Finishery Treningowe, Które Spalają Tłuszcz

Finishery Treningowe, Które Spalają Tłuszcz

Spal Poważny Tłuszcz Z Tymi Końcami Treningu

Finishery treningowe. Jeśli ich próbowałeś, to wiesz, że rządzą. Jeśli nie, to tracisz ważny sposób na przebicie się przez płaskowyże. Jeśli chcesz opuścić siłownię, czując, że dosłownie dałeś mu wszystko, co miałeś, finisher treningu metabolicznego jest idealnym zestawem do turbo boost Fat loss i zwiększenia wydajności pracy.

Finishery są w różnych formach, ale główną ideą jest to, że po ćwiczeniu, można dostosować wagę lub kąt i młotek jak najwięcej powtórzeń, jak można.

Proste, prawda?

Jeden z moich klientów, odnoszący sukcesy właściciel firmy, przyszedł do mnie ze wspólnym problemem. Chciał zachować coraz szczuplejsze i zyskuje więcej mięśni, ale jego harmonogram na pozwolił na 30 minut treningu dziennie. Musiał oszczędzać czas treningu.

Podobne: Koszulki Off 6-Tygodniowy Letni Program Treningowy

Umieściłem go w dość prostym programie atakującym różne części ciała sześć dni w tygodniu, ale z jednym akcentem. Po każdym tradycyjnym ćwiczeniu zamierzał wykonać brutalny zestaw finiszerów. Po miesiącu przytył dwa funty, ale spadł o 1% tkanki tłuszczowej. Czuł się bardziej energiczny i silniejszy niż kiedykolwiek, bez każdego wykonywania ponad godzinnych treningów.

Finishers są świetne do budowania mięśni, zyskuje wytrzymałość psychiczną i rozdrabniania tłuszczu, jak również.

Według badania, w którym uczestnicy kończyli każde ćwiczenie zestawem finiszera, spalone kalorie wzrosły o prawie 450%. Oznacza to, że naciskając się do granicy, możesz nadal widzieć wyniki nawet podczas treningu przez krótszy okres czasu.

Zestawy finisherów nie są przeznaczone dla osób o słabym sercu, więc nie traktuj tego jako łatwego wyjścia. Wyjmij to, co włożyłeś. Więc nie zatrzymujcie się, dopóki nie spróbujecie dosłownie swoich łez. Nie ma za co.

Temat: Tak Można Zrzucić Połowę Tkanki Tłuszczowej W 12 Tygodni

Mechaniczny Finiszer Klatki Piersiowej

Mechaniczny zestaw upuszczający to świetny sposób na utrzymanie takiej samej wagi, ale poprzez zmniejszenie intensywności ćwiczenia poprzez zmianę pozycji ciała lub kąta zamiast spadku wagi. Idealny na ruchliwą siłownię, gdy nie możesz uciec od gromadzenia trzech różnych zestawów hantli.

Trening: 3 zestawy po 8 sztangi wyciskanie sztangi na ławce.

Finisher: Chwyć 2 hantle i regulowaną ławkę. Ustaw ławkę na wysokim pochyleniu i zdobądź jak najwięcej skośnych powtórzeń hantli, jak możesz.

Po osiągnięciu punktu, w którym powtórzeń nie poruszają się tak płynnie, ustawić ciężary w dół, i upuść ławkę do niskiego nachylenia, a następnie ponownie się.

Kiedy osiągniesz awarię techniczną-co oznacza, że twoja forma spadła do odpływu — opuść ławkę do płaskiego kąta i zakończ z jak największą liczbą powtórzeń.

Back Off Set

Zestawy Back off są świetne dla mięśni pleców i nóg, z których oba dobrze reagują na wysokie Schematy reputacji. Używaj tej techniki na przednich i tylnych przysiadach, rzędach kabli i ściąganiu lat.

Trening: 4 zestawy 6 powtórzeń ciężkich rzędów hantli.

Finisher: Chwyć hantle o 40-50% lżejsze od ciężaru roboczego. Zacznij od słabszej ręki i idź do 50 powtórzeń.

Nie możesz odłożyć hantla, dopóki wszystkie powtórzenia nie zostaną ukończone, więc dobrym pomysłem jest użycie pasków do tego, ponieważ chwyt będzie pierwszą rzeczą do zrobienia.

Odpocznij 120 sekund, a następnie wykonaj drugą rękę.

Trx Timed Finisher

Powodem, dla którego TRX jest świetnym rozwiązaniem dla zestawu finishera, jest to, że pozwala wykonywać ćwiczenia zamknięte łańcuchowe-takie, w których poruszasz ciałem w przestrzeni, zamiast ciężaru.

Wykazano, że ten rodzaj ćwiczeń tworzy lepsze połączenie mięśni umysłu i rekrutuje więcej włókien mięśniowych niż jego odpowiednik z otwartym łańcuchem.

Trening: Dla bicepsów zacznij od 3 zestawów po 12 loków. 

Finisher: Chwyć TRX suspension trainer, Ustaw timer na 60 sekund i zacznij robić loki bicepsów używając swojej masy ciała.

Kiedy forma zaczyna się degradować, inch swoje stopy do tyłu od punktu kotwiczenia, tak, że jesteś bardziej wyprostowany. Zapewni to, że będziesz mógł pracować na swoim limicie dla całego zestawu.

Trening: W przypadku tricepsów zacznij od 3 zestawów 12 hantli. 

Finisher: Chwyć TRX suspension trainer ponownie ustaw minutnik na minutę i wykonaj przedłużenie tricepsa z masą ciała.

Jeśli dojdziesz do punktu, w którym czujesz, że kompensujesz innymi mięśniami, zamiast skupiać się na tricepsie, odsuń stopy do przodu od punktu kotwiczenia i kontynuuj.

Ten finisher nie jest jednak żartem. Nie mów, że nie Ostrzegałem cię, gdy masz problemy z odebraniem telefonu trzy dni później.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Niespokojny mężczyzna zakrywający twarz w restauracji
Read More

Jak Umawiać Się z lękiem

Jak Umawiać Się z lękiem Jak radzić sobie, gdy jesteś niespokojny w miłości, według ekspertów Ashley Keegan 3…