Czy Zajęcia Treningowe W Niskich Temperaturach Są Dla Ciebie Korzystne?

Mężczyzna w bluzie i robi pompki z kettlebell

Czy Zajęcia Treningowe W Niskich Temperaturach Są Dla Ciebie Korzystne?

Treningi W Chłodni Są Trendy, Ale Czy Są Skuteczne?

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Praca może już być kłopotliwa dla większości z nas. Połącz aktywność fizyczną z zimnymi temperaturami i brzmi to jak prawdziwy koszmar. Ale co, jeśli pocenie się w chłodniejszym klimacie może być korzystne dla ogólnego stanu zdrowia? 

Podobne: korzyści z pracy w zimnej pogodzie

Johnny Adamic i Jimmy T. Martin, współwłaściciele chilly NYC studio Brrrn, wydają się tak myśleć-i mają naukę, aby to poprzeć. Ich studio (obecnie zamknięte lub “w stanie hibernacji”, jeśli wolisz) szczyci się chłodną temperaturą 50 Stopni Fahrenheita, która, jak mówią, może sprawić, że twoje mięśnie będą pracować bardziej optymalnie, a w rezultacie spalić więcej kalorii. 

Rozmawialiśmy z oziębłymi fellows dla ich podejścia do tego dość nowego trendu fitness, który porwał Manhattan i resztę kraju przez burzę. Przez burzę rozumiemy zamieć. 


Jaki jest Trend treningu w niskich temperaturach?


“Zimno to nowa ayahuasca” – mówi Martin. “Gdy obniżysz temperaturę i będziesz ćwiczyć w chłodniejszych temperaturach, takich jak nasze studio 50 Stopni Fahrenheita w Brrrn, możesz ćwiczyć ciężej przez dłuższy czas, ponieważ ciepło nie przeszkadza.”

Badania nad “łagodnym zimnym stresem” i jego potencjalnymi korzyściami dla zdrowia nie są całkowicie nowatorskie. Wielu lekarzy zaleciło treningi na zimno jako sposób na aktywację “brązowego tłuszczu”, który może rzeczywiście zwiększyć metabolizm i pomóc w utracie wagi. Ale zastosowanie go do treningu w kontrolowanym środowisku jest czymś, co pojawiło się tylko w ciągu ostatnich kilku lat. Brrrn był niewątpliwie pierwszym tego rodzaju. 


Korzyści z pracy w chłodni


Oprócz wspomnianego potencjału spalania tłuszczu, praca w chłodni mówi się, aby przedłużyć okres, zanim twoje mięśnie uderzą w awarię. 

“Skurcz mięśni zależy od enzymu zwanego kinazą pirogronianową”, mówi Adamic. “Gdy twoje mięśnie nagrzewają się podczas ćwiczeń, kinaza pirogronianowa nie może przekształcić adenozynotrójfosforanu (ATP), głównego nośnika energii w komórkach, w energię.”

Zamiast tego mówi się, że proces chłodzenia działa odwrotnie: usuwa ciepło, aby ATP przekształcił się w energię, umożliwiając w ten sposób ćwiczenie ciężej i dłużej. Im ciężej i dłużej ćwiczysz, tym więcej kalorii spalisz i tym więcej stresu możesz umieścić na mięśniach, aby je odbudować i odrastać silniej. 


Wady pracy w chłodni


Niezależnie od tego, czy jest gorąco, zimno, czy w sam raz, Adamic twierdzi, że brak rozgrzewki jest tym, co faktycznie doprowadzi do potencjalnego urazu.

“Musisz smarować kapsułki stawowe i uzyskać przepływ krwi do mięśni, aby wspierać aktywność”, mówi. “Uraz ma mniej wspólnego z temperaturą zewnętrzną, a więcej ze stanem obecnych mięśni, wyrównaniem i ruchami.”

Istnieją jednak zagrożenia związane z pracą w zimnych temperaturach, ale głównie dotyczą ćwiczeń na świeżym powietrzu. Ryzyko, takie jak odmrożenia i hipotermia są bardzo realne, ale można uniknąć, ubierając się warstwami i usuwając je, gdy temperatura ciała zaczyna rosnąć. Należy zawsze zwracać uwagę na inne czynniki zewnętrzne, takie jak wiatr, który może być szczególnie trudny dla odsłoniętej skóry. 

Ważne jest również, aby pamiętać, że podczas podnoszenia w niskich temperaturach, Biegania i treningu interwałowego o wysokiej intensywności (HIIT) mogą być idealne dla większości ludzi, ważne jest, aby skonsultować się z lekarzem przed włączeniem nowego rodzaju ćwiczeń do rutyny. 


Podobne: korzyści zdrowotne i Fitness z zimnego prysznica


A co z zimnymi prysznicami lub kąpielami?


Jeśli pomysł na pracę w zimnym środowisku nadal nie brzmi atrakcyjnie, Adamic i Martin są ogromnymi zwolennikami zimnych kąpieli i pryszniców. Są to oczywiście bardziej tymczasowe dolegliwości, ale mogą one przynieść wielkie korzyści. 

“Powinieneś brać zimne prysznice tak często, jak to tylko możliwe, lub przynajmniej kończyć Prysznice na zimno przez co najmniej kilka minut”, radzi Adamic. “Zimno to potężne narzędzie i niesamowity bio-hack dla zdrowia i dobrego samopoczucia. [Co najmniej], pomaga zwiększyć nastrój i energię, zmniejsza stan zapalny i poprawia zarządzanie bólem.” 

Dodatkowo, zimne kąpiele i prysznice mówi się, aby wzmocnić układ odpornościowy. 

“Moc zimna wynika z naszego mózgu, w szczególności z uwalniania noradrenaliny-hormonu i neuroprzekaźnika, który jest uwalniany dwa do pięciu razy, gdy jest nam zimno”, wyjaśnia Adamic. “Na przykład w przypadku zimnego prysznica ekspozycja na zimną wodę na naszej skórze powoduje, że nasze mózgi uwalniają tę znaczną ilość noradrenaliny do naszego systemu. To z kolei aktywuje, a także hamuje wiele procesów zapalnych w naszym ciele aż do poziomu komórkowego, zgodnie z badaniami, co prowadzi do wszystkich tych przeciwzapalnych i podnoszących nastrój korzyści.”


Jak przeżyć zimny trening w domu


Podczas gdy Studio Brrrn jest obecnie zamknięte, treningi na zimno można wykonywać w zaciszu własnego domu. Firma jest w pełni za swoją platformą Brrrn-at-Home, która oferuje doświadczenie “slide board”, a także subskrypcję setek zajęć. Aby naprawdę wyjść na całość z tematem, Martin radzi uczestnikom, aby ćwiczyli w piwnicach, garażach lub na zewnątrz, gdzie powietrze jest znacznie chłodniejsze. 

Oczywiście, Twój rachunek za energię elektryczną będzie hitem w cieplejszych miesiącach, a gęsia skórka i dreszcze mogą być zbyt duże do obsługi, ale Podkręcanie klimatyzacji może być szybką naprawą, której potrzebujesz, aby przenieść swoje ćwiczenia na wyższy poziom. W końcu większość rzeczy w życiu poprawia się po umieszczeniu na lodzie. 


Możesz Też Kopać:

  • Korzyści z kąpieli lodowych dla regeneracji mięśni
  • Jak ćwiczyć w chłodne dni
  • Najlepsze Treningi Streamingowe

AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Mężczyzna klęczący w siłowni z kettlebells, przygotowując się psychicznie do podnoszenia ciężarów
Read More

Jak zacząć ćwiczyć

Jak zacząć ćwiczyć Zatwierdzony przez ekspertów Przewodnik po pracy po przerwie (lub po raz pierwszy) Jon Lipsey 19…