8 Letnich Ćwiczeń Na Stole Piknikowym / Thrive Quick Tips

Ta Reklama Jest Częścią Misji, Aby Twój Ogród Był Najlepszym Pokojem W Twoim Domu Od AskMen & Scotts Sponsor Logo


8 Letnich Ćwiczeń Na Stole Piknikowym / Thrive Quick Tips

Te Osiem Ćwiczeń Na Stole Piknikowym Zostało Wykonanych Na Lato

Dzisiejszy Thrive jest o uzyskanie cię z siłowni tego lata i zachęcając do rozpoczęcia pracy na zewnątrz. 

To idealny czas na odkrywanie natury, grillowanie z przyjaciółmi, mieszanie koktajli i cieszenie się słońcem. Ale dlaczego nie skorzystać z okazji, aby uzyskać lepszą formę ? Nasz ekspert od fitnessu i odżywiania , Dr Patrick Owen, wymyślił zestaw ośmiu fantastycznych ćwiczeń, które możesz wykonać używając tylko stołu piknikowego. W rzeczywistości stworzył całą rutynę treningu na świeżym powietrzu, opartą na stole piknikowym, którą możesz zrobić w każdej chwili, nie wydając ani grosza. 

Trening przy stole piknikowym Patricka Owena gwarantuje, że twoje ciało przejdzie przez Tempo. Po prostu obejrzyj powyższy film, aby zobaczyć go w akcji lub przeczytaj poniżej, aby uzyskać przydatny podział wszystkich ośmiu ćwiczeń. Ale zanim zaczniesz, upewnij się, że trawa pod stołem piknikowym jest w świetnej formie, albo może skończyć się robi swoje przyszłe treningi w zjeżdżalni błotnej. Zalecamy pokarm dla trawników Scotts ® Turf Builder®, który pomoże nawozić trawę substancjami odżywczymi, których potrzebuje, aby rosła mocna i gęsta.

Stock Up: Scotts ® Turf Builder® Lawn Food, $15.97 w Amazon.com

Tak więc, oto jak to się robi: spróbuj zrobić jak najwięcej powtórzeń każdego ćwiczenia, jak można w trzydzieści sekund, bez robienia żadnych przerw, dopóki nie wykonasz wszystkich ośmiu ruchów. Cała rutyna zajmie ci tylko cztery minuty, a następnie możesz zrobić 30-sekundową przerwę, aby złapać oddech. Ale jeszcze nie skończyłeś. O nie. Teraz powinieneś powtórzyć cały obwód jeszcze cztery razy. 

PODZIAŁ: 

#1. Pompki

Można to zrobić w pozycji pochylonej lub odrzuconej w zależności od tego, jak silny jesteś. Celem jest zaszaleć i spróbować zrobić jak najwięcej, jak można w trzydzieści sekund.

#2. Skośne Chrupki

Podczas wykonywania tych chrupnięć ważne jest utrzymanie pozycji deski i podniesienie kolan do góry, aż dotrą do łokci… albo jak najbliżej!

#3. Dipy Tricep

Na triceps w końcu usiądziesz. Tak jakby. Pamiętaj, aby rozłożyć ręce na szerokość ramion. Powoli zginaj łokcie, aby zacząć opuszczać się na ziemię. Zatrzymaj się, gdy łokcie są pod kątem 90 stopni i wróć do góry. Ponownie powtórz te zanurzenia tyle razy, ile możesz w ciągu trzydziestu sekund. 

#4. Przysiady Bokserskie

Wykonując przysiady bokserskie, powinieneś wypychać kolana i tyłek Na zewnątrz, jednocześnie utrzymując plecy, ramiona i rdzeń napięty. Pochyl się od bioder, aż usiądziesz na ławce stołu piknikowego, a następnie podnieś się z powrotem. Spłucz i powtórz!

#5. Scyzoryki

Wykonaj przysiady w pudełku za pomocą 30 sekund intensywnych scyzoryków. Pamiętaj, aby nogi były wyciągnięte i uniesione pod kątem około 35-40 stopni, jednocześnie utrzymując ręce równolegle do nóg. Wykonaj to ćwiczenie na stole piknikowym.

#6. Bulgarian Split Squats

Teraz w tej części, będziesz chciał odpocząć górną część stopy na ławce i rozpocząć opuszczanie ciała, aż tylne kolano prawie uderza o ziemię. Celuj, aby ukończyć piętnaście sekund na nogę.

#7. Step-Up With Knee-Up

Jest to prawdopodobnie jeden z najbardziej oczywistych ruchów treningu stół piknikowy można zrobić. Połóż lewą nogę na ławce i ugnij prawe kolano i biodro, aby podnieść kolano tak wysoko, jak to tylko możliwe. Naprzemiennie między nogami przez trzydzieści sekund, a następnie przejdź do ostatniego ćwiczenia.

#8. Box Jumps

Ostatnie ćwiczenie w tym letnim treningu pomoże Ci sprawić, że J. J. Watt będzie dumny. Najlepiej zacząć od skakania na ławce. Ale jeśli jesteś doświadczonym bokserem, spróbuj wskoczyć na stół. 

Podobne: odzież, która może poprawić wydajność

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Człowiek na rowerze stacjonarnym Rower treningowy
Read More

Jak zmiażdżyć Trening Spin

Jak zmiażdżyć Trening Spin Eksperci ujawniają, jak wyrównać swoje treningi Spin Emily Abbate 12 stycznia 2021 roku Podziel…