Jak uniknąć pierwszej piętnastki

Człowiek za pomocą telefonu komórkowego podczas jazdy na rowerze na sprzęt do ćwiczeń w domu

Jak uniknąć pierwszej piętnastki

College Wait Gain Doesn ‘ t Have to Be a Prophecy

Unikanie Piętnastki pierwszaka może być trudne. Prawdopodobnie jesteś sam po raz pierwszy, a jeśli mieszkasz w akademiku, masz plan posiłków z zasadniczo nieograniczoną ilością jedzenia i wolności. Może być trudno nie oddawać się, gdy nie zbudowałeś swoich zdrowych nawyków, a znalezienie samokontroli, gdy masz tak wiele nowo odkrytej wolności, może być prawdziwą lekcją osobistego rozwoju i siły woli!

Powiązane: Jak często należy wykonywać Cardio w ciągu tygodnia

Aby utrzymać Cię na właściwej drodze, rozmawialiśmy z garstką ekspertów ds. zdrowia i fitnessu, którzy tam byli. Tutaj przedstawiamy ich najlepsze rady, które pomogą Ci uniknąć pierwszej piętnastki-jednocześnie oddając się i ciesząc się w pełni swoim pierwszym rokiem studiów.


Jedz i ćwicz jak w liceum.


Martise Moore, założyciel GreenRunner, był tam. Jej najlepsza rada? Nie zmieniaj tak szybko swoich nawyków. Jako student pierwszego roku w college ‘ u, jesteś tylko kilka miesięcy starszy niż byłeś w liceum. Tak, to jest bardzo mało prawdopodobne, że twoje ciało będzie doświadczenie jakichkolwiek dużych zmian hormonalnych, które sprawi, że bardziej prawdopodobne, aby przybrać na wadze. Co sprawia, że bardziej prawdopodobne, aby przybrać na wadze są zmiany w rutynowych jedzenia i treningu.

W college ‘ u, twój harmonogram jest o wiele mniej regimented i wysokokaloryczne jedzenie i napoje są o wiele wygodniejszy dostęp, więc jest to bardzo łatwe do zaangażowania się w bezmyślne jedzenie, aby zabić czas lub komfort siebie, jak dostosować się do nowego środowiska i oczekiwań. Nie wpadnij w tę pułapkę. Pamiętaj o tym, kiedy i co jesz przez cały dzień.

Ponadto, jeśli nie uprawiasz już sportu, jak to robiłeś w szkole średniej, prawdopodobnie przybrzesz na wadze. Ale tylko dlatego, że nie jesteś już podstawowym Skrzydłowym w drużynie piłkarskiej, nie oznacza, że nie możesz grać w klubie lub sporcie stacjonarnym. Zajęcia rekreacyjne to świetny sposób, aby pozostać w formie, pozostać konkurencyjnym i dobrze się bawić.


Unikaj Pijaństwa


“Moją największą wskazówką dla studentów pierwszoroczniaków, którzy chcą pozostać w formie i uniknąć pakowania kilogramów, jest ograniczenie spożycia alkoholu!”mówi Liz Jeneault z Faveable. “Chociaż studenci pierwszego roku studiów i tak nie są pełnoletni, wiemy, że wielu z nich nadal regularnie spożywa alkohol. Jedynym problemem jest to, że jest to złe dla kondycji! Studentom ciężko jest utrzymać picie w ryzach. Mogą wychodzić wiele nocy w tygodniu, a kiedy spożywasz wszystkie te słodkie napoje w nocy, jesteś zobowiązany do przybierania na wadze.”

Nie wspominając o tym, że picie może prowadzić do złych wyborów żywieniowych. Kiedy jesteś pijany, masz ochotę na pizzę, skrzydełka, hamburgery, frytki – wszystkie słone rzeczy, które powodują wzdęcia! Alkohol wpływa również na naszą zdolność do przyjęcia następnego dnia. Kiedy masz kaca, jesteś bardziej ospały i bardziej skłonny do podejmowania jeszcze bardziej złych wyborów żywieniowych. Poleganie na frytkach serowych, które pomogą Ci przetrwać kaca, po pewnym czasie będzie miało wpływ. Jesteś również mniej prawdopodobne, aby ćwiczyć, jeśli masz kaca. Jeśli musisz pić, pamiętaj, aby spożywać dużo wody, jak również. Spraw, aby woda pitna była absolutnym priorytetem.


Unikaj Stresu Wywołanego Przez Siebie


Kortyzol jest “hormonem stresu”, uwalnianym przez nadnercza i wyzwalanym przez mózg w chwilach stresu. Kortyzol powoduje również, że organizm pakuje się na kilogramy. “Nie zrozum mnie źle, życie może być stresujące, ale nie utrudniaj wszystkiego, niż musi być”, mówi certyfikowany dietetyk sportowy James Oliver. “Biorąc to pod uwagę, zwlekanie i słaba kondycja finansowa są jednymi z głównych przyczyn stresu spowodowanego przez siebie, a oba są łatwe do uniknięcia przy odrobinie dyscypliny. Zrób budżet i trzymaj się go. Kiedy masz pracę domową lub chcesz się uczyć do egzaminu, nie odkładaj tego na ostatnią chwilę – mniej stresu i planuj z wyprzedzeniem.”

W przypadku środków zapobiegawczych Oliver zaleca wypróbowanie naturalnego suplementu, takiego jak ashwagandha, roślinny adaptogen superfood, który może pomóc organizmowi dostosować się do stresu i zwalczyć zmęczenie, dzięki czemu możesz czuć się najlepiej i uniknąć niechcianego przyrostu masy ciała.


Przygotowanie Posiłków


James Oliver sugeruje również przygotowanie posiłku, aby pomóc zachować chudość. “Przygotowywanie posiłków to świetny sposób, aby pomóc zachować paliwo, gdy jesteś w podróży między pracą a klasą. Opracuj rutynę, która przeznacza czas na odżywianie ciała i umysłu, abyś mógł wykonywać swoje najlepsze działania.”

Przez cały czas trzymaj pod ręką torebkę prażonych migdałów lub baton proteinowy o wysokiej zawartości zdrowych tłuszczów i niskiej zawartości cukru, taki jak Baton Atlas. Pomoże Ci to utrzymać nasycenie między większymi posiłkami iz dala od fast – foodów. Nazywają to fast-foodem, ponieważ sprawia, że przybierasz na wadze … szybko.


Spraw, aby sen był priorytetem


Co sen ma wspólnego z 15-letnim studentem? Właściwie to dużo. Według dr Alex Tauberg, kręgarz Pittsburgh i certyfikowany specjalista siły i kondycji, brak snu jest bezpośrednio związany z przyrost masy ciała. “Brak snu obniża poziom hamowania”, mówi dr Tauberg. “Innymi słowy, możesz wiedzieć, że nie powinieneś czegoś robić, ale i tak to robisz, ponieważ pragniesz tej nagrody. Kiedy jesteś pozbawiony snu, jesteś bardziej prawdopodobne, aby zachowywać się w sposób, w którym pozwoliłeś sobie dostać tę nagrodę częściej niż gdybyś miał wystarczająco dużo snu.”

Zasadniczo, podczas kiepskiego snu, kiedy widzisz te ciasteczka, będziesz je jeść, podczas gdy kiedy będziesz miał solidną noc snu, będziesz miał siłę woli, aby tego nie robić. Dzieci z College ‘ u nie mają wystarczająco dużo snu i może to być szczególnie prawdziwe w przypadku zestresowanego pierwszoroczniaka. Dobrze się prześpij, to ważne.


Zbuduj sieć świadomych zdrowia przyjaciół


Samantha Clayton, wiceprezes w worldwide Sports Performance and Fitness, i dietetyk Herbalife, mówi, że najlepszym sposobem, aby pozostać szczupłym i sprawnym w college ‘ u jest otaczanie się rówieśnikami dbającymi o zdrowie. Wspierająca sieć pozwoli Ci zgromadzić ludzi, którzy mają podobne cele wellness i przyczynić się do poczucia wspólnoty i przyjaznego środowiska społecznego. Badania wykazały również wyższy wskaźnik sukcesu, gdy masz kogoś, kto pomoże Ci pozostać odpowiedzialnym.

Możesz dołączyć do zajęć rekreacyjnych w kampusie, co jest świetnym sposobem na pozostanie aktywnym i poznanie nowych przyjaciół lub zapisanie się na wydarzenie takie jak 5K lub tough mudder. Innym sposobem, aby upewnić się, że dbasz o siebie bez poświęcania czasu z przyjaciółmi, jest znalezienie działań, które możesz wykonać razem. Większość miast, a nawet niektóre szkoły, sponsorują tematyczne biegi grupowe, aby skorzystać z pomocy organizacji charytatywnej lub grupy na kampusie.

Możesz Też Kopać:

  • Najlepsze ćwiczenia Cardio dla mężczyzn
  • Mity i fakty żywieniowe
  • Proste zmiany diety na odchudzanie
Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts