Częste w domu błędy spinningowe, według trenerów

Mężczyzna na rowerze treningowym

Częste w domu błędy spinningowe, według trenerów

Czy jesteś winny tych domowych błędów?

Między wywołanymi pandemią blokadami i zamknięciami, wielu entuzjastów fitness zmieniło swoje procedury treningowe z siłowni do domu — podczas gdy wiele innych wykorzystało dodatkowy wolny czas, aby zacząć konsekwentnie ćwiczyć po raz pierwszy. Tak czy inaczej, każdy musiał dostosować swoją rutynę w ciągu ostatniego roku i poruszać się po nieznanym zastrzeżeniu, aby wypełnić czas i pozostać w formie. A stacjonarny rower treningowy znacznie ułatwia nawigację.

Podobne: najlepsze rowery treningowe do domu

Według raportu Financial Times, liczba osób ustanawiających rekordy dla stacjonarnych programów rowerowych wzrosła o ponad 50 procent w porównaniu do tego samego okresu w 2019 — co w dużej mierze wynika z samej liczby osób biorących swoje procedury fitness wewnątrz i na rowerze.

Niezależnie od tego, czy już wprowadziłeś swoją klasę spin do domu, czy rozważasz inwestowanie w konfigurację spinningową w domu, istnieją pewne łatwe do pominięcia czynniki, które pomogą przenieść trening na wyższy poziom, a także błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na wyniki lub faktycznie spowodować negatywne skutki.

Poniżej rozmawialiśmy z garstką najlepszych trenerów i entuzjastów jazdy na rowerze w naszej sieci, aby dokładnie ustalić, czego unikać, gdy zaczynasz kręcić w domu-są szanse, że prawdopodobnie popełniasz jeden z tych typowych błędów … zwłaszcza jeśli nigdy nie brałeś osobiście zajęć z trenerem przed rozpoczęciem w domu.

Od noszenia niewłaściwego obuwia do zbytniego zaplątania się w konkurencję (nawet jeśli jest to ze sobą), oto niektóre z najczęstszych błędów popełnianych przez ludzi w treningach spinowych w domu—i jak uniknąć tego samego faux pas we własnej praktyce.


1. Używanie niewłaściwej wysokości siedziska


https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/a20stationary20bike20setup20indoors20in20front20of20silver20wall.htmlGettyImages

“Od razu przychodzi mi na myśl Niewłaściwa wysokość siedziska. Kiedy siedzenie jest źle ustawione, co mogło być zabawnym czasem, szybko zamienia się w autostradę do podwójnych kijów hokejowych H. E.!”, mówi Mike Dukes, doświadczony trener w Loggerhead Fitness. “Prawidłowa konfiguracja roweru dla unikalnej struktury ciała przed rozpoczęciem zajęć może pomóc w bólu dolnej części pleców/kolana i może znacznie poprawić trzymanie się programu na dłuższą metę.”


2. Zbyt Szybkie Uruchamianie


Podobnie jak w przypadku wszystkiego, musisz łatwo się kręcić — nawet jeśli uważasz się za całkiem wysportowanego. “Nigdy nie zacząłbyś biegać od biegu na 10 mil, ale z jakiegoś powodu patrzymy na klasę spinningową i myślimy “zrobię tylko jedną klasę”, nawet jeśli jest zaawansowana! Zacznij łatwo!”mówi Von Collins, ekspert Fitness w CompleteTri.com.


3. Jazda na rowerze w złych warunkach


Idealnie, twoja konfiguracja powinna być schowana, z dobrym przepływem powietrza i jakością powietrza, ale wiele osób lubi robić zajęcia z wirowania strumieniowego ze swojej piwnicy. Według Collinsa, to może działać świetnie, ale tylko wtedy, gdy nie będzie to spleśniała, wilgotna Piwnica, która będzie ciężka dla płuc. Jeśli martwisz się warunkami, rozważ posiadanie wentylatorów, aby utrzymać powietrze w ruchu — będziesz oddychać dość ciężko.


4. Jazda na rowerze w kiepskim obuwiu


https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/grey20running20shoes.htmlGettyImages

Według Collinsa, buty rowerowe powinny dać stopom trochę miejsca w środku, ale powinieneś być w stanie przytulić je sznurówkami i paskami. Zdecydowanie nie chcesz czegoś tak ciasnego, że wnika w skórę, co może spowodować pęcherze lub ból stawów.


Temat: jak zmiażdżyć Trening Spin


5. Nie zawracając sobie głowy odpoczynkiem


“Za każdy dzień, w którym się obracasz, nie ma nic złego w dawaniu sobie pełnego 48 godzin wolnego — zwłaszcza na początku”, mówi Collins. “Kiedy już jesteś w formie, możesz mniej odpoczywać, ale nadal powinieneś trochę odpoczywać.”


6. Wstrzymując Oddech


Podczas nowego treningu, zwłaszcza czegoś, co wymaga koordynacji, jak spinning, możesz wstrzymywać oddech, próbując się skupić-ale nie zapomnij oddychać! “Branie głębokich oddechów podczas treningu pomaga lepiej tolerować trudne części, a następnie szybciej odzyskać siły”, mówi Abouobaia.


7. Poleganie na spinningu na wszystko


“Ćwiczenia nie idą tak daleko, jak jeśli masz niezdrowe nawyki w innych dziedzinach życia,” mówi Abouobaia. “Wydajność jest wzmocniona zdrową dietą, wystarczającą ilością snu, pozytywnym nastawieniem i dużą ilością praktyki!”


8. Wybór aplikacji do przesyłania strumieniowego od razu


https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/man20on20bike20on20bike20trainer20indoors.htmlGettyImages

“Aplikacje do przesyłania strumieniowego, takie jak Peloton, zyskują rozgłos, ale wymagają również zakupu drogiego roweru, który może być używany tylko do tego celu”, mówi Collins. “Rozważ użycie oddzielnego trenażera rowerowego wraz z własnym rowerem na nim ustawionym. Możesz zaoszczędzić pieniądze, a także będziesz mógł jeździć na rowerze na zewnątrz, gdy pogoda jest dobra.”


9. Noszenie niewłaściwych ubrań


“Praca w domu czasami sprawia, że ludzie myślą, że mogą nosić wszystko — nawet jeśli nie jest to odpowiednie”, wyjaśnia Jenny Abouobaia, była profesjonalna międzynarodowa tancerka i choreograf, certyfikowany trener osobisty i dietetyk. “Luźne i luźne ubrania mogą zostać złapane na rowerze i nie absorbują potu — co ma kluczowe znaczenie dla zachowania chłodu podczas treningu.”

10. Posiadanie złej postawy


Starając się przejść tak szybko, jak to możliwe, może nie zauważyć, że twoje ramiona wkradły się do uszu, a kręgosłup krzywe w kształcie litery C. Według Abouobaia, ta słaba postawa może prowadzić do bólu pleców. Aby doskonalić swoją postawę, musisz wydłużyć kręgosłup, odwrócić ramiona do tyłu i wyobrazić sobie podnoszenie żeber z bioder, gdy zawiasujesz górną część ciała w kierunku kierownicy.


11. Za Mało Wody


https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/water20bottle20in20front20of20blue20background.htmlGettyImages

Chociaż możesz ulec pokusie, aby poczekać, aż Trening się skończy, według Abouobaia, robienie małych przerw na wodę zawsze jest tego warte. “Jeśli nie jesteś wystarczająco nawodniony, ciało nie będzie odpowiednio wykonywać swojej pracy, aby się ochłodzić”, mówi.


Podobne: najlepsze buty spinningowe dla mężczyzn


12. Zła Kadencja


“Nadmiernie wysoka kadencja, prowadząca do odbijania się na siedzeniu i potencjalnie nadwyrężania ścięgien wokół pleców kolan”, wyjaśnia Kendra Wenzel, trener kolarstwa USA Level 2, ” ale zbyt niska kadencja, podkreślając kolana, ale tak naprawdę nie zwiększając siły w sposób, który może być najbardziej korzystny dla jazdy konnej i codziennej siły.”


13. Zbyt Konkurencyjna


Według Wenzela, bycie najszybszym nie jest tym, do czego powinieneś dążyć. “Zbyt pochłonięci treningiem online, w którym jest tablica wyników i wyjadą na całość w dniu, w którym mogliby bardziej skorzystać z łatwiejszego korzystania”, mówi.


14. Zapominając o sprzątaniu


Podczas gdy twoja siłownia w domu może uzyskać trochę mniej akcji niż Publiczna przestrzeń treningowa, nadal ważne jest, aby utrzymać ją w czystości i wolna od jakichkolwiek dowodów treningu! “Pot jest żrący. Pozostawiony wystarczająco długo w końcu zmniejszy funkcję roweru stacjonarnego!”dodaje Wenzel.


Możesz Też Kopać:

  • Najlepsze aplikacje dla zdrowia i fitnessu
  • Eksperci ujawniają najczęstsze błędy treningowe, które Cię powstrzymują
  • Najlepsze Treningi Na Rowerze Treningowym
Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts