Jak Cieszyć Się Latem Podczas Pobytu W Formie

Ta Reklama Jest Częścią Misji, Aby Twój Ogród Był Najlepszym Pokojem W Twoim Domu Od AskMen & Scotts Sponsor Logo


Jak Cieszyć Się Latem Podczas Pobytu W Formie

Tak, Można Cieszyć Się Latem I Nadal Dostać Rozdrobnione

To było słoneczne czerwcowe popołudnie około 2009 roku i jechałem na imprezę UFC z kilkoma kumplami. Dotarliśmy tam wcześniej, żeby wziąć udział w uroczystościach, i pomyślałem, że pójdę przez co najmniej sześć godzin bez odpowiedniego posiłku. Więc, naturalnie, zapakowałam pierś kurczaka uduszoną masłem orzechowym do kieszeni.

Niestety, bramkarz przy drzwiach przeszukał mnie, znalazł pierś z kurczaka i zapytał: “WTF to jest?”Wyjaśniłem moją sytuację-i utratę mięśni, która z pewnością nastąpi-i powiedział, że jestem głównie narażony na salmonellę i zasugerował, żebym zjadł go wtedy i tam, albo wyrzuci go.

Krótko mówiąc, musiałem wymusić trochę suchego kurczaka na oczach fanów UFC. Hardcore.

Więc co próbuję ci powiedzieć z tą podróżą w dół pasa pamięci? 

W pierwszych dniach mojej podróży fitness, zastąpiłem jedną obsesję (fast food i gry wideo) z innym (ekstremalne podnoszenie ciężarów i zdrowe odżywianie) zamiast przy zrównoważonym podejściu. Wycofałem się dalej od świata, mierząc każdy kęs jedzenia, który wszedł do moich ust, odmawiając jedzenia kolacji z moją rodziną i unikając spotkań towarzyskich, aby zmaksymalizować mój głęboki sen. Minęło trochę czasu, aby dojść do wniosku, że traciłem niektóre z najlepszych lat mojego życia, aby spróbować zmaksymalizować moje wyniki w siłowni.

Podobne: programy dietetyczne

Moje podejście koncentruje się teraz na równowadze i umiarze (w rzeczywistości uzyskuję lepsze Wyniki Teraz, gdy nieco poluzowałem lejce) i to jest ostatecznie to, czego chcą moi klienci. (Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu podejścia, które działa w środku drogi, sprawdź ten darmowy kurs utraty tłuszczu.) 

Więc chcę poinformować, że można osiągnąć swoje cele utraty tłuszczu podczas korzystania z grilla i piwa tego lata. Oto jak.

Jedną z najważniejszych zmian, które można zrobić, aby stracić tłuszcz jest jeść mniej żywności i być w deficycie kalorii. 

Nie zamierzam tego robić, bo wiesz o tym. Ale jak wytworzyć deficyt kalorii, jednocześnie ciesząc się latem? 

Oto jeden ze sposobów na cykl diety, który pozwala zarówno na zabawę, jak i fitness: 

W ciągu tygodnia zjesz minimalną ilość białka dziennie i zmniejszysz kalorie tłuszczowe i węglowodanowe.

Będziesz stawiać się w 500-1, 000 dzienny deficyt kalorii od poniedziałku do piątku. Tak, czasami będzie do bani w ciągu tygodnia, możesz być głodny, ale i tak jesteś zajęty w pracy, prawda? Będziesz w dużym deficycie kalorycznym dzieje się w weekend, więc będziesz miał trochę kalorii do zabawy.

W sobotę zjesz skromne śniadanie, lekki lunch, a potem co tylko zechcesz, nie szalejąc przy kolacji. Zazwyczaj oznacza to posiłek w restauracji lub grill u znajomego, deser i dwa napoje alkoholowe.

W niedzielę pościcie we wczesnej części dnia, ćwiczycie w porze lunchu, a potem macie ogromny brunch wypełniony wszystkimi zabawnymi rzeczami-pomyślcie o naleśnikach utopionych w syropie, gofrach, płatkach itp. Może nawet pójdziesz wieczorem z grillem.

Pod koniec tygodnia nadal powinieneś znaleźć się w deficycie kalorycznym netto-a stracisz tłuszcz.

W końcu większość programów odchudzających zaleca, aby ludzie tracili około jednego do dwóch funtów tygodniowo. Ludzie, którzy szybko schudnąć mają większą utratę mięśni do rozruchu.

Oto podstawowe zasady, aby weekendy pracowały dla Ciebie-nie przeciwko tobie:

1. Zarabiaj Kalorie

Idź ciężko w siłowni na wyższe kaloryczne dni i spraw, aby te kalorie się liczyły.

Trening oporowy uwrażliwia tkanki mięśniowe na węglowodany. Po ciężkiej sesji treningowej, komórki mięśniowe są scrambling chłonąć węglowodany potrzebne do promowania regeneracji. Oznacza to, że im wyższa objętość treningu, tym lepiej będziesz uczulony na te smakołyki do grillowania. 

Związane z: przyjęcie tych 5 zasad utraty tłuszczu pozwoli Ci chudnąć przez całe życie

2. Jeść chude prowadzące do grilla

Jak wspomniano, spożycie kalorii na początku dnia powinno być w najlepszym razie skromne. Dwa wybory żywieniowe, które zawsze wypełniają cię ładnie, nie będąc zbyt wysoko kalorycznymi, to chude białko i włókniste warzywa.

W dniu imprezy, zachować swoje wybory białka chudego i wypełnić na gotowane warzywa na śniadanie i lunch. 

3. Ustaw Granice Z Alkoholem

Małe dawki alkoholu nie są szkodliwe dla Twoich celów fitness-kufel piwa zwiększa testosteron o 17% i nie ma negatywnego wpływu na utratę mięśni, zgodnie z jednym z badań. 

Najlepszym wyborem alkoholowym są napoje bez smaku i bezkaloryczne Miksery. Pomyśl o dietetycznych napojach i wódce. Alternatywnie, możesz być tym facetem pijącym niskowęglowodanowe piwo, z którego wszyscy się śmieją (sugeruję umieszczenie go w czerwonym kubku solo, jeśli presja rówieśników cię dopadnie.)

Trucizna jest jednak w dawce. Umiarkowane spożycie alkoholu (około dwóch kufli dziennie) może hamować wchłanianie testosteronu i białka. Można sobie tylko wyobrazić skutki weekendowej bendingu. 

Spróbuj wypić ostatnią kroplę co najmniej dwie godziny przed snem i ogranicz ją do dwóch drinków – tzn. przyzwoity szum jest w porządku, ale noc kończąca się Tobą w pijanym zbiorniku z męskimi genitaliami na twarzy nie jest.

Postępując zgodnie z tymi prostymi, prostymi zasadami, będziesz mógł cieszyć się życiem i uniknąć wyglądania jak Michelin Man do końca lata.

4. Zadbaj O Swój Cholerny Trawnik

Zaskoczony tym? Niepotrzebnie. Praca na podwórku to świetny sposób, aby spalić trochę kalorii i wziąć trochę słońca, gdy jesteś przy tym. A kiedy nie dostać się do hosting grill na podwórku, nie będziesz chciał być zakłopotany przez stan trawnika.

Pokarm dla trawników Scotts ® Turf Builder® pomoże Ci utrzymać trawnik w najlepszej formie: trawa będzie rosła na tyle grubo, że pomoże wyprzeć chwasty, a z wystarczającą ilością składników odżywczych, aby uzyskać ten genialny zielony odcień, który docenią sąsiedzi.

Stock Up: Scotts ® Turf Builder® Lawn Food, $15.97 w Amazon.com

Mitch Calvert jest certyfikowanym trenerem i trenerem odchudzania. Odkrył swoją miłość do fitnessu 14 lat temu przy wadze 240 funtów-a teraz pracuje dla mężczyzn, którzy mają wagę do utraty i pewność siebie, aby zyskać. Gospodarze Wyzwania Związane Z Mansformacją dla facetów, którzy chcą się przeboleć.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Trzy ręczniki treningowe, neonowy zielony, czarny i szary na ciemnoszarym tle
Read More

Najlepsze Ręczniki Treningowe

Najlepsze Ręczniki Treningowe Odśwież w połowie treningu i rozkoszuj się potem tymi topowymi ręcznikami Mackenzie Shand 8 czerwca…