Ketteniss, szef działu odzieży męskiej globalnej firmy WGSN.
McCracken odbija się echem bieli z większą liczbą ukłonów w stronę jasnych kolorów i wzorów graficznych, a codzienne trendy pojawiające się już przed koronawirusem zostaną przyspieszone, gdy ludzie powrócą do pracy i ustawień społecznych.
Zrównoważony Rozwój Ma Większe Znaczenie Niż Kiedykolwiek
Jedną z szerzej zgłaszanych zmian konsumenckich, które naprawdę rozpoczęły się przed koronawirusem, było przejście na wspieranie marek, które wywierają pozytywny wpływ na środowisko. Według Neilsena, konserwatywny szacowana sprzedaż zrównoważonych produktów w USA w 2021 r. wyniosła 142 mld USD, co oznacza wzrost o prawie 14 mld USD w porównaniu z zaledwie trzema latami wcześniej i nic dziwnego, że trend ten napędzany jest przez millenialsów.
“Milenium, jednak, są również bardziej prawdopodobne niż wyżu demograficznego (53% vs. 34%), aby powiedzieć, że byłby skłonny zrezygnować z marki, aby kupić produkty, które są przyjazne dla środowiska,” buty badania. “Znacznie łatwiej jest im również znaleźć produkty przyjazne dla środowiska w sklepach, w których robią zakupy (74% vs.46%).”
“Jedno, co wiemy na pewno, gdy poruszamy się po” nowej normalności”, to to, że konsumenci będą bardziej sumienni podczas dokonywania zakupów”, mówi założyciel i projektant Walter Sky, Nathan Andersen, którego marka start-upowa produkuje niektóre ubrania w ramach certyfikatu Top-line Bluesign.
“Zapytają: czy tego potrzebuję? Po co mi to? Gdzie to się robi? Z czego jest zrobiony? Jak to będzie działać z moim stylem życia?”
Jeszcze kilka lat temu wpływ ubioru nie był tak naprawdę brany pod uwagę. Obecnie plan i praktyka zrównoważonego rozwoju marki to gdzie zaczyna się rozmowa.
Chociaż Marka casual, taka jak Outerknn, uczyniła zrównoważony rozwój kamieniem węgielnym swojej firmy, współzałożyciel i dyrektor kreatywny John Moore wie, że przed nami jeszcze długa droga — a koronawirus zaoferował doskonałą okazję do ponownego uruchomienia.
“Koronawirus był niewygodną przerwą w naszym życiu, osobistym i zawodowym, która już teraz sprawia, że branża modowa naprawdę rozważa to, co ważne, idąc naprzód”, mówi.
Globalna produkcja odzieży na oszałamiającym poziomie i tysiące zamówień za granicą (w połączeniu z niezliczonymi kwestiami praw pracowniczych) sprawiły, że większość globalnego handlu detalicznego zmusiła wszystkich w całym cyklu konsumpcji do przyjrzenia się, jak i co kupują.
“Zrównoważony rozwój w odzieży męskiej i dążenie do cyrkulacji w naszym modelu biznesowym mają zostać”, mówi Moore. “Nie wszyscy będą uczestniczyć. Ale wierzę, że większość marek, projektantów i sprzedawców detalicznych, którzy chcą być po właściwej stronie historii z pewnością będzie.”
Mniejsza Ilość, Większa Jakość
Nadrzędnym sentymentem jest to, że konsumenci będą skłonni wydawać więcej na kawałki o wyższej jakości, które będą trwać dłużej. “Fast fashion” nadal będzie, ale będzie mniejszy i będzie działać inaczej niż wcześniej.
“Komfortowo stylowa wszechstronność i trwała jakość będą najbardziej pożądanymi cechami w modzie na horyzoncie”, mówi Moore.
Z ogólną sytuacją gospodarczą niepewną, Moore uważa, że ludzie będą uważać swoje ubrania za bardziej inwestycję, wydatki-i oczekują-więcej z tego, co kupują. Uważa, że będzie to sygnałem powrotu do minimalizmu, podobnie jak to, co wydarzyło się po czasach wyzwań w 2001 i 2008 roku. W każdym razie jakość i wszechstronność będą najważniejsze.
W miarę jak świat zaczyna się otwierać w nadchodzących dniach, tygodniach i miesiącach, w końcu będziemy mogli wyrazić siebie poprzez jedną z naszych najbardziej podstawowych zasad: to, co nosimy. Oczekuj więcej stylu, więcej długowieczności i mniej tego samego.
Kilka Propozycji Zakupów
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bonobos20riviera20shirt.html
“Myślę, że przejście na zakupy online pomogło zwiększyć ich sukces, ponieważ są tak graficzne”, mówi McCracken o koszulce Riviera. “Podczas koronawirusa wielu pracowników Bonobos nosiło je na specjalne spotkania Zoom i wirtualne imprezy happy hour. Nowa wersja dzianiny jest obecnie szczególnie popularna, ponieważ jest tak wygodna.”
$78 at Bonobos.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/everlane20relaxed20jean.html
Everlane jest liderem od jakiegoś czasu, jeśli chodzi o przejrzyste praktyki. Oprócz zobowiązania się do braku nowych tworzyw sztucznych do 2021 r.i korzystania wyłącznie z certyfikowanej bawełny organicznej do 2023 r., wszystkie elementy jeansowe są wytwarzane w Saitex, fabryce posiadającej certyfikat LEED, która przetwarza 98% wody, wykorzystuje energię odnawialną wytwarzaną na miejscu i zmienia produkty uboczne w celu stworzenia tanich domów.
68 zł przy Everlane.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/outerknown20blanket20shirt.html
“Są dwie warstwy, które prawie zawsze nakładam na koszulkę, w zależności od tego, w jakim kierunku zmierza mój dzień”, mówi Moore. “Nasze Koszule z kocem lub nasze bluzy Z Kapturem Sur Snap definiują tę ideę nieskomplikowanego stylu, w którym zawsze czuję się najbardziej komfortowo.”
148 zł przy Outerknown.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/omega20seamaster20planet20ocean.html
Wyrafinowany używany zegarek to świetny sposób na dodanie wyrazistego koloru. “Pomarańczowa ramka Omega Planet Ocean to upragniona edycja profesjonalnych zegarków nurkowych tej marki”, mówi Altieri. “Pomarańczowe akcenty na ramce i tarczy nadają temu 600-metrowemu nurkowi sportową estetykę, której szuka wielu kolekcjonerów Omega (lub kolekcjonerów).”
3795 zł na BobsWatches.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/outerknown20sur20snap20hoodie.html
Ta Bluza z kapturem jest wykonana z 55% konopi i 45% bawełny organicznej. Konopie są trwałe, elastyczne i wymagają niewiele wody i nie ma Pestycydów do uprawy, a konwencjonalna bawełna stanowi 25% Światowego użycia pestycydów. Marka stawia na ekologię, ponieważ utrzymuje chemikalia z dala od środowiska i wymaga 90% mniej wody do wzrostu.
98 zł przy Outerknown.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/walter20sky20ws-mt0120bluesign20tee.html
“Zawsze byłem fanem wełny merino. Jest naturalnie przeciwbakteryjny, ma piękną teksturę, niesamowite właściwości użytkowe itp.- mówi Andersen o koszulce z certyfikatem Bluesign. “Nuyarn [mocniejsza, rozciągliwa, szybsza, cieplejsza i wzniosła odmiana tradycyjnego Merino z pierścieniem] paruje tkaninę przed procesem cięcia, co pomaga zmniejszyć skurcz, a także dodałem trochę długości, aby zrekompensować przypadkowe wypadki do suszarki.”
75 zł przy WalterSky.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/allbirds20tree20dashers.html
Najnowszym dodatkiem do rodziny obuwia sustainable brands są te TECHNICZNE Buty Do Biegania. Wykonane z odnawialnych, odpowiedzialnych zasobów-w tym drzew eukaliptusowych z certyfikatem FSC, wełny merino z certyfikatem ZQ, a nawet zielonej podeszwy środkowej EVA z negatywem węglowym — ten trenażer działa tak dobrze, jak inni faceci, ale utrzymuje wysoki standard ekologiczny Allbirds.
125 zł przy Allbirds.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bombas20tri-blend20calf20sock.html
Bombas jest ulubieńcem centrali AskMen dzięki niezawodnej technologii stay-up i zawsze stylowemu wzornictwu. Najlepszą częścią kupowania Bomb jest to, że każda zakupiona para oznacza, że para jest przekazywana komuś w potrzebie. Czyste, nowe skarpetki są jednym z najbardziej pożądanych przedmiotów w schroniskach, a Bombas wkłada swoje pieniądze tam, gdzie jego usta, przekazując w imponującym stosunku 1: 1.
$12 at Bombas.com
https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bonobos20the20anywhere20short.html
“Sprzedajemy je niezwykle dobrze”, mówi McCracken. “Myślę, że mężczyźni adoptują je, ponieważ są wygodne, ale także kolorowe i fajne. Mężczyźni są o wiele bardziej komfortowe odsłaniając swoje nogi niż kiedyś.
Od 55 zł w Bonobos.com
Możesz Też Kopać:
- Amazon Style Essentials
- Jak efektywnie pracować w domu
- 27 najlepsze Bluzy Dla Mężczyzn
AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.
Komentarze