4 sztuczki, aby zarządzać ból mięśni

Młody człowiek rozciągający się na wałku z pianki na zewnątrz

4 sztuczki, aby zarządzać ból mięśni

Były zawodowy bokser ujawnia hacki na ból mięśni ulgę

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Zdjęcia produktów z witryn sklepów.


W pewnym momencie wszyscy walczyliśmy z bólem mięśni, czy to z rygorystycznego treningu, czy z powrotem do sprawności po dłuższej przerwie. Nasze mięśnie są w ciągłym użyciu każdego dnia i kiedy nie jesteśmy obolali, często nie myślimy o tym, jak bardzo na nich polegamy. Istnieje wiele sposobów radzenia sobie z obolałymi mięśniami i znalezienia ulgi przed następną sesh potu, ale zanim złamiemy nasze hacki na odzyskanie, przyjrzyjmy się najpierw, jak mięśnie stają się obolałe.

Powiązane: najlepsze narzędzia do odzyskiwania treningu i uwalniania mięśni

Naukowo rzecz biorąc, gdy organizm przechodzi intensywne ćwiczenia kwas mlekowy jest produkowany w mięśniach, ponieważ organizm ma niską zawartość tlenu, który musi przekształcić glukozę w energię. Wytwarzany kwas mlekowy jest tym, co powoduje początkowo ból mięśni. Ostatecznie wątroba następnie rozkłada nadmiar mleczanu, zmniejszając ten początkowy ból. Ból, który odczuwasz 24 do 48 godzin później, jest wynikiem mikroskopijnych łez mięśni. Te łzy tworzą stan zapalny, który pozostawia uczucie bólu lub bólu. Łzy mięśniowe naprawiają się w ciągu dnia lub dwóch, aw procesie mięśnie stają się bardziej sprężyste i zyskują masę. Stąd powiedzenie: “nie ma bólu, nie ma zysku.”

Po wielu latach bycia profesjonalnym bokserem i braniu ciosu za ciosem, nauczysz się kilku rzeczy na temat obolałych mięśni i tego, co złagodzi ból. Niektóre z najlepszych porad mam do zarządzania ból mięśni można znaleźć w porady poniżej.

1. Zainwestuj w ręczny masażer

Niestety, nie zawsze jest czas na profesjonalny masaż, a koszty mogą szybko się sumować. Istnieje jednak produkt, który oferuje podobne korzyści do masażu za pomocą techniki perkusyjnej: Theragun. Istnieje kilka różnych modeli Therabody Theragun do wyboru, ale wszystkie zapewniają głębokie leczenie mięśni, aby pomóc mięśniom odzyskać, jednocześnie łagodząc stres i napięcie.

Na rynku jest kilka innych marek, które produkują wysokiej jakości ręczne pistolety do masażu i oferują podobną ulgę dla obolałych mięśni. Produkty te służą jako świetny sposób, aby pomóc uwolnić kwas mlekowy zbudowany z forsownych ćwiczeń.

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/theragun20massage20gun.html

Od 199 zł w Theragun.com

2. Walcowanie Pianki

Nie lekceważ mocy wałka piankowego. Są one idealne, gdy ból mięśni zaczynają skurcz lub skurcz. Naciskaj mięśnie nóg, pleców, ramion lub ramion na wałek piankowy, aby masować skurcze lub skurcz. Może to również pomóc w rozluźnieniu węzłów, które mogły powstać. 

Zwiększony przepływ krwi przenosi składniki odżywcze do mięśni, jednocześnie eliminując toksyny. Pomaga to odzyskać mięśnie i leczyć.

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/foam20roller.html

34,99 zł Amazon.com


Podobne: najlepsze wibrujące i niekonwencjonalne Wałki piankowe


3. Weź kąpiel z lodem

Jak wielu z nas znosi zimę, ostatnią rzeczą, o której chcemy myśleć, jest kąpiel lodowa, ale jest to jedna z pierwszych rzeczy, o których myślisz, gdy jesteś bokserem z obolałymi mięśniami. Sama kąpiel lodowa nie jest oczywiście najlepszym uczuciem, ale podziękujesz sobie później, gdy twoje mięśnie szybciej odzyskają siły. Oprócz zmniejszenia bólu, udowodniono, że kąpiele z lodem również zmniejszają stan zapalny i poprawiają krążenie. Dwa ważne czynniki, jeśli chcesz wrócić na siłownię.

Kąpiele lodowe lub terapia zimnem są łatwiejsze do podjęcia, gdy już są zanurzone w zimnej wodzie (łatwość w wodzie) i powoli dodają lód. Idealnie, dwa do trzech komercyjnych worków lodu zostaną dodane. Pomoże również nosić skarpetki i szorty, aby utrzymać temperaturę rdzenia, jednocześnie pozwalając lodowatej wodzie działać magicznie. Postaraj się zacząć i ostatecznie możesz pracować na swój sposób, aby pozostać w wannie przez co najmniej 20 minut.

Najpierw skonsultuj się z lekarzem, ponieważ pewne warunki lub leki mogą sprawić, że ta opcja nie będzie dla ciebie odpowiednia.

4. Stretch Out Strap

Jeśli byłeś u fizjoterapeuty, prawdopodobnie poradzili ci, abyś zaczął używać rozciąganego paska. Istnieje wiele różnych odcinków, które można zrobić dla różnych części ciała, aby złagodzić ból. Wykonywanie tych odcinków przed i po treningu pomoże rozgrzać i rozluźnić mięśnie. Korzystanie z paska pozwala również na większą kontrolę i większą elastyczność, co pomoże Ci szybciej osiągnąć swoje cele fitness i zapobiegnie kontuzjom.

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/stretch20strap.html

15,95 zł Amazon.com


Ważną rzeczą do zapamiętania jest opracowanie procesu, który działa najlepiej dla ciebie, aby pomóc zarządzać bolesność mięśni i zmęczenie dla regeneracji po treningu. Twoje ciało zacznie czuć się inaczej, im bardziej sprawisz, że będzie to nawyk, aby pomóc odzyskać mięśnie i ostatecznie będziesz lepszym sportowcem.


Możesz Też Kopać:

  • Gracze NBA dzielą się swoimi wskazówkami dotyczącymi rozgrzewki i regeneracji
  • Co To Jest Trening Ekscentryczny? I dlaczego warto zacząć
  • Co To Jest Giętkość Mięśni?

AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts