Co To Jest Active Recovery?

Co To Jest Active Recovery?

Czy Aktywna Regeneracja Jest Kluczem Do Maksymalizacji Treningu?

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Tak trudne, jak to może być, aby zakończyć ten czwarty zestaw Max deadlifts wagi, czasami prawdziwa praca dzieje się w dniach, kiedy nie krok stopy w siłowni w ogóle. Oto dlaczego: podnoszenie powoduje korzystne uszkodzenia mięśni i struktury. Wiemy ,że “korzystne ” i” szkoda ” w tym samym zdaniu wydaje się trochę dziwne. Ale kiedy to się dzieje, twoje ciało potrzebuje czasu na naprawę i ostatecznie, wzrost.

“Twoje mięśnie rosną, gdy odpoczywasz, a nie ćwiczysz”, mówi Jason Tran, instruktor w Fhitting Room i Swerve Fitness w Nowym Jorku. Ogólna zasada? Poświęć minimum 48 godzin między treningiem tej samej grupy mięśni i upewnij się, że dajesz im to, czego potrzebują w tym wolnym czasie. Podczas statycznego rozciągania zimnych mięśni jest no-go, a nawet może powodować łzy, rozciąganie mięśni po ciężkich zestawów może poprawić regenerację. I to, przyjaciele, jest miejsce, gdzie aktywna regeneracja przychodzi.

Active recovery jest dokładnie tym, co brzmi: włączenie lekkich ruchów lub technik rozciągania, w tym toczenia pianki lub rozluźnienia z piłką lacrosse, w dni wolne, aby pomóc odzyskać ból mięśni. Walcowanie pianki może również poprawić moc, zwinność, siłę i szybkość, gdy jest używane w połączeniu z dynamicznymi ruchami przygotowawczymi, zgodnie z badaniem opublikowanym w Journal of Athletic Training. Może to być również trening sam w sobie, ponieważ wymaga czasu i uwagi, mówi CJ Koegel, NASM CPT i certyfikowany specjalista treningu funkcjonalnego.

“Mówiąc najprościej, active recovery to trening, który zużywa mniej intensywności w porównaniu do normalnej rutyny i może być tak prosty, jak kilka przysiadów masy ciała podczas programu Netflix, aby rozciągnąć zginacze bioder”, mówi. “Promuje to przepływ krwi do mięśni, jednocześnie wzmacniając i przyspieszając proces regeneracji.”

OK, OK, przepływ krwi brzmi dobrze. Ale co to właściwie robi dla Ciebie i czy wystarczy wymienić standardową praktykę odpoczynku na leżeniu na kanapie? Aktywna regeneracja zwiększa krążenie i pomaga w dostarczaniu kluczowych składników odżywczych do mięśni, dzięki czemu szybciej się naprawiają. Chociaż nie powinieneś odczuwać potrzeby biczowania ubrań na siłowni, koniecznie ogólnym celem aktywnej sesji odzyskiwania byłoby rozluźnienie szczelności, a nawet nieznacznie zwiększyć tętno. Bez kapania potu, bez wibracji zmieniających koszulki.

Temat: pięć kluczy do regeneracji po ciężkim treningu

Oczywiście, dla kogoś, kto jest dość nowy w włączaniu ćwiczeń do regularnego routingu, aktywne odzyskiwanie może być wymagające. Ważne jest, aby dostosować intensywność do swojego ciała. Nie powinieneś być drastycznie nadwyrężając się, dając mięśnie TLC. Na przykład: wielu sportowców decyduje się na lekką sesję jogi w dni wolne od pracy, co ma również korzyści dla umysłu. Inni udają się na długi spacer lub na przejażdżkę rowerem po mieście z przyjaciółmi. CrossFitters wszędzie przysięgają na ROMWOD, co oznacza ” zakres treningu ruchu dnia.”Strona internetowa zawiera codzienne filmy mające na celu zwiększenie zakresu ruchu, optymalizację wyników sportowych i promowanie regeneracji, gojenia i długowieczności.

Polecamy

TriggerPoint Grid Vibe

Tak, wałek wibracyjny, #FTW. Klimat ma 13 cali długości, 5,5 cala średnicy i może wytrzymać do 500 funtów, dzięki czemu jest odpowiedni dla każdego, kto po prostu chce czuć się i poruszać lepiej. Bezprzewodowy i ładowalny, wibrujący pomaga uwolnić ciasną tkankę i zminimalizować dyskomfort. Pianka EVA sprawia, że jest mocniejsza niż tradycyjne rolki, a trójwymiarowa powierzchnia jest wykonana w celu odtworzenia rąk masażysty.
99,99 zł Amazon.com

Piłka Do Masażu Z Pianki TriggerPoint

Co prawda, to nie będzie najfajniejsza część Twojego dnia. Ale ciężko pracujesz na siłowni, potrzebujesz czegoś, co uderzy w te wszystkie trudno dostępne miejsca, takie jak łuki stóp i głęboko w ramiona, biodra i nogi. Warstwowa Piankowa piłka do masażu jest idealna do ściskania tkanek głębokich. Tak więc po bólu przychodzi ulga, a następnie zmniejszona bolesność i mniejsze zmęczenie mięśni. Ból dobrze zarobiony.
14,99 zł Amazon.com

Funkcjonalne Opaski Wytrzymałościowe

Opaska oporowa jest tak wszechstronnym narzędziem fitness, jak można uzyskać. Od rozciągania i pracy ruchowej po złagodzenie obciążenia na podciąganiu, Wiele osób używa lekkich opasek do podciągania, dipów pierścieniowych, podnoszenia mięśni i pracy ruchowej i preferuje dodatkowe ciężkie opaski do trójboju siłowego lub ćwiczeń podnoszenia ciężarów. Ten zestaw jest wyposażony w trzy różne zespoły, idealne zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, od 100 do 300 funtów.
49,95 zł Amazon.com


AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Człowiek siekanie warzyw w kuchni
Read More

Plan Diety Roślinnej

Plan Diety Roślinnej Wszystko, co musisz wiedzieć o Plant-Based Emily Abbate 12 marca 2021 roku Podziel się RedTube…
Read More

20-Minutowy Trening Z Oporem

20-Minutowy Trening Z Oporem Trenuj Całe Ciało Na Raz Dzięki Temu 20-Minutowemu Treningowi Christopher Hunt 22 października 2017…