Wilson Sporting Goods Relaunch

Wilson Sporting Goods Relaunch

Wszystko, co musisz wiedzieć o wznowieniu Wilson

Kiedy marka jest tak wszechobecna jak Wilson Sporting Goods, trudno jest ją ponownie wprowadzić do publicznej wiadomości. Marka, która powstała w 1913 roku, jest największą marką w branży sprzętu sportowego od ponad stu lat, a jej sprzęt w dużej mierze stał się złotym standardem w prawie każdym większym sporcie na świecie. Na takim poziomie sukcesu stagnacja byłaby zrozumiała. Nie musisz odkrywać koła na nowo.

Powiązane: Jak nosić Athleisure

Być może właśnie to sprawiło, że w 2021 roku marka ponownie stała się głównym graczem w świecie odzieży sportowej. Wydaje się, że nie wynika to z zarządzeń akcjonariuszy lub malejącego wpływu, ale raczej z autentycznej wewnętrznej potrzeby rozwoju marki.

Podczas gdy rok 2021 nie był pierwszym w historii wypadem marki w kierunku odzieży, stworzyli mocne podstawy dla ich miękkiej Odnowy w odzieży sportowej Wilson poprzez serię kropli skupionych wokół odzieży sportowej/casualowej. Kapsuły czerpały częściowo z odpowiednich sezonowo sportów (Koszykówka na początku lata, tenis w czasie US Open) i łączyły jakość, funkcjonalność i modę. Elementy wytrzymują testy wydajności i dobrze wyglądają zarówno na boisku, boisku, jak i w terenie.

Główna projektantka Joelle Michaeloff sięgnęła głęboko do rozległego archiwum marki w poszukiwaniu inspiracji, z kilkoma wyróżniającymi się elementami jako relatywnie bezpośrednimi modernizacjami klasyki Wilson. Początki marki w Chicago są również podkreślone w gotowych do koszykówki elementach, które łącznie mają kolorystykę opartą na kultowej czerni, bieli i czerwieni lokalnej serii koszykówki. Klasyczne zszywki prepwear, takie jak Polo, są ożywiane dzięki bardziej nowoczesnym cięciom i tkaninom, oddychającym bawełnianym materiałom pomagającym w funkcjonalności bez zmniejszania estetyki. To imponujący skład, a marka wygląda na to, że będzie się rozwijać, gdy wkroczy w nową erę.

Wilson podwoił swoje korzenie w Chicago latem, otwierając swój pierwszy w historii sklep flagowy w Wietrznym Mieście w lipcu. Lokalizacja, położona w środku tętniącej życiem dzielnicy handlowej po drugiej stronie ulicy od sklepów z modą, stanowi swoistą bazę dla marki, aby zaprezentować swoje najnowsze produkty i dać klientom dostęp do unikalnego sprzętu, w tym w pełni konfigurowalnych rękawic baseballowych i rakiet tenisowych.

Najbardziej zuchwały ruch Wilson zrobił w tym roku przyszedł w sierpniu w czasie US Open. Ich inicjatywa związana z największym weekendem w amerykańskim tenisie skupiła się na partnerstwie z global streetwear juggernaut KITH. Linia, wykonana we współpracy z mastermind KITH Ronnie Fieg, podniosła zszywki tenisowe preppy z nowojorskim podejściem i wysokiej jakości materiałami. To oszałamiająca kolekcja, zawierająca wszystko, od tipped Polo do pięknego, gotowego na dwór swetra cableknit, który uczyniłby postać Chrisa Evansa w Noże Out omdlenie. Współpraca nie poprzestała jednak na ubraniach. Marki połączyły siły, aby odnowić publiczny kort tenisowy w rodzinnym mieście Feiga, Queens, dzięki czemu sport jest dostępny dla młodzieży w okolicy i robi to w sposób przyjazny dla środowiska.

Podczas US Open w Soho uruchomiono również sklep pop-up Store / Muzeum hybrid, w którym zaprezentowano najnowszą odzież tenisową marki, a także jej historię w tym sporcie. Archiwalne rakiety i piłki zdobiły przestrzeń, pokazując, jak stała obecność Wilson w sporcie przez ostatnie stulecie. Na starcie pojawiła się legenda tenisa i wieloletni sportowiec Wilson Billie Jean King, która rozmawiała z wybraną grupą entuzjastów o swoim legendarnym biegu na korcie i wpływie tego sportu na świat.

Zamykają rok mocnym kolejnym monumentalnym posunięciem. Przez lata Wilson dostarczał koszykarki dla NCAA, FIBA i WNBA. Od tego sezonu przejmują NBA. Nową piłkę do gry w NBA dostarczy Wilson, przejmując po dziesięcioleciach od Spaldinga. Jest to, biorąc pod uwagę, najbardziej głośny moment w i tak ogromnym roku dla marki. Obecnie są one w zasadzie jedynym nazwiskiem w jednym z największych sportów na świecie.

Wilson 2021 był fascynujący oglądać grać w czasie rzeczywistym. Nie ma, nie można powiedzieć wystarczająco dużo, nie ma prawdziwej potrzeby, aby marka wykonała ruchy, które zrobiła. Pozostawanie wygodnie w stagnacji jako zawsze obecna (choć cicha) nazwa w sporcie byłoby całkowicie zrozumiałe. Zamiast tego wykorzystali nostalgię, Głębokie archiwum i znakomitą reputację w niezwykle udanym wznowieniu.

Żadne narożniki nie zostały wycięte, a wysoki standard jakości jest utrzymywany we wszystkim, od nowych piłek do gier NBA po proste Trójniki. Wszystko jest połączone i zakorzenione w silnej tożsamości marki. Wilson jest większy niż kiedykolwiek-a po roku, który mieli, trudno sobie wyobrazić, że wkrótce przestaną.

Możesz Też Kopać:

  • Najlepsza odzież Athleisure dla mężczyzn
  • Inspiracja stylem: Celebryci w Athleisure
  • Najlepsza Nowa Odzież Sportowa
Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Fossil marki brązowy skórzany pasek ze srebrną klamrą na niebieskim tle
Read More

Najlepsze Paski Dla Mężczyzn

Najlepsze Paski Dla Mężczyzn Paski, które pokazują, że naprawdę brakuje spodni Barret Wertz 26 maja 2020 Podziel się…