Kiedy Należy Używać Pasów Do Podnoszenia?

Kiedy Należy Używać Pasów Do Podnoszenia?

Chcesz Pociągnąć Dużą Wagę? Pomyśl O Dodaniu Ich Do Torby Gimnastycznej

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym podnośnikiem, czy zaawansowanym zawiesiem o dużych ciężarach, możesz skorzystać z pasów do podnoszenia.

To może być trudne do zauważenia, ale podnośniki spędzają sporo czasu chroniąc swój chwyt. Wykonujemy deadlifting z odwrotnym chwytem (wtedy ręce chwytają sztangę w przeciwnych kierunkach). Owijamy palce wokół kciuków, aby zastosować uchwyt hakowy do wyciągów Olimpijskich, takich jak czyszczenie i wyrywanie. Niektórzy podnośniki robią kolejny krok i sięgają po parę pasów do podnoszenia.

“Kiedy ludzie próbują pracować nad siłą pleców lub poprawić swoją postawę, za każdym razem, gdy pracują nad martwymi, czyszczącymi lub wyrywającymi — cokolwiek w tym stylu – ludzie mogą używać pasków, ponieważ czasami ich chwyt jest czynnikiem ograniczającym”, powiedział Luis Benitez, trener w Soho Strength Lab i założyciel Lab Athletics.

Nie ma korzyści dla śmierci-chwytanie sztangi barowej, ale gdy obciążenie staje się cięższe, Wiele osób instynktownie trzyma się mocniej. W najbardziej podstawowych kategoriach, paski pomagają utrzymać się na pasku. Jeśli jesteś zaawansowanym podnośnikiem, Benitez powiedział, że używanie pasów do podnoszenia ciężarów może pomóc w tych przypadkach, gdy musisz skupić się na technice — na przykład na rozluźnieniu ramion przez część ciągnącą wyciągów.

“Lubię używać pasków, aby wzmocnić rozluźnione ramiona, których potrzebujesz w Olimpijskich wyciągach” – powiedział. “Jeśli więc pracujesz nad wyrywaniem lub czystym ściąganiem, zakładanie ramiączek pozbawia ostrości siły chwytu i pozwala ramionom być nieco bardziej zrelaksowanym, dzięki czemu możesz skupić się na trzymaniu ciasnych pleców.”

Nie musisz być doświadczonym podnośnikiem, aby korzystać z pasów do podnoszenia. Początkujący mogą ich używać, aby wzmocnić ich przyczepność. Ale Benitez zalecił, aby początkujący podnośniki zaczynały bez pasków, ” aby mogli budować swoją siłę chwytu podczas nauki nowych technik.”

Gdy przejdziesz do bardziej zaawansowanych wyciągów i cięższych ciężarów, możesz zapinać pasek i dostać się po nim. Ale najpierw musimy wiedzieć jeszcze kilka rzeczy. Najczęściej paski są płaskie na jednym końcu z pętlą na drugim. Będziesz musiał przypinać i odpinać po każdym wyciągu. Te paski mają tendencję do pracy lepiej dla martwych lub rzędów.

Drugi wspólny pasek jest otwarty po obu stronach, więc musisz go przypiąć do ręki, a także do paska. Te paski mogą być wygodniejsze do czyszczenia i wyrywania, ponieważ uwalniają się łatwiej niż te z zapętlonym zakończeniem.


Polecamy


Harbinger Wyściełane Bawełniane Paski Do Podnoszenia

Zapętlony koniec lub pasek lasso wokół nadgarstka. Drugi koniec owija się wokół paska tak mocno, jak chcesz. Jest to najbardziej wszechstronny pasek ze względu na jego zdolność do szybkiego uwalniania, dzięki czemu nadaje się do treningu martwych ciągów w średnie dni lub konfiguracji do osobistego najlepszego podnoszenia oly. Jeśli potrzebujesz mocniejszego uchwytu, po prostu owiń prosty koniec wokół paska kilka razy, aż poczujesz się komfortowo.
11,99 zł Amazon.com

Dark Iron Fitness Lifting Straps

Niektóre paski wykonane są z materiału bawełnianego i rzepy, aby je zablokować, te paski, wykonane ze skóry zamszowej, łagodzą wszelkie szczypanie, dodatkowy nacisk lub otarcia, które mogą się zdarzyć z ciągnięcia ciężkiego ciężaru podczas noszenia pasków.
15,99 zł Amazon.com

Serious Steel Figure 8 Paski

Jeśli jedziesz na martwym ciągu, to są to paski, które chcesz. Pętla figure-eight okrąża nadgarstek, następnie pod paskiem, a następnie ponownie wokół nadgarstków dla maksymalnego bezpieczeństwa. Są one wyposażone w dodatkowe szwy dla dodatkowego wzmocnienia i dodatkowej wyściółki, dzięki czemu nie musisz się martwić, że pasek wbije się w nadgarstki. Ponieważ są one zamknięte, nie oferują takiej samej wszechstronności jak pasy lasso loop, ale w szczególności do ciągnięcia, rozważ te paski strongman.
23,99 zł Amazon.com


AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Pięciobój Kettlebell Circuit

Pięciobój Kettlebell Circuit Zatłoczona Siłownia? Zmiażdż Ten Pięciokrotny Obwód Całego Ciała Christopher Hunt 22 listopada 2017 Podziel się…