7 Nawyków Szczęśliwych Mężczyzn

7 Nawyków Szczęśliwych Mężczyzn

Siedem Prostych Nawyków Wszystkich Szczęśliwych, Spełnionych Ludzi Dzieli

Męska nieszczęśliwość tworzy deficyt emocjonalny, który często krwawi na relacje mężczyzn, ich pracy i ich zdrowia. Badania ujawniają, że nieszczęście wśród mężczyzn może skutkować emocjonalną izolacją, depresją, problemami z gniewem, chorobą fizyczną, a nawet przedwczesną śmiercią.

Dobrą wiadomością jest to, że badania pokazują również, że szczęście jest zamierzone i może stać się nawykiem. Co więcej, jest to związane z siedmioma codziennymi zachowaniami, które mogą prowadzić do większego poczucia spełnienia, radości i uzyskania “więcej życia z życia”, niż kiedykolwiek zdawałeś sobie sprawę.

Realizacja Celów Życiowych

Ray Dalio, menedżer funduszy hedgingowych i autor “zasad”, pisze, że ” zasady są podstawowymi prawdami, które służą jako zachowania, które dają ci to, czego chcesz od życia.”

Mężczyźni, którzy doświadczają najwyższego poziomu szczęścia, to ci, którzy dążą do tego, co dla nich ważne i podejmują codzienne decyzje, aby pozostać na dobrej drodze. Zaangażuj się w zasadę pozostania skupionym na tym, co naprawdę chcesz osiągnąć i gotowość do powiedzenia” nie ” wszystkiemu, co mogłoby umniejszyć to skupienie. 

Za każdym razem, gdy podejmujesz opartą na zasadach decyzję o celach swojego życia, możesz oczekiwać, że poczujesz się lepiej i szczęśliwiej. Potrzebujesz dodatkowej dawki motywacji? Czytaj książki o produktywności, aby pomóc ci się skupić. 

Wdzięczność Jako Praktyka

Najszczęśliwsi ludzie czynią wdzięczność codzienną praktyką. W rezultacie dosłownie przepinają swoje mózgi, aby złagodzić depresję i negatywny wpływ emocjonalny, ćwicząc się, aby doświadczyć większej radości.

Badania pokazują, że nawet niewielka poprawa wdzięczności może mieć daleko idące skutki, od większej siły fizycznej, kontroli apetytu, kontroli impulsów, poprawy snu, zmniejszonej depresji i większego uwalniania dopaminy, co prowadzi do mniejszej liczby bólów i bólów. Zacznij od poświęcenia kilku minut na zastanowienie się nad poczuciem wdzięczności za dobro w swoim życiu i dobro, które wniosłeś.

Codzienne Ćwiczenia

W książce Spark: rewolucyjna nowa nauka o ćwiczeniach i mózgu, autorzy twierdzą, że jeśli firmy farmaceutyczne mogłyby wycisnąć wszystkie mentalne/emocjonalne / korzyści z ćwiczeń fizycznych w pigułce, światowa populacja biłaby u swoich bram, aby ją kupić.

Aktywni fizycznie mężczyźni, którzy angażują się w codzienne ćwiczenia i praktykują zdrowe nawyki, doświadczają niższych poziomów depresji, niższego lęku, odczuwają większe uwalnianie dopaminy dla większej radości, lepiej śpią, doświadczają lepszej jakości pozytywnych emocji, żyją dłużej, a co ważniejsze, doświadczają wyższego poziomu szczęścia osobistego.

Zaledwie 20 minut codziennych ćwiczeń może postawić cię na drodze do większego szczęścia i odporności, więc ruszaj się już dziś. Jeśli szukasz szybkiego i prostego treningu, wypróbuj ten sześciokrotny Obwód masy ciała. 

Postęp

Najszczęśliwsi i najbardziej spełnieni ludzie mają głęboką potrzebę postępu w swoim życiu. W swojej książce Drive: Zaskakująca Prawda O Tym, Co Nas Motywuje Dr Daniel Pink ujawnia, że to, co motywuje mężczyzn, to doświadczenie ich zdolności do kontrolowania swojego przeznaczenia. To poczucie samodzielności i autonomii rozwija się poprzez przyjęcie nastawienia na wzrost, w którym dokonujesz przyrostowych zysków z okazjonalnym przełomem w kierunku celu.

Postęp jest produktem ubocznym pozytywnego wysiłku, który skutkuje jakością “szczęśliwego sukcesu” w porównaniu do próby ” osiągnięcia sukcesu, aby być szczęśliwym.”Aby pomóc, postęp-mały lub duży-powinien być rozpoznawany i celebrowany za wkład w kierunek celów życiowych. Ta behawioralna pętla wysiłku i nagrody oferuje pozytywne wsparcie emocjonalne, abyś mógł iść do przodu w kierunku swoich celów.

Przebaczenie

“Przebaczenie jest zapachem fiołka na pięcie tego, który go zmiażdżył”, powiedział Mark Twain. 

Umiejętność wybaczania jest taktyczną bombą szczęścia. Moc przebaczenia komuś, lub sobie, dla wszystkich naszych ludzkich słabości i słabości odzwierciedla, jak zdrowy jest umysł człowieka naprawdę.

Wybaczanie komuś, że cię skrzywdził, to nie to samo, co mówienie, że jest w porządku, że to zrobił lub że musisz pozwolić mu wrócić do swojego życia. Oznacza to po prostu, że nie jesteś już skłonny inwestować pasma psychicznego/emocjonalnego w ponowne przeżywanie traumy, którą spowodował w kółko w twoich myślach. Zamiast tego odpuszczasz i odmawiasz tarzania się w rynsztoku gniewu, depresji, strachu lub innych niskowartościowych emocji.

A to obejmuje przebaczenie sobie.

Najszczęśliwsi ludzie to ci, którzy akceptują swoje słabości i niedociągnięcia, zdając sobie sprawę, że nie są doskonali. Tak, być może zrobiłeś kilka naprawdę złych rzeczy lub coś głupiego, ale jeśli pamiętasz sposób myślenia o wzroście z wcześniej, nie utknąłeś na miejscu. Zamiast tego zobowiązać się do stania się lepszą osobą, zamiast chłostać się w kółko o tym.

W końcu przebaczenie pozwala Ci iść dalej i stać się lepszym człowiekiem, o co w tym wszystkim chodzi.

Mindfulness

Najszczęśliwsi ludzie to ci, którzy spędzają czas doświadczając spokoju obecnej chwili. Mężczyźni, którzy spędzają zbyt dużo czasu myśląc o przeszłości, często doświadczają najbardziej żalu i smutku. Co gorsza, może to sprawić, że będą się obawiać stworzenia bardziej przekonującej przyszłości, stając się błędnym kole wyuczonej bezradności.

Dwa potężne narzędzia mogą pomóc ci uniknąć tej pułapki i stać się szczęśliwszym w wyniku: medytacja i dziennikarstwo. Udowodniono, że codzienna medytacja zmniejsza stres i pomaga ludziom stać się bardziej obecnymi w chwili i emocjonalnie świadomymi siebie.

Ray Dalio prowadził dziennik przez całe życie, kiedy budował swoją firmę Bridgewater Associates LP. Lekcje, które zapisał podczas swojej podróży do zostania miliarderem zarządzającym funduszami hedgingowymi, okazały się nieocenione i pomogły mu dostrzec to, co było dla niego ważne na drodze: jego rodzinę, przyjaciół i kolegów.

Zobowiązać się do spędzania 5 do 10 minut w samotności i wyciszenia umysłu podczas nagrywania swoich doświadczeń życiowych w dzienniku, aby służyć Ci w przyszłości.

Towarzyskie

Mężczyźni, którzy spędzają więcej czasu w samotności, pod nieobecność rodziny i przyjaciół, częściej żyją krócej i doświadczają niższej jakości życia.

Coś tak prostego jak jedzenie kolacji z rodziną lub znaczącym innym może podnieść poczucie szczęścia, tworząc głębsze uczucia intymności. Spędzanie czasu z przyjaciółmi na imprezach sportowych lub udział w nocy pokera są skutecznymi sposobami na stworzenie poczucia przynależności, dalszego zwiększania poczucia radości i zadowolenia. Mentoring lub rodzicielstwo dziecka rozwijają silne poczucie wkładu i poczucie “potrzeby”, służąc większemu dobru niż własne ja i oferując cel. Zrób to rytuał, aby jeść razem jako rodzina lub regularnie wychodzić z grupą przyjaciół. Trzymaj się z dala od mediów społecznościowych i interakcji więcej jeden-na-jeden, jak również.

Z czasem stworzysz większe więzi i zaspokoisz tę część swojego DNA, która musi czuć się potrzebna i przyczyniać się do tworzenia pozytywnych emocji. Co więcej, pomożesz innym tego doświadczyć.

Uczynienie go priorytetem

Od najmłodszych lat uczy się, jak być obrońcą i żywicielem, co jest szlachetne, ale nie na tyle, aby rozwinąć się w zrównoważonego, dostosowanego człowieka.

Twoje samopoczucie psychiczne jest tak samo ważne dla innych ról, które spełniasz i musi być priorytetem.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Co To Jest Active Recovery?

Co To Jest Active Recovery? Czy Aktywna Regeneracja Jest Kluczem Do Maksymalizacji Treningu? Emily Abbate 3 listopada 2017…
Mężczyzna leżący w łóżku z podniesioną ręką i patrzący w górę.
Read More

Ćwiczenia Na Silne Erekcje

Ćwiczenia Na Silne Erekcje Tak, Te Ćwiczenia Mogą Rzeczywiście Pomóc Ci Dłużej W Łóżku Redakcja AskMen 17 listopada…