Ovation for Men to czarny zapach, o którym musisz wiedzieć
Najlepiej pachnący zapach, o którym nigdy nie słyszałeś
Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.
“Pachniesz seksem!”To są słowa, które kobieta powiedziała do mnie pewnego chłodnego Kalifornijskiego wieczoru, kiedy przechodziła obok mnie z diabelskim uśmiechem. Tego ranka po raz pierwszy rozpyliłem nowy zapach o nazwie Ovation for Men — zapach, o którym prawdopodobnie nigdy nie słyszałeś.
Poświęć chwilę i pomyśl o tym, jak ostatnio robiłaś zakupy w sklepie z zapachem. Wyobraź sobie przejścia i blaty pełne różnego rodzaju zapachów – zarówno klasycznych ulubionych, jak i nowych wydawnictw. Kiedy myślicie o tych zapachach, jakie nazwy widzicie? Tom Ford, Armani, a może Valentino? W zależności od lokalizacji, o której myślisz, możesz sobie wyobrazić Creeda, Kiliana lub Bijana. A może twój umysł mógł natychmiast przejść do zapachów gwiazd. Wygląda na to, że każda celebrytka ma teraz własną linię zapachową. Teraz myśląc o tych zapachach, oprócz zapachów gwiazd, ile z zapachów, które przyszły na myśl, to czarne marki? Jeśli nie jesteś tak głęboko zanurzony w świecie zapachów jak ja, prawdopodobnie żaden.
Powiązane: Czarni Przedsiębiorcy Pielęgnujący
Jako osoba o zróżnicowanym doświadczeniu, która od ponad dekady studiuje psychologię zapachów, brak różnorodności i włączenia w branży zapachowej nie jest całkowicie zaskakujący. Dowody na istnienie perfum sięgają starożytnego Egiptu i pochodzą z rytuałów. Ostatecznie stał się luksusem zarezerwowanym tylko dla rodziny królewskiej. W końcu między XVI a XVII wiekiem w Europie pojawiła się Perfumeria, jaką znamy dzisiaj. Podczas gdy niektórzy dzisiejsi perfumiarze udali się do Włoch i Francji, aby stać się klasycznie wyszkolonymi, tradycje w dużej mierze pozostały takie same od XVI i XVII wieku. To wiele wyjaśnia brak możliwości. Nie chodzi o to, że perfumiarze kolorów nie istnieją, ale o to, że częściej niż nie, musieli torować sobie drogę i tworzyć własne możliwości. Jeśli nie możesz przejść przez drzwi, jeszcze trudniej jest zwrócić uwagę potrzebną do promowania produktu. Wiele z tego sprowadza się do uzyskania zasłużonego Światła Reflektorów.
Numerem jeden dla konsumentów, gdy chcą kupić nowy zapach, nie jest rozpoznawalność marki, ale raczej to, jak dobrze pachnie zapach. Na pewno jest kilka osób, które chcą pochwalić się dużą kolekcją nazwisk. Tych typów ludzi jest niewiele w porównaniu z ogólną populacją pochłaniającą zapach. A jeśli twoim głównym celem przy zakupie zapachu (lub czegokolwiek innego) jest popisanie się, prawdopodobnie nadszedł czas, aby przewartościować swoje życie. Prawda jest taka, że większość ludzi kupuje zapachy, aby pachnieć dobrze — niezależnie od tego, czy jest to górna półka, czy kosz na okazje — świetny zapach przyciągnie uwagę konsumentów każdego tygodnia.
Jeśli szukasz wspaniałego zapachu w następnym zakupie, to mój pierwszy dzień noszenia Ovation jest historią wartą przeczytania. We wczesnych godzinach dnia, kiedy spryskiwałem owacją, czułem się, jakbym odkrył nowy regularny zapach, który dodaje mojej rotacji dnia pracy. Otwierając się jako gładka mieszanka czystej skóry i lekko słodzonej, cytrusowej kalabryjskiej bergamotki, zapach jest przykładem cichego komfortu. Idealny zapach dla środowiska pracy. To był dopiero początek. Wraz z postępem wydarzeń dnia, doświadczenie zapachowe postępowało wraz z nim. Nie spodziewałbyś się tego po tak lekkim zapachu, ale Ovation for Men to zapach długotrwały. Tak naprawdę nie słabnie-przekształca się. Nocą cichy komfort przerodził się w piżmową zmysłowość. Amped do n stopnia. Poczułam wyjątkowo uwodzicielski zapach, ale nie wiedziałam, skąd pochodzi. Nie wiedziałem, że to ja. Wiedziałem, że jest to zapach głęboko zakorzeniony w moich wspomnieniach. Pierwszej nocy, kiedy nosiłam owację dla mężczyzn, powiedziano mi, że pachnę seksem. To nie był ostatni raz, kiedy miałem podobne reakcje. Daleko mi do tego. Ovation for Men zapewnia jedno z najbardziej nieoczekiwanych i przyjemnie wszechstronnych doznań zapachowych, jakie miałem od bardzo dawna.
Teraz, gdy mam waszą uwagę, pozwólcie, że przedstawię wam perfumiarza koloru stojącego za Ovation For Men-Shawna Crenshawa. Doskonały przykład nowych pomysłów różnorodność i integracja przynosi do stołu, z tylko jego pierwszy zapach wydany już zakłóca przemysł. Ile reklam zapachowych widziałeś, jak mężczyzna pływa w wodzie, zanim spojrzy uwodzicielsko w kamerę? Wiem, że rok nie minie bez obejrzenia jednego za dużo takich. Pan Crenshaw nie był zadowolony ze zwykłej reklamy. Chciał świętować Czarne doświadczenie ze światem w głęboko znaczący sposób. W tym celu skontaktował się z reżyserem Bobbym Huntleyem II. (wschodząca gwiazda branży filmowej, krótkometrażowy film HUNTLEYA TNC został niedawno zaprezentowany przez Diversity w Cannes.) Przełomowe partnerstwo Shawna Crenshawa nie polegało na ogólnej reklamie, ale na stworzeniu prawdziwie “ponadczasowego” filmu krótkometrażowego.
“Ponadczasowy” Ovation for Men
Zaczęło się od falowania, nie popełnij błędu, ale fala nadchodzi. Posiadanie czarnego zapachu z czarnym perfumerem, takim jak Ovation for Men, przynosi bardzo potrzebne nowe pomysły branży, która zbyt długo przywiązywała się do starych. “Nasze wiadomości o markach skierowane są w szczególności do kolorowych mężczyzn, ponieważ ten segment konsumentów był historycznie ignorowany przez główne marki projektantów. Nasze wiadomości nie mają na celu ignorowania innych segmentów konsumentów. Ale chcemy celowo świętować pozytywne obrazy ludzi koloru. Świętujemy jak przyjęcie urodzinowe. Ludzie koloru też zasługują na świętowanie i wszyscy są zaproszeni. Nikt nie jest wykluczony z udziału w uroczystości. Ale nie mylić, to przyjęcie urodzinowe z okazji mężczyzn koloru”, mówi Crenshaw.
Przemysł zapachowy może nie otworzył jeszcze swoich drzwi dla wszystkich, ale bądźmy szczerzy, impreza z tymi samymi ludźmi w kółko od samego początku jest nudna. Shawn Crenshaw ma inną imprezę i wszyscy są zaproszeni. Powiedz przyjaciołom, Przekaż wiadomość-impreza dopiero się zaczyna.
Perfumerzy koloru znajdują drogę do branży zapachowej i im więcej reflektorów zostanie na nich umieszczonych, tym więcej możliwości dostają, tym lepsza staje się branża jako całość. Więc następnym razem, gdy ktoś poprosi Cię o nazwisko perfumiarza, który przyjdzie ci do głowy, powiedz mu o Shawnie Crenshaw z Ovation for Men.

85 zł przy OvationFragrance.com
Możesz Też Kopać:
- Jak nosić wodę kolońską
- Czarny katalog sklepów i usług
- Najlepsze aplikacje do wyszukiwania czarnych firm
AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.
Komentarze