Najlepsze treningi YouTube dla różnych typów ćwiczących

Mężczyzna biorący zajęcia fitness na tym telewizorze w domu

Najlepsze treningi YouTube dla różnych typów ćwiczących

Stream kilka sesji potu z domu, aby pomóc Ci osiągnąć swoje cele

Rok 2020 wpłynął na branżę fitness, rzucając światło na trening w domu. W wielu stanach siłownie zostały zamknięte lub są zobowiązane do przestrzegania ścisłych protokołów bezpieczeństwa z powodu pandemii COVID-19. I nawet teraz, w 2021 roku, wielu z nich trzyma się z dala od siłowni, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim rodzinom.

Powiązane: 10-Minutowy Trening: Full-Body Scorcher

Na szczęście mamy YouTube, aby utrzymać nasze treningi w domu świeże i zmotywować nas do tego. Zebraliśmy jedne z najlepszych treningów na YouTube, od maratonu po podnoszenie i jogę, aby zainspirować wszystkich ćwiczących. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy trenujesz od lat, ta lista z pewnością zainspiruje cię do dodania czegoś nowego do swojej rutyny.

Rozgrzewka

Możesz zacząć od tej rozgrzewki, zanim przejdziesz do następnego biegu lub spróbujesz dowolnego treningu, który wymieniliśmy poniżej. Jest to podstawowa rozgrzewka do zakończenia przed intensywnymi treningami,a podstawy zapobiegania urazom są tam wszystkie. Film pokazuje naprawdę świetne dynamiczne rozciągnięcia, które są aktywnymi ruchami, które wprowadzają stawy i mięśnie w pełny zakres ruchu. Podczas statycznego rozciągania, podczas którego siedzisz, stoisz lub leżysz w jednej pozycji przez pewien czas, świetnie nadaje się do ochłodzenia, Szpital Chirurgii specjalnej, jeden z najwyżej ocenianych szpitali zarówno ortopedii, jak i reumatologii, mówi, że dynamiczne odcinki powinny być używane jako część rutyny rozgrzewki przed jakimkolwiek wydarzeniem sportowym.

Codzienna rutyna na spalanie tłuszczu

To może być tylko siedem minut, ale założyciel THENX, Chris Heria, zachęca, aby to ćwiczenie było wykonywane codziennie rano, aby rozpocząć spalanie tłuszczu. Ćwiczenia w tej rutynie są mało skuteczne i odpowiednie dla każdego, od początkujących do zaawansowanych ćwiczących. Jest to rutyna szybkiego treningu interwałowego o wysokiej intensywności (HIIT), w tym pół burpees, różne rodzaje desek, kopnięcia w tyłek, wysokie krany kolanowe i skaczące przysiady.

Treningi HIIT składają się z krótkich, intensywnych treningów, które trwają od kilku sekund do kilku minut, po czym następuje okres odpoczynku i regeneracji. Niektórzy trenerzy przysięgają, że HIIT jest bardziej skuteczny niż tradycyjne ćwiczenia cardio, ale eksperci z Penn Medicine News opublikowanych w 2018, że krótsze treningi z okresem odpoczynku mogą być dla niektórych bardziej przyjemne, a tym samym działać lepiej.

Tak czy inaczej, poranna rutyna Herii nie wymaga ogromnego zapotrzebowania na czas i jest skuteczna w spalaniu tłuszczu i budowaniu mięśni.

Do pompek żelaznych

Szukasz szybkiego treningu ze sztangą na całe ciało, gdy jesteś w kryzysie czasowym? Ten z Juice & Toya zajmie tylko 30 minut i będzie zawierał trzy ćwiczenia górnej części ciała, trzy ćwiczenia dolnej części ciała i jedno ćwiczenie całego ciała. Wszystkie ruchy w kompleksie są w pełni konfigurowalne. Możesz dodać tyle powtórzeń, ile chcesz, i dodać tyle lub tak mało wagi, jak chcesz.

Jest to trening dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych podnośników, ale początkujący mogą eksperymentować tylko z drążkiem, jeśli go mają, ponieważ podnoszenie wymaga szkolenia i Edukacji w formie, aby uniknąć obrażeń.

Juice & Toya mówią, że widzieli świetne wyniki z włączenia tego obwodu jeden lub dwa razy w tygodniu.

Up Your Marathon Training

OK, więc to nie jest trening “w domu”. Nie możesz tego robić w swoim mieszkaniu. Ale jeśli masz w pobliżu Tor lub trasę, którą lubisz biegać, może to być świetny sposób na poprawę czasu i formy. Inspiruje go brytyjski biegacz długodystansowy i dwukrotny złoty medalista olimpijski Mo Farah. Knox Robinson, założyciel Nike Run Club i kapitan Black Roses NYC, prowadzi treningi do maratonu w Los Angeles i kobiet do Nike LA 13.1 w “specjalnej sesji”, przerywając Duże interwały tempowe krótkimi sprintami 200 metrów. Robinson mówi, że przełącznik pomaga zresetować umysł i ciało biegacza, a także odświeżyć jego formę.

Biegacze biegający mogą robić to raz w tygodniu, ale jeśli dopiero się uczysz, możesz podzielić dystans i odstępy prędkości na dwa różne treningi w ciągu tygodnia lub ćwiczyć je raz na dwa tygodnie. Ponieważ specjalne sesje są naprawdę trudne i to na pewno dla tych, którzy biegają regularnie, mogą Cię wypalić, więc możesz chcieć odpocząć po dniu.

Coś Innego

Shifu Yan Lei jest mistrzem 34. generacji ze świątyni Shaolin w Chinach, który używa YouTube, aby nauczyć tysiące ludzi autentycznego Qigong Shaolin i Kung Fu. Jego najpopularniejsze wideo pokazuje szybki trening łączący Klasyczne pompki z twardym Qigong, aby otworzyć stawy i skupić się na mięśniach górnej części ciała.

Jeśli nigdy nie próbowałeś tysiącletniej chińskiej praktyki, jest to szybki i łatwy film, w którym możesz zanurzyć palce u stóp. Może być stosowany jako codzienna rozgrzewka lub jako coś do włączenia do rutyny kilka razy w tygodniu.

For a Rock Hard Core

YouTuber Movement Parallels Life oferuje kreatywne treningi masy ciała podkreślające pierwotne i naturalne ruchy dla siły i mobilności. Ten film przedstawia 10 różnych ćwiczeń, aby zbudować mięśnie rdzenia. Chociaż te ćwiczenia mogą nie być najłatwiejsze, są zabawne, a wiele ruchów różni się od wielu podstawowych ćwiczeń.

Zachęcamy do tworzenia obwodu swoich ulubionych ćwiczeń podstawowych opisanych w filmie lub przykładowy obwód jest wymieniony w podpisie wideo. Obwód można wykonywać raz lub dwa razy w tygodniu w połączeniu z ćwiczeniami, które pracują inne grupy mięśni.

Zaawansowany HIIT

Szukasz czegoś mocnego? Jeśli masz doświadczenie w HIIT, wypróbuj ten trening całego ciała, bez sprzętu. Używając tylko masy ciała, otrzymasz 22 minuty ćwiczeń HIIT w tym filmie, z mnóstwem naprawdę szybkich przejść. Każde ćwiczenie jest wykonywane przez 40 sekund z 20 sekundami odpoczynku pomiędzy.

Od wspinaczy górskich po boczne spacery i skoki, aby strącić burpees i nie tylko, w tym będziesz się pocić wraz z funkiem i Angelą Roberts. A jak na tak wysportowanego faceta, można naprawdę usłyszeć ból Funka przez ten film, więc wiesz, że to prawdziwy trening.

Certyfikowana specjalistka od siły i kondycji Alissa Rumsey powiedziała Shape.com w 2018 Ta jedna 30-minutowa sesja HIIT w tygodniu to więcej niż wystarczająco, aby zobaczyć świetne wyniki. HIIT jest rodzajem ćwiczeń, których nie chcesz przesadzić.

Joga dla siły

Szukasz ambitnych zajęć jogi? Ten zaawansowany 30-minutowy film wideo to więcej niż typowa klasa Vinyasa flow, ale nadal opiera się na Vinyasa, więc nadal będziesz łączyć oddech z ruchami. Dzięki ciągłemu ruchowi, który oferuje ta klasa, będziesz budować siłę i odczuwać oparzenie po poważnym treningu.

Jest to zdecydowanie zestaw dla tych, którzy wcześniej praktykowali jogę i tych, którzy mają zaufanie do własnej równowagi. Joga to świetny sposób na rozpoczęcie poranka lub zakończenie dnia, ale takie trudne zajęcia mogą być odpowiednie tylko raz lub dwa razy w tygodniu.

Naucz się czegoś nowego z zespołem Resistance

Początkujący, średni i zaawansowani ćwiczący opory mogą skorzystać z tego filmu, który prezentuje 90 ćwiczeń oporowych ukierunkowanych na klatkę piersiową, abs, triceps, biceps, dolną część ciała, ramiona i plecy. Wszystko czego potrzebujesz to zespół i możesz iść.

Powiązane: Najlepsze Opaski Oporowe

Film z pewnością zainspiruje cię do wypróbowania nowych ćwiczeń z zespołem. Jest to świetny sposób na trening w domu, bez potrzeby korzystania z domowego sprzętu gimnastycznego, który zajmuje dużo miejsca. Trening z opaską oporową pozwala na celowanie we wszystkie grupy mięśni i sprawia, że tak wiele ćwiczeń jest możliwe bez konieczności stosowania ciężarów.

The Cool Down

Odzyskaj zdrowie po treningu i Zwiększ elastyczność dzięki dobremu ochłodzeniu. To jest tak ważne, aby zrobić ochłodzenie po ćwiczeniach, aby pomóc przywrócić tętno do odpoczynku, i złagodzić swoje mięśnie, jak również. Czas odnowienia YouTuber Rowan Row obejmuje całe ciało i pomoże Ci przejść do reszty dnia.

To schłodzenie nadaje się do wykonywania po treningu bez względu na rodzaj ćwiczeń, który wybierzesz. Promuje elastyczność i regenerację. Twoje mięśnie podziękują Ci później, a także jest to świetny sposób na relaks przed snem.

Możesz Też Kopać:

  • Najlepszy Sprzęt Do Ćwiczeń Pod $100
  • Najlepszy sposób na utratę tłuszczu
  • Sprawdzone przez ekspertów sposoby na utrzymanie sprawności fizycznej podczas pracy w domu
Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Popełniasz błędy suplementacyjne

Popełniasz błędy suplementacyjne Pięć typowych błędów suplementów, które teraz popełniasz Terrance Ross 18 października 2017 Podziel się RedTube…
Czerwona miska z pieczoną marchewką i widelcem obok.
Read More

7 Pokarmy Do Lepszego Snu

7 Pokarmy Do Lepszego Snu Te Siedem Produktów Spożywczych Może Pomóc Ci Spać Lepiej Niż Kiedykolwiek Wcześniej Terrance…