Dieta Brenta Fikowskiego

Dieta Brenta Fikowskiego

Zjadłbyś Zwierzęce Organy, By Zbudować Mięśnie? Ten Facet Ma

Brentowi Fikowskiemu niekoniecznie podoba się Tytuł ” drugi Najsilniejszy człowiek na Ziemi.”On to rozumie. Jest mocny i działa na branding. Ale o wiele wcześniej nazwał siebie srebrnym medalistą. Zajął drugie miejsce na igrzyskach w CrossFit w 2017. Ale nie ma wątpliwości, że musisz być jednym z najsilniejszych sportowców na świecie, aby stanąć gdziekolwiek na podium.

Wszystko, od sposobu, w jaki trenuje, o której budzi się rano, jak śpi i wraca do zdrowia, musi być starannie rozliczone. I oczywiście, jedzenie ma wysoki priorytet. A Fikowski je jak zwierzę.

Nie, poważnie. Je jak zwierzę.

– Ostatnio eksperymentowałem z takimi częściami, jak język, serce, nerki i wątroba, bo są tańsze-powiedział niedawno Fikowski, gdy był w Nowym Jorku promując premierę nowego buta treningowego Reebok Nano 8.

Dobrze. Więc jest korzyść z Twojego budżetu na wydatki, ale … ok, co?

“Ktoś musi to zjeść, a ja wolę to zrobić, niż zobaczyć, jak się marnuje” – powiedział. “Kiedy patrzysz na dzikie zwierzę, które zabija inne zwierzę, to właśnie do tego zmierzają, chodzi o wnętrzności. To jest dobre.  I jest dużo wysokiej zawartości mikroelementów.

Temat: Siedem Prostych Sposobów Na Dodanie Większej Ilości Białka Do Diety

“Zacząłem robić wiele badań, aby mam nadzieję uzasadnić te dziwne rzeczy, które jadłem. Do tego właściwie doszło.  Zapytałam dietetyka: Czy to dobry pomysł?”I powiedziała, że tak, dostajesz dużo witamin i minerałów, których nie dostaniesz z, powiedzmy, uda czy czegoś takiego.”

Fikowski ma rację. I to nie tylko dlatego, że 26-letni Kanadyjczyk potrafi zgarnąć 300 funtów. Narządy zwierząt, takie jak wątroba, nerki i serce, oferują jedne z najgęstszych źródeł żelaza, miedzi, magnezu,fosforu, witamin z grupy B i witamin A, D, E I K. na przykład serce wołowe może zaoferować 20 gramów białka na porcję 4-uncji, z zaledwie 4 gramami tłuszczu.

Są rzeczy, które fikowski je, które uznalibyśmy za “normalne”.”Lubi słodkie ziemniaki. Do każdego posiłku przygotowuje też tonę warzyw, które zazwyczaj zawierają śniadanie, dwa obiady i lekką kolację.

Podobne: Sześć Ruchów CrossFit, Które Powinieneś Robić-Nawet Jeśli Nie Lubisz Crossfitu

I chociaż prawie każda część krowy jest uczciwa do jedzenia, Fikowski zrezygnował z mleka lata temu. Rozmawialiśmy ostatnio z jedną z najszybciej wschodzących gwiazd CrossFit, gdy był w promocji Nowego Jorku nowe buty treningowe Reebok Nano 8, o jego diecie, treningu i przygotowaniach do nadchodzącego sezonu CrossFit.

AM: zacznijmy od tego, co teraz sądzicie o swoich występach na CrossFit Games 2017 i waszych oczekiwaniach na nadchodzący sezon.

Brent Fikowski: Czułem się naprawdę dobrze z zeszłorocznymi igrzyskami i wcześniejszymi. Byłem bardzo zadowolony z tego, jak występowałem. Niektórzy ludzie, kiedy byłem czwarty w 2016 roku, mówili: “och, byłeś tak blisko trzeciego, że musisz być naprawdę zdenerwowany.”Byłem jak żaden mężczyzna, byłem po prostu bardzo zadowolony z tego, jak się spisałem i świetnie się bawiłem. Wiem, że mam coś do zbudowania, ale to nie wisi nad moją głową.

To dobrze, bo myślę, że ta postawa opłaciła się i pomogła mi wspiąć się na drugie miejsce w tym roku. I to samo, czy wolałabym mieć złoty medal? Jasne. Ale w końcu jestem bardzo zadowolony z tego, jak dobrze się spisałem przez cały rok i to był naprawdę dobry czas.

Patrzysz wstecz i mówisz, że muszę to naprawić, czy trzymasz wszystko tak, jak jest?

To po trochu jedno i drugie. Nie chcesz drastycznie zmieniać wszystkiego, co robisz, bo widziałem, jak z każdym rokiem się poprawiam. Ale nie można się obawiać ciągłego naostrzania piły. Myślę, że te same zasady, wielkie rzeczy jak mój dietetyk, mój trener, trzymam te rzeczy takie same. Ale małe rzeczy po drodze, jak niewielkie zmiany w diecie lub mój trener, który jest mądrzejszy ode mnie, powie, że myślę, że musimy to zrobić w tym roku i zaufam mu, ponieważ to on mnie tu przywiózł. I wiesz, zmieniam się więc może to co robię też musi się trochę zmienić. Ale myślę, że każdy inteligentny sportowiec nieustannie szuka sposobów na poprawę, jednocześnie zachowując dobre rzeczy, które dały im sukces.

Co trzeba poprawić?

Podobnie jak w ostatnich latach, tylko surowa siła. Tak więc rzeczy takie jak moja ławka, moja ścisła prasa, moja górna Siła pleców, mój martwy ciąg, moje plecy przysiad — to są rzeczy, z którymi zawsze borykałem się i prawdopodobnie zawsze będę, wiesz, w porównaniu do niektórych innych zawodników CrossFit wysokiego poziomu. Ale widziałem wiele ulepszeń i dzięki tym ulepszeniom zacząłem wspinać się na ogólną tabelę liderów.

Temat: Chcesz Opanować Martwy Ciąg? Postępuj Zgodnie Z Tymi Trzema StrategiamiReebok

Jakieś zmiany w diecie?

Nic poważnego. Myślę, że zawsze szukam małych rzeczy do poprawy, czy to po prostu znalezienie lepszego miejsca na kupno jajek, wiesz, różnych warzyw do mieszania lub innego suplementu do wypróbowania, takie rzeczy.

Czym Twoja dieta różni się teraz Od tej, która była wcześniej, gdy byłeś elitarnym Crossfitterem?

Zawsze jadłem zdrowo. Myślę, że miałem 15 lat i nie jadłem deseru przez miesiąc lub dwa, ponieważ miałem duży wyścig pływacki i chciałem wygrać. Zawsze byłem tym facetem, który rozumiał korelację między dobrym jedzeniem a dobrymi wynikami. jako nastolatek zrezygnowałem z nabiału, tylko dlatego, że myślałem, że to dobry pomysł i Chciałem Spróbować i zobaczyć, czy to coś zmieni.

I… naprawdę?

Tak. Mam teraz trochę nabiału, ale to wszystko od lokalnych krów karmionych trawą, więc nie reaguję zbytnio. Ale wcześniej miałem dużo nabiału. Wypiłem dużo mleka. Zawsze byłabym chociaż trochę zatłoczona. Zawsze miałam Katar, flegmę w gardle i myślałam, że mam alergię. Jako nastolatek przeczytałem kilka rzeczy o tym, jak mogą być skorelowane i pomyślałem, że może po prostu to wytnę. Moi rodzice byli fajni z moim wypróbowaniem tego i wsparciem. zauważyłam różnicę, więc od tamtej pory nie piłam mleka. Kiedyś to uwielbiałem. Wypijałbym 2-3 miski płatków dziennie.

Pokrewny: Ułatw Przygotowanie Posiłków Dzięki Tym Niezbędnym Pojemnikom

Nadal to robię. Po prostu próbuję wyrzucić resztki mleka. Ale OK, więc co z tym, kiedy dopiero zacząłeś CrossFit? W każdym razie, zaczęłaś mówić o tym, kiedy zaczęłaś CrossFit.

Jak wielu ludzi, kiedy po raz pierwszy zacząłem CrossFit, poszedłem na surowe Paleo. Myślałem, że to wypróbuję i to ma swoje zalety, ale byłem inny pod-tankowania siebie, zwłaszcza węglowodanów. Potem dołączyłem do dietetyka. Jadłem podobne przedmioty, ale po prostu zmieniałem wartości. Więc zacząłem zmniejszać tłuszcze, podnosić węglowodany; zacząłem czuć się o wiele lepiej. Zacząłem zdobywać trochę dobrej wagi, jak trochę więcej mięśni, ponieważ byłem naprawdę szczupły i musiałem zdobyć trochę więcej siły i mięśni przychodzi wraz z tym. Od tego rodzaju zmiany, a to było w 2013 roku, moje diety pozostają dość niezmienione. Jem dużo słodkich ziemniaków. Tam dostaję dużo węglowodanów. Rano jem trochę owsa, różne rodzaje mięsa, a potem jem dużo warzyw. Tam, skąd pochodzę, jest dużo sezonowych warzyw, więc w zależności od tego, co jest w sezonie, staram się to jeść, a następnie po prostu poruszać się z sezonem.

Opisz więc typowy dzień jedzenia dla siebie.

Zazwyczaj budzę się i trenuję, i trenuję na czczo. Budzę się zwykle około 5:30 i idę na siłownię. Po tym będę miał shake białka z niektórych suplementów, a także zwykle mają węglowodany, jak również uzupełnić niektóre glikogenu, węglowodanów płynnych. To jedyny raz, kiedy w ogóle będę miała cukier rafinowany. Nawet nie jem dużo owoców.  Ale bezpośrednio po treningu lub jeśli jest to naprawdę długi trening będę miał jakieś węglowodany w płynie.

Potem zjem śniadanie, czyli dużo warzyw podgrzanych na patelni, a jak już się podgrzeją to usmażę 3 jajka. Potem zwykle wezmę owies z jogurtem i jagodami.

Mam dwa obiady i kolację i zwykle są takie same. Moje dwa obiady każdy z nich będzie miał 300 gramów gotowanego słodkiego ziemniaka, a następnie około 150 gramów mięsa. Mięso zmienia się w zależności od tego, co mogę dostać za tanio. Ostatnio eksperymentowałem z niektórymi częściami, które będą jak język, serce, nerki i wątroba, ponieważ są tanie.

Ktoś musi to zjeść, a ja wolę to robić, niż patrzeć, jak się marnuje. Kiedy patrzysz na dzikie zwierzę, które zabija inne zwierzę, to jest to, do czego zmierzają, to jest to flaki. To jest dobre. I jest dużo wysokiej zawartości mikroelementów. Zacząłem robić wiele badań, aby mam nadzieję uzasadnić te dziwne rzeczy, które jadłem. Do tego właściwie doszło. Zapytałam dietetyka, czy to dobry pomysł? Powiedziała, że dostajesz z tego dużo witamin i minerałów, których nie dostaniesz z uda czy coś. Więc włączyłem więcej tego. Więc tak, 300 gramów słodkich ziemniaków i około 150 gramów chudego mięsa, co równa się około 30 gramów białka, a następnie po prostu dużo warzyw. Więc to są dwa obiady, a potem kolacja jest taka sama. Czuję, że odchodzę. Jeśli nie jestem głodna, nie jem dużo więcej i po prostu mam trochę sałatki. A jeśli będę głodny, będę miał trochę więcej, może trochę więcej węglowodanów.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Człowiek siekanie warzyw w kuchni
Read More

Plan Diety Roślinnej

Plan Diety Roślinnej Wszystko, co musisz wiedzieć o Plant-Based Emily Abbate 12 marca 2021 roku Podziel się RedTube…