Najważniejsze Kolonie Ostatnich 5 Dekad

Najważniejsze Kolonie Ostatnich 5 Dekad

Najważniejsze Kolonie Ostatnich 5 Dekad

Wybraliśmy 10 Najważniejszych Zapachów W Czasie

Niezależnie od wpływu Mad Men, 50 lat temu mężczyźni inaczej się ubierali, inaczej pili, inaczej mówili i tak, inaczej pachnieli. I chociaż nie zalecamy wody kolońskiej jako narzędzia do studiowania historii, zalecamy jej noszenie od czasu do czasu — a wiedza o warunkach, które doprowadziły do powstania konkretnego zapachu, może poprawić wrażenia. Przynajmniej może sprawić, że będziesz brzmiał mądrze na imprezach.

Oto sześć wód kolońskich, które zdefiniowały każdy z ostatnich sześciu dekad i dlaczego każdy z nich był zapachem dla swojego czasu. Aby dowiedzieć się więcej na temat męskiej wody kolońskiej, sprawdź naszą funkcję dotyczącą rozwoju męskich zapachów.

Lata 60.: Dior, Eau Sauvage
70 $za 3.4 Oz.
Kup Teraz

Wydany w 1966 roku przez Dior, Eau Sauvage jest uważany przez niektórych znawców zapachów za jeden z najlepszych i najważniejszych wód kolońskich, jakie kiedykolwiek powstały. Jest często opisywany jako elegancki i seksowny, ze świeżymi cytrusowymi nutami z góry i utrzymującym się zapachem, który jest drzewny, piżmowy i męski. Kiedy to wyszło na jaw, Francja ponownie uchodziła do władzy po ii Wojnie Światowej, a Francuska Nowa Fala wstrzyknęła do kraju dawkę chłodu. Możesz spojrzeć na Eau Sauvage jako na przejście między starym a nowym — klasycznym zapachem, ale także takim, który mocno opierał się na syntetycznych cząsteczkach, które później odgrywały znacznie większą rolę w produkcji wody kolońskiej.

Wicemistrz: Hai Karate

1970: Ralph Lauren, Polo
75 $za 4.0 Oz.
Kup Teraz
 
To, że woda kolońska o nazwie Polo jest naszym wyborem na lata 70. mówi wiele o tym, kto wtedy nosił wodę kolońską; prawdopodobnie nie byłby to zapach z wyboru dla członków Led Zeppelin lub Judas Priest, ale nie umieścilibyśmy go obok Phila Collinsa, aby splash na odrobinę najbardziej zielonej, woodiest, mossiest wody kolońskiej, jaką kiedykolwiek wąchaliśmy. To klasyka, po części dlatego, że kiedy ją nosisz, czujesz się, jakbyś był witany w elitarnym klubie polityków i biznesmenów, zebranym w bibliotece, aby porozmawiać o tajemnicach Zimnej Wojny.

Wicemistrz: Jovan Musk

1980: Guy Laroche, Drakkar Noir 
60 $za 3.4 Oz.
Kup Teraz

Drakkar był pod koniec lat 80. jednym z najpopularniejszych męskich Kolęd na świecie. Po prostu obejrzyj oryginalną reklamę, a szybko zrozumiesz. W tej reklamie ustawionej na szybką ścieżkę dźwiękową muskularny facet angażuje się w łucznictwo, ćwiczy na speedbagu, odwraca zapalniczkę, strzela do basenu, rzuca kostką i zbliża się do pięknej kobiety — wszystko w ciągu około 30 sekund. Jeśli jakaś dekada ma reputację pobłażliwości, to Lata 80., a drzewiasty, pikantny, tajemniczy Drakkar Noir to czas w butelce. Pomyśl o tym jako o połączeniu potu Mike ‘ a Tysona, potęgi Gordona Gekko i upadku Muru Berlińskiego.

Drugie miejsce: Cool Water by Davidoff 

1990: Giorgio Armani, Acqua di Gio
78 $za 3.4 Oz.
Kup Teraz

Ogólnie rzecz biorąc, Lata 90. były wielką dekadą w Ameryce, wypełnioną dobrobytem gospodarczym i względnym pokojem. To było prawie tak, jak wszyscy mówili: “OK, nie pieprzmy tego przez noszenie czegokolwiek, co pachnie zbyt kontrowersyjnie.”Atrakcyjność Acqua di Gio jest dokładnie taka: bardzo świeża woda kolońska, która obmywa Cię zapachem oceanu i na dobre kończy się odrobiną lasu. Dobra, czysta zabawa, jak Saved by the Bell, Discman i wczesne lata bańki dot-com.

Wicemistrz: Ck One

2000: Paco Rabanne, 1 milion
75 $za 3.4 Oz.
Kup Teraz

Wczesne aughty nie są daleko za nami, a bliskość sprawia, że trudno podsumować tę dekadę w kilku słowach. Ale z pewnością jedną rzeczą, która wyróżniała się we wczesnych aughts, była rosnąca przepaść między ” posiadaczami “i” nie-posiadaczami”.”Żadna woda kolońska lepiej symbolizuje bogactwo elity-dostępne dla każdego, kto Macy’ s w pobliżu-niż milion, spowita złotymi opakowaniami i pachnąca cytrusami, przyprawami, drewnem i ciepłem. Ta woda kolońska była również dostępna w prawdziwym złocie z diamentową koroną, ponieważ, hej, nie zaszkodzi rzucić trochę pieniędzy, prawda?

Drugie miejsce: D & G, Jasnoniebieski

2010: Juniper Ridge, Backpacker ‘ s Cologne
100 $za 2 Oz.
Kup Teraz 

Zbawieniem obecnej dekady może być fundament wsparcia dla marek butikowych, ręcznie wykonanych produktów i lokalnych towarów-rzeczy z twarzą, imieniem i historią. Juniper Ridge nie jest obecnie najpopularniejszą marką zapachową, ale firma jest znakiem rzeczy, które nadejdą, wytwarzając zapachy z olejków eterycznych destylowanych na Zachodzie, przy użyciu wyłącznie naturalnych składników i robiąc to wszystko tutaj, w USA. spodziewamy się, że coraz więcej marek butikowych podąży za nimi. To zapach naszych czasów.

Wicemistrz: DS & Durga, HYLNDS

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Ujęcie młodego mężczyzny natryskującego się dezodorantem
Read More

Jak nosić wodę kolońską

Jak nosić wodę kolońską Porady i wskazówki, aby jak najlepiej wykorzystać swój ulubiony zapach Barret Wertz 4 lutego…
Najlepsze Trymery do Włosów Dla Mężczyzn
Read More

Trymery Do Włosów Ciała

Trymery Do Włosów Ciała Oswoić Nadmiar Włosów Na Ciele Z Tych Poręcznych Trymery Alex Bracetti 7 grudnia 2019…