Korzyści Z Ciszy

Korzyści Z Ciszy

Co Codzienny Spokój Może Zrobić Dla Zdrowia, Zgodnie Z Nauką

Od kiedy twój alarm włączył się o 6:15, Wszystko jest zamazane. Prosto z porannej kawy na siłownię, potem do biura zatłoczonym pociągiem, a potem Napoje Po pracy. Wszystkie te zadania ustawione na ścieżkę dźwiękową białego szumu lub wybuchowych playlist Spotify, bez dużo czasu, aby naprawdę dekompresji. Rzeczywistość jest taka, czy to zauważysz, czy nie, nasze dni toną w hałasie. W rzeczywistości raport Światowej Organizacji Zdrowia z 2011 r.nazwał zanieczyszczenie hałasem “nowoczesną plagą”, stwierdzając, że “istnieją przytłaczające dowody na to, że narażenie na hałas w środowisku ma niekorzystny wpływ na zdrowie ludności.”

Cisza jest naprawdę złota, a większość z nas nie ma wystarczająco dużo czasu, aby zrobić krok w tył i uciszyć.

Badanie opublikowane w czasopiśmie Serce okazało się, że dwie minuty ciszy mogą być bardziej relaksujące niż słuchanie relaksującej muzyki, wykorzystując zmiany w krążeniu krwi do mózgu i ciśnienie krwi jako wskaźniki. Cisza może również poprawić pamięć: co najmniej dwie godziny ciszy mogą stworzyć nowe komórki w regionie hipokampu, według dziennika Budowa i funkcjonowanie mózgu. I chociaż możesz nie mieć ochoty na całkowite zenowanie i medytowanie to twoja sprawa, wyniki badań w JAMA Internal Medicine mogą cię przekonać, że jest inaczej. Naukowcy odkryli, że starsi dorośli, którzy mieli problemy ze snem, doświadczali mniej zmęczenia, depresji i bezsenności po medytacji uważności.

“Uważność prowadzi do zdrowego starzenia się, a w połączeniu z medytacją może poprawić ból”, mówi Bonnie Marks, PsyD, psycholog w Rusk Rehabilitation NYU Langone. Marks sugeruje, że wszyscy odłączają się i szukają ciszy przez 20 minut dziennie, a 10 minut to świetny sposób na złagodzenie sytuacji. “Najlepiej zaplanować tę samą godzinę każdego dnia, wczesnym rankiem lub w południe”, mówi.

Co prawda, myśl o siedzeniu w miejscu i nie robieniu niczego celowo inspiruje pewien czynnik “meh”. Ale z takimi gwiazdami jak Hugh Jackman, Kobe Bryant i Jerry Seinfeld, wszyscy znani, że poświęcają czas na oddychanie i odłączanie, zamykanie musi mieć swoje zalety, prawda? Podobnie jak wpadając na CrossFit WOD, możesz teraz również trafić na klasę uważności. Uznaj to za trening HIIT dla twojego mózgu. Butikowe miejsca do medytacji, takie jak The Den, MNDFL i Inscape, pojawiają się od Los Angeles do Nowego Jorku, wraz z uspokajającą wodą w holu i miękkimi poduszkami, na których można usiąść podczas sesji spokoju.

Firmom również towarzyszą dźwięki ciszy. Na przykład w Buick jest to coś, co ma priorytet jako marka, uznając, że ich klient spędza znaczną ilość czasu w samochodzie i potrzebuje, aby był to miejsce schronienia. “Hałas przyczynia się w znacznym stopniu do stresu, a ludzie w dużych miastach są szczególnie narażeni na jego skutki”, mówi Chris Hay, dyrektor ds. produktów w firmie. Ich podejście, które Marka nazywa “cichym tuningiem”, nie tylko jedno proste dostosowanie do istniejącej floty. Weźmy na przykład nową enklawę Avenir. Aktywna redukcja hałasu pomaga zmniejszyć niepożądane dźwięki silnika, a także potrójnie uszczelnione drzwi, które zapewniają hermetyczne uszczelnienie wszystkich czterech drzwi, blokując niepożądany hałas na drodze i ostatecznie minimalizując wycieki, aby uzyskać cichsze wnętrze. “Różnica polega na tym, jak wszechstronne jest nasze podejście”, mówi.

“W dzisiejszym świecie wszystko walczy o naszą uwagę, a czasami konieczne jest odłączenie się od świata zewnętrznego”, mówi Liz Teran, starszy menedżer ds. marketingu konsumenckiego w Skullcandy. Marka, która obejmuje szeroką ofertę słuchawek dousznych z redukcją szumów, wie, jak ważna jest możliwość całkowitego odłączenia. “Izolacja akustyczna pomaga zminimalizować te zakłócenia i połączyć się z tym, co dla Ciebie ważne.”Oczywiście, ta technologia nie jest czymś, co pojawia się znikąd. Skullcandy poświęca miesiące (a nawet lata) na tworzenie nowych aktualizacji, takich jak te widoczne w ich Hesh 3, wykorzystując światowej klasy Komory bezechowe i urządzenia do testowania akustycznego do testowania niezliczonych iteracji materiałów i prototypów, aby zoptymalizować poziom izolacji hałasu i osiągnąć epicką jakość dźwięku.

Temat: jak (w końcu) przestać chrapać

Więc jak przeciętny facet może zintegrować więcej spokojnego czasu z jego pracowitym życiem? Odpowiedź jest prosta: zaplanuj to tak, jakbyś miał spotkanie. Zacznij od sugerowanego przez Marksa 10 do 20 minut i całkowicie odłącz się od świata zewnętrznego. Odłóż telefon komórkowy, a jeszcze lepiej włącz tryb samolotowy. Skup się na oddechu i poświęć trochę czasu.”

“To może być tak proste, jak biorąc pięć głębokich oddechów, z powolnym wydechem,” mówi. “Poświęcenie czasu na cofnięcie się jest niezbędne. Pomocne może być nawet zarządzanie motylami, zwłaszcza przed wywiadem, prezentacją lub spotkaniem z szefem.”

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Najlepsze Sleep Trackery

Najlepsze Sleep Trackery Czy Powinieneś Śledzić Swój Sen? Badamy Emily Abbate 28 czerwca 2017 Podziel się RedTube Flip…