Unstoppable: Black Owned Fashion Brands Taking Off

Czarno-białe zdjęcia z https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brett20johnson.html, Abdul Abasi z https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/abasi20rosborough.html

Unstoppable: Black Owned Fashion Brands Taking Off

43 Czarne marki modowe, które powinieneś znać

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Zdjęcia produktów ze strony sprzedawcy. 


Ostatnio większość z nas przebywała w naszych mieszkaniach znacznie więcej niż kiedyś. Czy to dlatego, że pracujemy w domu, czy dlatego, że nie wychodzimy po zmianach. Pobyt w teraz również często oznacza długie odcinki sportowych nic, ale wygodne ubrania. Jednak nie zawsze tak będzie, a kiedy nadejdzie czas, aby wrócić na zewnątrz i spotkać się towarzysko, będziemy chcieli wyglądać świetnie, prawda? ​

Powiązane: Czarny katalog sklepów i usług

Więc cały ten czas spędzony w domu sprawia, że nurkujemy głęboko w Internecie, znajdując inspirację zewsząd, a Ci czarni projektanci służą najbardziej satysfakcjonującym aspiracjom krawieckim. Niezależnie od tego, czy jest to uznana marka zaopatrująca się w bujne tkaniny z Afryki, czy młoda, świeża kreatywna współpraca z największymi markami na świecie, ci projektanci nadal kształtują branżę modową w sposób, z którego jesteśmy bardzo podekscytowani.

Są to jedne z najlepszych marek i projektantów należących do czarnych, które znajdziesz dzisiaj.

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html

John Legend, Bono, Ezra Miller, Tom Hiddleson, Drake, Cillian Murphy, David Beckham, Sam Smith, Mos Def, Michael Fassbender, Lou Reed — lista znanych fanów jest długa, a zakres charakteru i stylu jest prawdziwym świadectwem tego, jak wysoko ta marka jest postrzegana. Założona przez Sir Joe https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html w połowie lat 80. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html jego tytułowa wytwórnia przez dziesięciolecia odnosiła sukcesy, aż na początku 2019 roku zachorował na raka. Według jego nekrologu w The Guardian: “Sir https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html lubił cytować swojego pradziadka J. E. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html’ s 1911 book, Etiopia Bez Ograniczeń, bo chodziło o “dwoistość i podwójną świadomość”. Jego dziadek ” nosił sukienkę Kente, aby studiować w Cambridge i Savile Row, aby odwiedzić rodzinę w Ghanie.””, Jak ujął to Brytyjski Vogue w swoim hołdzie: “zrewolucjonizował oblicze mody męskiej, łącząc swój formalny Trening Savile Row z własnym radykalnym duchem.”

Charlie Casley-Hayford, syn zmarłego projektanta, pracował ramię w ramię ze swoim ojcem od 2009 roku, a teraz wszedł w rolę lidera projektując dla nowego pokolenia. Chcąc otrząsnąć się z przydomka “Najlepszy Czarny projektant”, który podążał za jego ojcem przez dziesięciolecia, Młody Casley-Hayford wyjaśnia, że jest naprawdę utalentowanym projektantem. Kropka.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/casely-hayford.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/kin20watches.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/kin20watches.html

Założona przez przyjaciół Kameni Ngahdeu i Kwabenę Osei-Larbi, w przekonaniu, że każda historia ma wartość, Kin narodziła się z walki z własnymi doświadczeniami dorastania, kiedy często “czuli się, jakby nasze afrykańskie dziedzictwo (odpowiednio Ghana i Kamerun) i Czarna skóra nie były czymś, z czego można być dumnym.”Nowa marka oferuje trzy style, które prezentują autentyczną kulturę afrykańską: klasyczne zegarki Djenne i San, w których występuje Bògòlanfini z Mali, oraz kultowe Olumo z Adire z Nigerii. Wszystkie style wykorzystują niezawodny szwajcarski mechanizm kwarcowy umieszczony w chirurgicznej obudowie ze stali nierdzewnej pokrytej szczotkowanym różowym złotem.

Dowiedz się więcej na KinWatches.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/telfar.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/telfar.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/telfar.html jest jedną z tych marek, które prawdopodobnie widziałeś, nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy. Z fanami od Oprah do Lil Nas X, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/telfar.html współpracował z międzynarodowymi markami, w tym UGG, a ostatnio Converse. Po tym, jak w 2020 r. pojawiło się mnóstwo prasy, dzięki pięknym torebkom zaprojektowanym przez Liberyjsko-amerykańskiego założyciela https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/telfar.html Clemens, nie ma wątpliwości, że jest to marka, którą należy uważnie obserwować.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/telfar.html.net

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/armando20cabral.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/armando20cabral.html

Jako model (zarówno w przeszłości, jak i teraźniejszości), https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/armando20cabral.html założył swoją tytułową markę, ponieważ, bądźmy prawdziwi, człowiek wie, czego potrzeba, aby zrobić dobre, wygodne, stylowe buty.

Dowiedz się więcej na Armando-Cabral.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/season20three.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/season20three.html

Założona przez absolwentów MIT Jareda Raya Johnsona i Adama Kleina, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/season20three.html tworzy obuwie w stylu heritage dla nowej generacji. Flagowy produkt firmy, Ansel Boot, jest produkowany ręcznie w małej, rodzinnej fabryce w północnych Włoszech i szczyci się klasyczną stylizacją, komfortem butów i odpowiedzialnie pozyskiwanymi najlepszymi w swojej klasie materiałami, w tym w 100% wodoodpornymi włoskimi cholewkami ze skóry cielęcej, nowozelandzkimi wkładkami z wełny merynosowej, które regulują temperaturę, odprowadzają wilgoć i są odporne na zapachy, oraz super lekką podeszwą Vibram wedge z welded Goodyear, dzięki czemu można ją wymienić w odpowiednim czasie. Ansel to nie tylko jeden z najtrwalszych butów, jakie można kupić, ale także jeden z najwygodniejszych.

Dowiedz się więcej na SeasonThree.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/wales20bonner.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/wales20bonner.html

Kiedy projektant połączy siły z adidas, wiesz, że będzie robił coś stylowego i wygodnego. Jednak ta brytyjska marka pojawiła się na mapie w 2014 roku, na długo przed rozpoczęciem współpracy dzięki założycielce i imiennikowi Grace https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/wales20bonner.html. sprzedawane w jednych z najlepszych butików na świecie, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/wales20bonner.html obejmuje wielość perspektyw pozwalających na odrębne pojęcie luksusu poprzez hybrydę estetyki Europejskiej i Afroatlantyckiej.

Dowiedz się więcej na WalesBonner.net

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/a-1.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/a-1.html

Bogato. Ekstrawaganckie. Wyśmienite. To tylko kilka słów, które przychodzą na myśl przeglądając stronę internetową A. Savauge. Przedmioty obejmują ręcznie robioną biżuterię, włoskie szaliki z jedwabiu i strój na miarę. Pochodzący z Ghany i Nigerii Adrien Sauvage urodził się w Londynie i obecnie mieszka w Los Angeles. Jako potomek Williama Henry ‘ego Savage’ a (1791 – 1837), pierwszego czarnoskórego prawnika w Wielkiej Brytanii, założyciel Adrien Sauvage jest dumny z nazwiska, projektując dla A-listerów, w tym Jude Law, Robert Downey Jr., Michael B. Jordan, Idris Elba i John Legend … by wymienić tylko kilka.

Dowiedz się więcej na ASauvage.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/phlemus.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/phlemus.html

Jako marka mody uwzględniająca płeć, Phlemuns zaciera tradycyjne wzornictwo, konstruuje i kształtuje całkowicie restrukturyzując sposób myślenia o odzieży binarnej. Każda sztuka wyraża kreatywną wolność i nieograniczone możliwości, przekładając się na inspirujące, integracyjne kolekcje dla każdego i każdego.

Dowiedz się więcej na Phlemuns.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/pyer20moss.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/pyer20moss.html

Jeśli Reebok przez https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/pyer20moss.html kolekcja była twoim wprowadzeniem do marki, Witamy w klubie, czekaliśmy na ciebie. Założona przez Kerby Jean-Raymond, jest to marka, która jest na plecach tych, którzy wiedzą od czasu jej uruchomienia w 2013 roku. Fanami marki są wszyscy, od młodego Hollywood, w tym Caleb McLaughlin i Stephan James, do ciężkich hitterów, od Donalda Glovera i Leny Waithe po sportowców, takich jak Chris Paul i Colin Kaepernick — nawet amerykańska rodzina królewska, w tym była Pierwsza Dama Michelle Obama i wiceprezydent Kamala Harris, przyodziali projektanta. Trudno znaleźć potężniejsze poparcie.

Dowiedz się więcej na PyerMoss.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/naclo.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/naclo.html

Amerykanie są zaradni i w tym przypadku na pewno się opłaca. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/naclo.html jest pomysłem Jamiego Williamsa i Chucka Royalsa i pojawił się w wyniku pandemii COVID-19, która spowodowała, że opuścili swoje domy. W ciągu tygodnia od poddania się kwarantannie razem w ich nowej bazie domowej w Karolinie Północnej (i tylko tygodniowe ubrania), obaj szybko zdali sobie sprawę, że byli źle wyposażeni na nadchodzące miesiące “pozostania w środku”. Wymyślili więc sposób na kreatywne ubranie się w dającej się przewidzieć przyszłości, korzystając z jednej z ich ulubionych technik modyfikacji odzieży, przetwarzania wybielaczy. Nie mamy wątpliwości, że wraz z przejściem na indoor … wszystko … nie wykazując żadnych oznak spowolnienia, ta marka znajdzie się na liście zakupów wielu wojowników WFH.

Dowiedz się więcej na Shophttps: / / facet. serpinator. pl / wp-content / uploads/2021/11/naclo. html. com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/coco20and20breezy.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/coco20and20breezy.html

Niezależnie od tego, czy kupujesz wyróżniające się sunnies, czy cokolwiek-ale-nudne oprawy optyczne, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/coco20and20breezy.html ma zapas, który zaspokoi wszystkie gusta krawieckie. Założone przez siostry bliźniaczki, Coriannę i Briannę Dotson, projektanci rozwijają się od 2009 roku i będą nadal tworzyć unikalne i wyrafinowane style w przewidywalnej przyszłości.

Dowiedz się więcej na CocoAndBreezy.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/aox20eyewear.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/aox20eyewear.html

Jeśli ponadczasowy styl to większa szybkość, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/aox20eyewear.html ma bardziej tradycyjne sylwetki etycznie wykonane we Włoszech. Od okularów przeciwsłonecznych i okularów do okularów blokujących niebieskie światło, urodzony w Paryżu Dyrektor Generalny Idriss Nestor stworzył firmę, która tworzy luksusowe okulary w zaskakująco przystępnej cenie.

Dowiedz się więcej na AOXEyewear.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/journacy.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/journacy.html

Nie byle jaka torba, ale torba stworzona dla taty. Marka ta wywodzi się z wyjątkowej podróży Jeffa Johnsona, aby zapewnić dziedzictwo swoim dzieciom.Na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/journacy.html społeczność i torba zostały celowo stworzone, aby wspierać czarnych ojców. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/journacy.html służy ojcom, gdy prowadzą swoje dzieci do opanowania celu, dla którego się urodziły. Ten przystojny wegańskie torba nawet pochodzi z uzupełniającym podkładka do przewijania. Ojcowie wszędzie, radujcie się.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/journacy.html.com

Tiér

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/tic383c2a9r.html

Niezależnie od tego, czy wolisz odpoczywać w dresach, czy w satynie, Tiér ma coś dla Ciebie — dosłownie. Założona w 2014 roku przez współzałożycieli: Nigeria Ealey, Esaie Jean-Simon i Victor James, Marka składa się z neutralnych pod względem płci wzorów, które pozwalają facetom kupować to, czego chcą, czy to różowe satynowe farby, czy zwykły graficzny t-shirt. 

Dowiedz się więcej w ShopTier.nyc

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/abasi20rosborough.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/abasi20rosborough.html

Założona przez amerykańskiego weterana wojskowego pierwszej generacji Abdula Abasi i rodaka z Arizony Grega Rosborougha, jest to marka, która rozwija się w swoim wysokim designie. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/abasi20rosborough.html kolekcje powstają w Nowym Jorku, przy użyciu przetworzonych tkanin z martwego materiału znajdujących się w magazynach w całym mieście i sprzedawanych w butikach na całym świecie.

Dowiedz się więcej na AbasiRosborough.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/norwegian20rain.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/norwegian20rain.html

Kto powiedział, że deszczowe sukienki muszą być frumpy? Nie https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/norwegian20rain.html założyciele T-Michael i Alexander Hale, to pewne. T-Michael, znany ze swojego konceptualnego podejścia do rzemiosła, i Helle, absolwent biznesu i funkcjonalista, stworzyli markę złej pogody, która nie jest podstawowa. Ta ekologiczna marka (od 70% do 100% użytej tkaniny jest poddawana recyklingowi) ma style dla każdego typu ciała.

Dowiedz się więcej na NorwegianRain.com

Allëdjo

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/allc383c2abdjo.html

Założona w 2017 roku przez Kassima Lassissi, Allëdjo — wanderlust, nomad lub podróżnik w ojczystym Niger-Kongo języku Yorùbá — to neutralna pod względem płci Marka produkowana i produkowana w Afryce. Powstała z chęci połączenia pasji do podróży z wykwintnymi strojami.kolekcja ach poświęcona jest celowi i jego wyjątkowej kulturze.

Dowiedz się więcej na Alledjo.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/tongoro.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/tongoro.html

Rozpoczęty na początku 2016 roku przez Sarah Diouf, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/tongoro.html produkowany jest wyłącznie w Dakarze w Senegalu. Jest to marka, która pozyskuje materiały na kontynencie afrykańskim i współpracuje z lokalnymi krawcami, a jej długoterminowym celem jest stworzenie nowej dynamiki produkcji w Afryce oraz wspieranie rozwoju gospodarczego i społecznego rzemieślników w Afryce Zachodniej.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/tongoro.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/baxter20wood.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/baxter20wood.html

Założona przez urodzonego w Ghanie projektanta Kweku Larbi i jego narzeczoną Sarah Smith, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/baxter20wood.html jest poświęcony powstrzymaniu fali odpadów z tworzyw sztucznych w krajach o niskich dochodach. Klasycznie zaprojektowane, pozbawione płci płaszcze przeciwdeszczowe i buty marki są wykonane z mieszanki materiałów pochodzących z recyklingu i naturalnych, a część zysków jest wykorzystywana do finansowania programów edukacji ekologicznej w krajach rozwijających się, pomagając zarówno zmniejszyć ilość istniejących odpadów, jak i zapobiegać powstawaniu nowych odpadów. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/baxter20wood.html oferuje również program buyback, dzięki któremu klienci mogą poddać recyklingowi dowolny gumowy But od dowolnego producenta i uzyskać kredyt w wysokości 30 USD, który można przeznaczyć na ich https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/baxter20wood.html zakup.

Dowiedz się więcej na BaxterWood.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/ashya.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/ashya.html

Dopiero założona w 2017 roku przez współzałożycieli Ashley Cimone i Moyę Annece, ASHYA podbiła fanów mody. Jest to nowojorska Etykieta projektowa z akcesoriami podróżnymi neutralnymi pod względem płci, w tym torbami crossbody, torbami na pasek i uchwytami na paszporty. Każda torba i każdy element wyposażenia są produkowane w słynnej nowojorskiej dzielnicy odzieżowej.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/ashya.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/the20aware20brand.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/the20aware20brand.html

Wizja nagrodzonej marki mówi, że ma na celu edukację, oświecenie i wzmocnienie fanów poprzez swoją odzież. Skupiając się na samoświadomości jako fundamencie wszelkiej świadomości i miłości własnej jako kluczowego gracza w manifestowaniu marzeń, Marka Award z powodzeniem — nie wspominając o stylowo-wyszła za mąż za streetwear i samoświadomość.

Dowiedz się więcej na TheAwareBrand.com

Ikiré Jones

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/ikirc383c2a920jones.html

Będziesz zaznajomiony z krawiectwem Ikiré Jones, ponieważ jest to nic innego jak najwyższej klasy, ale projekty są niczym innym jak powszechne. Podczas gdy niektórzy mogą wyglądać znajomo na początku, po bliższym przyjrzeniu się, zamszowe kurtki safari są bardziej luksusowe, złote jedwabne tuniki błyszczą, a jedwabne szale z oryginalnymi wzorami pokazują niezaprzeczalny talent założyciela Walé Oyéjidé.

Dowiedz się więcej na IkireJones.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/heron20preston.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/heron20preston.html

Dzięki współpracy z kultowym artystą ulicznym Kenny Scharfem i kultową amerykańską marką Levi ‘ s, towork z Kanye Westem i Virgilem Ablohem, jasne jest, że Hernon Preston ma wielkie plany wobec swojej tytułowej wytwórni. Założona w 2017 roku, po wielu szumach i sukcesach podsycanych talentem, zapałem i mediami społecznościowymi, w tej chwili może nie być nikogo innego, udowadniającego, jak żywy i dobrze może być amerykański sen millennial.

Dowiedz się więcej na HeronPreston.com

Glenn ‘ s Denim

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/glenns20denim.html

Nigdy nie jest za późno, aby wyrobić sobie imię, co pokazał nam urodzony w Trynidadzie Glenn Liburd. Po 30-letnim romansie, projektowaniu, krojeniu i szyciu wszechobecnych tkanin dla innych, Glenn ‘ s Denim wreszcie przybył. Kolekcja Glenna-we współpracy z Brooklyńską marką krawiecką Brooklyn Tailors – nawiązuje do subkultur, które zainspirowały Liburd. Nowy Jork w latach 70. i 80., kiedy to niespokojne miasto było wylęgarnią radykalnej nowej muzyki, sztuki i kultury.

Dowiedz się więcej na GlennsDenim.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/house20of20aama.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/house20of20aama.html

Z 2013 roku, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/house20of20aama.html to inspirowana kulturą Marka zakorzeniona w etosie kontynentu afrykańskiego i diaspory. Jest to Kolaboracja pomiędzy duetem matki i córki, Rebeccą Henry (matka duetu, z zawodu adwokat, ale z natury artystycznie zorientowana) i Akuą Shabaką (absolwentką 2019 Parsons The New School for Design na Manhattanie w Nowym Jorku.  Oba projektują głównie Style damskie, ale ich neutralne pod względem płci projekty są bogate w dziedzictwo, a także w szczegóły.

Dowiedz się więcej na HouseOfAama.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/daily20paper20clothing.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/daily20paper20clothing.html

Jefferson Osei, Abderrahmane Trabsini i Hussein Suleiman założyli amsterdamską wytwórnię odzieży męskiej Daily Paper w 2010 roku. Cel? Twórz nowoczesne projekty z naciskiem na afrykańskie tło, które dzieli trio. Kolekcja obejmuje zarówno proste graficzne koszulki, jak i dobrze skrojoną odzież wierzchnią, Spodnie i odzież wypoczynkową, nie wspominając o imponującym wyborze akcesoriów

Dowiedz się więcej na DailyPaperClothing.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brett20johnson.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brett20johnson.html

Syn założycieli Black Entertainment Television, Boba i Sheili Johnson, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brett20johnson.html mógł z łatwością wieść dobre życie pod radarem. W końcu Sheila Johnson była pierwszą uznaną czarnoskórą miliarderką na świecie w 2000 roku (dla kontekstu Oprah znalazła się na liście po raz pierwszy w 2003 roku). Zamiast tego Johnson zdecydował, że wytyczy swój własny szlak, wyrabiając sobie reputację w świecie Luksusowej Mody-i chłopiec to zrobił. Z fanami, w tym aktorami takimi jak Patrick Wilson, Elijah Boothe i Johannes Huebl, do sportowców, w tym Xherdan Shaqiri, Roger Federer i Wayne Gallman II, Johnson niewątpliwie ma przed sobą świetlaną przyszłość.

Dowiedz się więcej na BrettJohnson.co

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brick2020woods.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brick2020woods.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/brick2020woods.html zawiera ścisłą edycję dokładnie tego, czego wszyscy teraz chcemy-wysoki styl, niskie koszty utrzymania, naprawdę ponadczasowe, wygodne ubrania. Z siedzibą w rodzinnym mieście założycielki Kacey Lynch, South Central, Los Angeles, ta marka streetwear nie jest typowa. Koncentruje się na opowiadaniu historii poprzez produkcję, projektowanie i, w prawdziwym stylu streetwear, współpracę. Dzięki wysokim standardom i wysokiej jakości prezentacji, jest to marka streetwear stworzona z myślą o życiu na ulicach i poza nimi.

Dowiedz się więcej na BricksAndWood.us

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/daem20watches.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/daem20watches.html

Z siedzibą w Williamsburgu na Brooklynie, ale made to Bazylea w Szwajcarii (w zasadzie globalna stolica zegarmistrzostwa) zegarki Daem zapewniają jakość, jakiej można oczekiwać od luksusowych marek zegarków, w stylu, którego chcesz od marki streetwear, w cenie, którą można zobaczyć w większości domów towarowych. Kolekcja hero marki składa się z ekskluzywnych, przełomowych elementów zaprojektowanych wspólnie z Basquiat Estate.

Dowiedz się więcej na DaemWatches.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/a-cold-wall.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/a-cold-wall.html

Założona przez londyńskiego projektanta Samuela Rossa w 2015 roku, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/a-cold-wall.html kolekcje mają na celu zacieranie granic między brytyjskimi mundurami klasy robotniczej a eleganckim krawiectwem Savile Row. Ross został wybrany do Nagrody Fashion Awards 2018 brytyjskiego projektanta mody męskiej, protegowany Virgila Abloh i finalistą zarówno LVMH Prize, jak i Andam Award.. Były projektant produktu zwiększył swój biznes modowy do przychodów w wysokości 1,7 miliona dolarów do 2017 roku-wszystko to przed ukończeniem 30.roku życia. Nie tylko jego ubrania są imponujące.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/a-cold-wall.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/johnny20nelson.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/johnny20nelson.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/johnny20nelson.html mężczyzna, a nie marka, urodził się w Anglii, a wychował na Brooklynie w Nowym Jorku. Przypisuje Vivienne Westwood, Alexander McQueen i kultowym jubilerom z sąsiedztwa, którzy podniosli kulturę hip-hopową w latach 80. i 90.jako jego główne wpływy. https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/johnny20nelson.html, marka, została założona w 2017 roku z każdym kawałkiem dumnie wykonane w Nowym Jorku przy użyciu różnych drobnych metali i kamieni. W swoich projektach Nelson czerpie inspirację ze swoich różnorodnych doświadczeń artystycznych i kulturowych, które łączą punk, hip-hop i duchowość. Niezależnie od tego, czy jest to Naszyjnik all Power Fist, pojedynczy kolczyk w czarnej Panterce, czy pierścionek her Freedom z ikonami Harriet Tubman, Shirley Chisholm, Sojourner Truth i Ida B. Wells, kolekcja koncentruje się na elementach wyrazistych, które wywołują rozmowę wśród konsumentów.

Dowiedz się więcej na JohnnyNelson.nyc

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/waraire.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/waraire.html

Niezależnie od tego, czy są to garnitury na miarę, garnitury na co dzień, garnitury rekreacyjne, czy (f * cking awesome) Dresy, jest coś dla prawie każdego z https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/waraire.html. od momentu powstania w 2002 roku, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/waraire.html Boswell i jego tytułowa Linia są synonimem dbałości o szczegóły, odpowiedniego dopasowania, stylu i innowacji. Choć jego korzenie są ściśle związane z uznanymi hollywoodzkimi elitami, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/waraire.html niedawno odnowiono program mundurowy McDonalds dla załogi i menedżerów, który obejmuje 860 000 pracowników w ponad 14 600 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych. Fani marki to Colin Kaepernick, LeBron James, Jay Z, Will Smith, Ellen DeGeneres i inni.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/waraire.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/nicholas20daley.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/nicholas20daley.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/nicholas20daley.html ukończył Central Saint Martins w 2013 roku, a w 2015 roku założył własną wytwórnię pod tym samym tytułem. Od momentu powstania marki, Nicholas nieustannie eksploruje swoje dwuetniczne dziedzictwo, pochodzące z Jamajki i Szkocji: szeroko kwestionuje i odzwierciedla pojęcie wielokulturowości w ramach brytyjskiej tożsamości. Był laureatem nagrody półfinałowej International Woolmark Prize 2019, a ostatnio finalistą nagrody LVMH 2020. Marka współpracuje z kultowymi nazwiskami, takimi jak adidas i Fred Perry.

Dowiedz się więcej na NicholasDaley.net

Ozwald Boateng

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/ozwald20ozwald20boatengboateng.html

Talent Ozwalda Boatenga do flary i projektowania pojawił się bardzo wcześnie w Londynie. W wieku dwudziestu lat, po przebraniu już gwiazd, w tym Micka Jaggera, Jimmy ‘ego Paige i Spike’ a Lee, Boateng założył studio projektowe na słynnej londyńskiej ulicy Portobello Road. W niecałą dekadę został pierwszym krawcem, który pokazał się na Paris fashion week. Po prawie kolejnej dekadzie został mianowany przez Bernarda Arnaulta dyrektorem kreatywnym ds. odzieży męskiej w Givenchy. Wkrótce potem Boateng został odznaczony Orderem O. B. E przez królową Elżbietę II i mianowany ” oficerem Orderu Imperium Brytyjskiego.”Szybko podążył za tym sukcesem, pomagając form Made in Africa wystawić afrykańskie przedsiębiorstwa na międzynarodowe inwestycje i rynki kapitałowe. Gdyby to nie wystarczyło na całe życie dla większości ludzi, w 2012 roku trafił do Vanity Fair ‘Best Dressed’ Hall of Fame. Ten człowiek zasługuje na oklaski.

Dowiedz się więcej na OzwaldBoateng.co.uk

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/post-imperial.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/post-imperial.html

Urodzony w Nigerii projektant z Harlemu, Niyi Okuboyejo jest mózgiem https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/post-imperial.html, globalna marka lifestylowa zakorzeniona w kulturze Afrykańskiej. Okuboyejo wierzy w teorię humanizacji materiałów w celu ustanowienia etycznej odpowiedzialności i twórczej współpracy między rzemieślnikami, materią i środowiskiem. Opracowując i eksperymentując z różnymi tkaninami poprzez tradycyjny proces barwienia adire, tkaniny takie jak szeroki sztruks, szenil, jedwab i aksamit zyskują bogaty, luksusowy, nieoczekiwany wygląd.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/post-imperial.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/supervsn.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/supervsn.html

W ostatnim wywiadzie dla StupidDope, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/supervsn.html właściciel Gavin Mathieu powiedział: “na Coachella w 2019 r. grupa moich przyjaciół nosiła ogromną flagę Black LIVES MATTER wokół festiwalu przez trzy dni, aby złożyć oświadczenie o nierównościach, z jakimi borykają się czarni ludzie w społeczeństwie … Przewiń do przodu rok później, i jestem na telefon z zespołem Coachella zrobić kolaborację dla ruchu BLM, i muszę opowiedzieć ich historię.”Powiedział dalej mega festival, że nic się nie zmieniło na świecie od jego obecności rok temu. “Nie potrzebujemy kolejnej Koszulki, ani podpisu” “Potrzebujemy zobowiązania ze strony korporacji, aby być wspólnikiem na dłuższą metę.”To jest etos za https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/supervsn.html.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/supervsn.html.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/third20crown.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/third20crown.html

Nowojorscy współprojektanci Kristin i Kofi Essel łączą miłość do geometrycznych kształtów z detalami znajdującymi się w ich architektonicznym otoczeniu, aby stworzyć https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/third20crown.html. wykorzystując swoje wspólne doświadczenie i pasję, zespół mąż-żona uruchomił markę i nazwał ją https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/third20crown.html aby uczcić połączenie dwóch sił, które łączą się, tworząc coś nowego-potężną parę. Marka tworzy neutralne pod względem płci elementy codziennego użytku. Swoją kolekcją projektanci celebrują wzajemną fascynację strukturą, liniami architektonicznymi i odważnymi akcentami.

Dowiedz się więcej na ThirdCrown.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/the20brooklyn20circus.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/the20brooklyn20circus.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/the20brooklyn20circus.html lub BKc, to marka odzieży męskiej założona przez Ouigi Theodore, która znajduje inspirację na kartach książek historycznych. Według profilu Alexa Williamsa z 2011 roku, talent Theodore ‘ a sięga tak daleko, jak pamięta. “Gdy miał 8 lat, jego rodzina przeniosła się z Haiti do Crown Heights na Brooklynie, gdzie szybko stał się znany jako dzielnicowy talerz mody. Wymienił Jamesa Browna, Liberace ‘a i Freda Astaire’ a jako wpływy mody, a pewnego dnia wyruszył do Brooklyn Technical High School w kaszmirowym swetrze Ralph Lauren na ramionach, następnego dnia w kombinezonie narciarskim i goglach.”Marka ma na celu zmianę sposobu ubierania się Amerykanów, jednej kultowej sylwetki na raz dzięki planowi 100-letniemu.

Dowiedz się więcej na TheBKCircus.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bianca20saunders.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bianca20saunders.html

Od jej pierwszego solowego pokazu na liście London Fashion Week w czerwcu 2018, https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bianca20saunders.html został już zidentyfikowany jako charakterystyczny głos w odzieży męskiej. Specjalizując się w proponowaniu wstrząsających zwrotów akcji do zwięzłych ubrań, marka dąży do przedefiniowania istniejących pojęć męskości. Wzorując się zarówno na brytyjskim, jak i Zachodnioindyjskim pochodzeniu, projekty Saunders w równym stopniu nawiązują do klasycznej streetwear i awangardowej mody, czasami w ramach tego samego dzieła. Gdybyśmy mieli zgadywać, jak wygląda przyszłość mody, byłoby https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/bianca20saunders.html.

Dowiedz się więcej na BiancaSaunders.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/yoah20new20york.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/yoah20new20york.html

Yoah to twórcza współpraca i przedsiębiorcze przedsięwzięcie, które łączy dwoje rodzeństwa i najlepszych przyjaciół, 32-letniego Yseult i 18-letniego Noah Polfliet. Choć pochodzą z różnych pokoleń, obaj założyciele wierzą w transformacyjną moc odzieży, z których jeden jest doświadczonym modelem, a drugi nowym studentem w Parson Paris. Kto powiedział, że tworzenie świetnie wyglądającej odzieży neutralnej płci jest tylko dla dorosłych? Yoah chce, aby dostać się na parterze ich tożsamości mody.

Dowiedz się więcej na YoahNewYork.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/fear20of20god.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/fear20of20god.html

Jerry Lorenzo jest założycielem Luksusowej Marki streetwear https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/fear20of20god.html jest także synem byłego gracza MLB, trenera i menedżera Jerry ‘ ego Manuela. Więc ma sens, że Lorenzo byłby biegły w mieszaniu swojej sztuki z atletyką. Niedawno Adidas oficjalnie ogłosił swoją długoterminową współpracę z https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/fear20of20god.html, po czym Lorenzo będzie kierował kreatywną i biznesową strategią koszykówki Adidas na całym świecie. “Jest to rola, która jest bezprecedensowa w swej naturze i niuansowej atrybucji, która przeczy wszystkim tytułom i tradycyjnym definicjom”, mówi Lorenzo w oficjalnym ogłoszeniu. “Jest to nieustraszony ruch, w którym wspólna wizja i przekonanie są podstawą akrecji dwóch marek kształtujących Sport i kulturę, w celu prawdziwego zwielokrotnienia naszych niuansów, aby na zawsze zrewolucjonizować branżę koszykówki wyczynowej.”

Dowiedz się więcej na FearOfGod.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/union20los20angeles.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/union20los20angeles.html

Niezależnie od tego, czy robisz zakupy w Union store, czy kupujesz samą markę Union, we wszystkim, co Union udostępnia, jest niezaprzeczalne poczucie stylu Los Angeles. Właściciel Chris Gibbs jest obrazem Stylu bez wysiłku, ponieważ nie ma znaczenia, czy to Timberland i Dickies, czy Margiela i Jill Sander, jedno pozostaje prawdą: ma każdy wygląd.

Dowiedz się więcej na UnionLosAngeles.com

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/yeezy.html

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/yeezy.html

Niektórzy go kochają, niektórzy nienawidzą, niektórzy nawet go żałują – Kanye West na zawsze zmienił świat mody.

Dowiedz się więcej na https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/yeezy.htmlSupply.com

Możesz Też Kopać:

  • Czarne marki Distelleries, winnic i alkoholi
  • Odważne Historie Za Czarnymi Markami
  • Czarni Przedsiębiorcy Pielęgnujący

AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Żółte buty Nike, niebieskie buty adidas i drukowane buty Nike na niebieskim tle
Read More

Najlepsze Trampki 2020

Najlepsze Trampki 2020 Przemysł Obuwniczy Wciąż Się Rozwijał, Nawet Gdy Przebywaliśmy W Pomieszczeniach Tres Dean 5 stycznia 2021…