Foot Locker zamienia swoje sklepy w miejsca rejestracji wyborców przed wyborami 2020
Możesz kupować buty i rejestrować się, aby głosować w tym samym miejscu
Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.
Kilka firm ogłosiło niedawno inicjatywy, które mają pomóc zarówno swoim pracownikom, jak i klientom zaangażować się przed dniem wyborów.
Foot Locker to najnowsza marka, która dołączyła do rosnącej listy z ogłoszeniem w zeszłym tygodniu, że nawiązali współpracę z Rock the Vote, aby przekształcić swoje sklepy w witryny rejestracji wyborców.
Powiązane: Stara Marynarka zobowiązała się płacić swoim pracownikom za pracę w sondażach
Od września 23, National Voter Registration Day, ludzie zakupy w ich najbliższej Foot Locker, Champs Sports lub Footaction lokalizacji można dostać się zarejestrowany do głosowania prawo w sklepie. To daje więcej niż 2000 miejsc w Stanach Zjednoczonych, gdzie ludzie mogą upewnić się, że są gotowi do wykonywania swoich obowiązków obywatelskich w tym dniu wyborów. Klienci w sklepie otrzymają dostęp jednym kliknięciem do prostego cyfrowego centrum, w którym mogą szybko i łatwo sprawdzić status rejestracji wyborców, zarejestrować się, aby głosować, a nawet zapisać się na przypomnienia o wyborach. Klienci Online mogą znaleźć ten sam portal rejestracji wyborców na stronie Foot Locker.
Łącząc siły z bezpartyjną inicjatywą Rock the Vote, Brands for Democracy, Foot Locker ma nadzieję przyciągnąć i wzmocnić więcej wyborców Gen-Z, Z których cztery miliony stały się świeżo uprawnione do głosowania po raz pierwszy w listopadzie tego roku.
“W roku naznaczonym taką niepewnością, pośród pandemii i niepokojów społecznych, przyszłość naszego kraju — i nasza zbiorowa rola w jej kształtowaniu — nigdy nie była ważniejsza” – powiedział Foot Locker, Inc. Prezes Richard Johnson. “W Foot Locker naszą misją jest inspirowanie i wzmacnianie kultury młodzieżowej, więc współpraca z Rock the Vote była naturalnym rozwiązaniem, aby pomóc edukować i wzmacniać głosy dzisiejszej młodzieży.”
Rock the Vote donosi, że ich platforma zarejestrowała do tej pory 870 000 nowych wyborców w tym roku (stan na koniec sierpnia, czyli). To znaczący wzrost z 550 000 nowych wyborców, którym pomogli się zarejestrować przed wyborami w 2016 roku.
“Foot Locker, Inc. rodzina marek każdego dnia dociera do milionów młodych ludzi, dając im ogromną platformę, dzięki której to pokolenie ma dostęp do informacji potrzebnych do głosowania w tych wyborach”, powiedziała przewodnicząca Rock the Vote Carolyn DeWitt. “My, w Rock the Vote, chętnie wykorzystujemy ich wieloletnie, zaufane relacje z amerykańskim pokoleniem młodych, aby zapewnić, że ich głosy zostaną wysłuchane.”
Rodzina marek Foot Locker zachęca również własnych pracowników – ponad 30 000 członków zespołów sklepowych i korporacyjnych w całym kraju-do wyjścia i głosowania w tych wyborach. Będą one zapewniać Elastyczne godziny pracy, aby pomieścić głosowanie, a także dostępne i obszerne zasoby, które pomogą przygotować wszystkich do głosowania z największą pewnością.
Możesz dowiedzieć się więcej o inicjatywie i upewnić się, że jesteś zarejestrowany do głosowania w wyborach prezydenckich w 2020 roku na stronie FootLocker.com/Vote.
Możesz Też Kopać:
- Głosowanie może być największym wyzwaniem w 2020 roku
- OkCupid zachęca do rejestracji wyborców nową kampanią “VILF”
- Czy związek może przetrwać, jeśli masz różne poglądy polityczne?
AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.
Komentarze