Od Tłuszczu Do Dopasowania W Jednym Połączeniu Skype

Od Tłuszczu Do Dopasowania W Jednym Połączeniu Skype

Ten Facet Zrzucił 130 Funtów Po Jednej Rozmowie Przez Skype ‘ A

Z nicości powstał wszechświat. Z prostej gąsienicy wyłania się motyl. Dorky nastolatek wyrasta na modelkę lub kulturystę. Jedyną stałą w życiu jest zmiana, a w naszym nowym Transformacja tygodnia Seria, AskMen świętuje ludzi, którzy odmienili swoje życie poprzez poświęcenie, zaangażowanie i ciężką pracę. To Ty? Wyślij nam swoją historię i zdjęcia na adres [email protected] i możesz być wyróżniony w przyszłym tygodniu!

Ludzie zmagają się z motywacją. To nic nowego. Szczególnie tych z nas na wyjazdach odchudzających. Motywacja jest trudna. To jak trzymanie wody w rękach. 

Ale czasami-czasami znajdujemy coś, co pomaga go przykleić. Coś, co rozpala twój ogień i nagle nie możesz znaleźć wyłącznika. Odkryłeś nowszą wersję siebie. To samo stało się z Redditorem shinichii. Przez całe życie miał nadwagę. I już wcześniej schudł. Ale potem jego motywacja, ta kapryśna rzecz, którą jest, opuściła go. I waga wróciła. 

Teraz musiał nosić wokół dodatkowych kilogramów i wstyd, że czuł, że przyszedł wraz z nim. Mierzył 180 cm wzrostu, ważył 180 kg. To nie był pierwszy raz, gdy jego waga wzrosła tak wysoko i shinichii, porzucił 60 funtów podczas wyzwania odchudzania w swojej pracy. Nie wygrał jednak wyzwania i ta porażka powiększyła się. Przestał więc chodzić na siłownię, mimo zachęty ze strony przyjaciół. Zniechęcił się, a później zawstydził. 

Przeniósł się do St. Louis, powiedział w wątku Reddit, i pewnej nocy dzielił się rozmową przez Skype z jednym ze swoich najlepszych przyjaciół-starym przyjacielem, którego nie widział zbyt długo. Kiedy jego przyjaciel pojawił się na ekranie, był w formie. “Wyglądał niesamowicie, tak bardzo się rozwinął, a ja byłam jak wow… i rozmawialiśmy, a on gra mi Dobre rady, zachęcanie mnie, itp. Całą noc myślałem:.. Jestem naprawdę zazdrosna.'”

Tak po prostu, jego pilot w centrum motywacji migotał. “A gdybym pozostał na dobrej drodze?”zadał sobie pytanie. Jak by wyglądał? Następnego ranka poszedł na siłownię i wszystko było inne.

“W końcu to poczułem” – napisał. “motywacja, którą miałem wcześniej, tyle że tym razem była silniejsza, tym razem się nie poddam. Tym razem nie zawiodę. Mam zamiar zamienić te marzenia w rzeczywistość i poczułem nieskończoną ilość motywacji płynącej we mnie i byłem w stanie przekroczyć moje granice, a nawet przekroczyć mój cel wagi 200 i doszedłem do 190 i czuję się świetnie.”

Motywacja była tam, ale postęp nie przyszedł łatwo. Ćwiczy 10-12 razy w tygodniu, często dzieląc dwa dni między biegi rano i sesje podnoszenia wieczorem. Dzielił typowy tydzień:

Poniedziałki-niedziele: Cardio rano poniedziałek-środa: podnoszenie ciężarów w nocy

Poniedziałek: Rano Cardio Eliptyczny – 1 godzina i 15 minut dystansowanie na 5 mil Klatka piersiowa-3 zestawy 10 na pochyłej klatce piersiowej przy 90 funtach, 3 zestawy wyciskania sztangi na ławce przy 145 funtach, 3 zestawy 10 na spadającej klatce piersiowej przy 90 funtach Triceps-3 zestawy 10-15 na Tricep Dip Press przy 90 funtach, 3 zestawy 10-12 Tricep Pushdown z mocowaniem liny, 3 zestawy 10 Tricep Overhead extension z mocowaniem liny Ramię – 3 zestawy 10 na przy 40 lbs, 3 zestawy 10 bocznych bocznych wzrost 10 lbs każdy

Wtorek: Rano Cardio Eliptyczny-1 godzina i 15 minut dystansu na 5 mil biceps-3 zestawy 10 na EZ bar curl 50 lbs, 3 zestawy 10 hantli Biceps Curl 25 lbs, 3 zestawy 10 na napowietrznym kablu Curl 20 lbs powrót-3 zestawy 10-15 siedzących rzędów kabli 70 lbs, 3 zestawy 10-15 Pulldownów 70 lbs, 3 zestawy po 10 na każdym ramieniu Pojedynczy Rząd hantli 30 lbs

Środa: Rano Cardio Eliptic-1 godzina i 15 minut dystansowanie na 5 mil Abs-3 zestawy 30 na sit ups, 3 zestawy 30 AB Crunch Machine z oporem 90 lb, 3 zestawy 10 na kolano-biodro podnieś równoległe pręty z 10 lb obciążnikami na kostki nogi-3 zestawy 10 na prasach nóg 200 lbs, 3 zestawy 20 rozszerzeń nóg 60 lbs, 3 zestawy 20 leżących loków nóg 60 lbs, 3 zestawy 20 stojących łydek podnosi opór 50 lbs

Czwartek-Niedziela Poranna bieżnia Cardio – 1 godzina i 15 minut dystansu na 3 mile lub więcej

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts