Scruff CEO Eric Silverberg: “przestań dzielić się danymi z narodami, które są wrogie osobom LGBTQ”

Scruff CEO Eric Silverberg

Scruff CEO Eric Silverberg: “przestań dzielić się danymi z narodami, które są wrogie osobom LGBTQ”

Gej randki Aplikacja Scruff ‘ s sekret Dla pobyt przed krzywej

Eric Silverberg jest tu dla ludzi.

Z wykształcenia programista, CEO Scruff pomógł w założeniu firmy w 2010 roku i pomógł w umieszczeniu aplikacji gbtq dla mężczyzn na mapie jako jednej z najstarszych aplikacji w obu sklepach. Przy tak dużej konkurencji w dzisiejszych czasach (zwłaszcza w sferze Randkowej), bycie udaną aplikacją, która rozwija się bez wypychania, NIE jest łatwym zadaniem, ale Scruff nadal wyprzedza krzywą.

Powiązane: Najlepsze serwisy randkowe dla gejów i LGBT

“Mógłbym wskazać na wiele wspaniałych funkcji technicznych, które zbudowaliśmy i z których jesteśmy bardzo dumni, ale myślę, że naprawdę sprowadza się to do społeczności, którą zbudowaliśmy i zaangażowania, które czynimy dla społeczności, której służymy na co dzień”, mówi Silverberg. “I myślę, że ważnym czynnikiem wyróżniającym, jeśli chodzi o skrupulatność w stosunku do naszej konkurencji, jest fakt, że rozumiemy i współczujemy naszym członkom.”

Kładzie on ciągły nacisk na decyzję firmy, aby priorytetowo traktować obawy użytkowników przede wszystkim, zwłaszcza jako firmę należącą do LGBTQ i prowadzoną przez nią.

Nie odwołując się bezpośrednio do konkurencji, Silverberg rzuca nawet trochę cienia, zauważając, że “gdy jesteś za warstwami zarządzania, gdy jesteś postrzegany jako instrument generowania bogactwa, stają się one drażniące, uciążliwe lub rzeczy, które należy zignorować, a Ty inwestujesz swój czas i zasoby optymalizując przychody, zarabiając więcej pieniędzy i blokując więcej reklam” zamiast słuchać — i chronić — konsumentów.

Niedawna decyzja scruffa o wstrzymaniu jakichkolwiek prac u boku niektórych partnerów reklamowych była oparta na fakcie, że nie wierzy, że zaangażowanie w społeczność LGBTQ będzie honorowane, jeśli będzie kontynuowane na tej drodze. Z czasem stało się jasne, że niektóre reklamy nie były ukierunkowane i były w rzeczywistości źródłem spamerów lub rodzajów ataków, w których wysyłałyby Cię do innych miejsc w Internecie.

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/11/scruff20screenshots.html

Według Silverberga, byli to ci sami partnerzy reklamowi, którzy próbowali pozyskać informacje o HIV z aplikacji takich jak Grindr, który w 2018 r.nadal bierze górę za jego zgodność. Ostatecznie Scruff wycofał się, robiąc to, co uważało za słuszne, jednocześnie tracąc znaczną część dochodów — ale nie było to dokonywane z żalem.

“Pieniądze zostały na stole”, mówi Silverberg. “Ale ta firma uważa, że była to właściwa decyzja i że w dłuższej perspektywie zostanie ona uznana za taką. Wierzę, że konsumenci, użytkownicy i nasza społeczność stają się mądrzejsi i mądrzejsi w tego typu sprawach, zadając trudniejsze pytania aplikacjom, z którymi spędzają czas. Na dłuższą metę będziemy nagradzani większym wykorzystaniem i po prostu większym szacunkiem … co jest czymś, co trudno zarobić i łatwo stracić.”

Scruff nadal ustawia rekordy swoich przychodów z reklam, pomimo tego, że 0 pochodzi z sieci reklamowych stron trzecich, inwestując czas i wysiłek w reklamy Silverberg opisuje jako “dość piękne” ze względu na wysiłek włożony w to, jak wyglądają. Kontynuuje wołanie o oklaski pracowników aplikacji za to, jak zaangażowani są w atmosferę pracy i poza nią, naciskając na to, jak ważne jest używanie, konsumowanie i doświadczanie tego, co budujesz, aby podejmować decyzje dotyczące danych.

W świecie cyfrowym, który przechodzi tak ogromne zmiany, jeśli chodzi o aplikacje, eksplorację danych i utrzymanie przepisów dotyczących prywatności, Silverberg podkreśla: “przestrzenie gejów, queer, bi, trans, lesbijek i queer są atakowane.”W przypadku aplikacji takich jak Tinder, Bumble i Hinge, których Demografia rozszerzyła się poza społeczność straight, istnieje prosty sposób na wsparcie społeczności LGBTQ+: przestań sprzedawać dane.

“Przestań udostępniać swoje dane narodom, które są wrogie osobom LGBTQ”, stwierdza Silverberg. “Umieść osoby LGBTQ w swoich starszych zespołach kierowniczych, umieść je na swoich tablicach. Jeśli nie masz osób LGBTQ w swoim zespole kierowniczym, nie będziesz na nich wrażliwy. Sprawy reprezentacyjne. Integracja ma znaczenie. Zdajemy sobie sprawę, że bardzo poważne konsekwencje, które mogą się zdarzyć, gdy te przestrzenie są źle zarządzane. Ludzie, Geje, heteroseksualiści zaczną zadawać trudniejsze pytania firmom, które budują te aplikacje. Zachęcamy, oklaskujemy i jesteśmy na to gotowi.”

Możesz Też Kopać:

  • Jak powiedzieć, czy facet cię lubi
  • Co zrobić, gdy przychodzi do ciebie przyjaciel-perspektywa geja
  • Popularne aplikacje randkowe jako ludzie, których spotykasz na studiach
Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts