Najlepsza Żywność Wysokoenergetyczna

Najlepsza Żywność Wysokoenergetyczna

Zwalcz Zmęczenie Dzięki Tym 10 Energooszczędnym Produktom

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Pomimo wszelkich starań, aby zrelaksować się więcej, bądźmy realistami-zawsze pracujesz. W domu, na siłowni, w biurze, jesteś na 24/7, a to wymaga niekończącej się energii. Chociaż jedzenie nie jest ostatecznym rozwiązaniem (musisz upewnić się, że rejestrujesz wystarczającą ilość snu), możesz zhakować swoją dietę, aby zmniejszyć zmęczenie.

Po pierwsze, należy zidentyfikować i wyeliminować pokarmy, które sprawiają, że czujesz się ospały, wyjaśnia Lindsey Pine, zarejestrowany dietetyk z Los Angeles i założyciel Tasty Balance Nutrition. Dla większości ludzi oznacza to ograniczenie ilości cukru, rafinowanej mąki, sztucznych składników i tłuszczów trans-zauważa. Następnie zacznij wypełniać swoją płytkę odżywczymi pokarmami, które są pełne witamin, minerałów, przeciwutleniaczy, białka, kwasów tłuszczowych omega-3 i błonnika.

Temat: prezentowanie najlepszych siedmiu multiwitamin dla mężczyzn

Co właściwie powinieneś dodać do swojego koszyka? Nie musisz mieć #fancyAF z planem posiłków. “Niektóre z najprostszych produktów spożywczych są najbardziej odżywcze, w tym warzywa, owoce, ryby, drób, orzechy i produkty pełnoziarniste”, dodaje Pine. Zachowaj prostotę, czystość i świeżość — zacznij od 10 poniższych sugestii.

Pamiętaj, że Twoja dieta nie jest szybkim rozwiązaniem w walce ze zmęczeniem, ale jest krokiem we właściwym kierunku. “Oceń swoją dietę w ciągu ostatnich kilku dni. To, jak się czujemy, jest często wynikiem wzorców żywieniowych i nawyków, a nie jednorazowego posiłku” – dodaje Pine. Jeśli objawy utrzymują się, zawsze skontaktować się z lekarzem, aby wykluczyć wszelkie schorzenia lub niedobory witamin.

1. Woda

Odwodnienie jest ostatecznym wysysaczem energii, wyjaśnia Pine. (Spożywanie zbyt małej ilości kalorii może być również winne.) Badania opublikowane w British Journal of Nutrition okazało się, że nawet łagodne odwodnienie może powodować spadek sprawności poznawczej i nastroju oraz zwiększone zmęczenie. Prosty sposób sprawdzania stanu nawodnienia polega na sprawdzaniu koloru moczu — im wyraźniejszy (lub bardziej jasnożółty), tym lepiej.


Polecamy


S ‘ Well Vacuum Insulated Butelka na wodę ze stali nierdzewnej

Ta butelka na wodę ze stali nierdzewnej pomoże utrzymać H20 w lodówce do 24 godzin, chociaż wystarczy napełnić ją kilka razy w ciągu dnia. Twoim celem jest zmniejszenie o osiem, 8 uncji szklanek wody dziennie. Do tej bazy, jeśli rejestrujesz intensywny trening lub trening na świeżym powietrzu.
$35.00 at Amazon.com


2. Szpinak

Uzyskanie wystarczającej ilości żelaza w diecie jest kluczem do utrzymania poziomu energii przez cały dzień. Odgrywa kluczową rolę w tworzeniu czerwonych krwinek i są one odpowiedzialne za przenoszenie tlenu w organizmie. National Institutes of Health (NIH) zaleca, aby mężczyźni w wieku powyżej 19 lat spożywali 8 mg żelaza dziennie i dwie szklanki ciemnego, liściastego szpinaku (o ilości w dużej sałatce). Szpinak jest również bogaty w kwas foliowy, a niedobór tej witaminy okazał się powodować zmęczenie i drażliwość.

3. Łosoś

Łosoś jest bogaty w kwasy tłuszczowe omega-3, wyjaśnia Sosna, a wykazano, że te wielonienasycone kwasy tłuszczowe poprawiają nastrój, poprawiają zdrowie mózgu i pomagają zapobiegać chorobom serca. Kwasy Omega-3 mają kluczowe znaczenie dla struktury błony komórkowej i dzięki swoim właściwościom przeciwzapalnym pomagają zapobiegać upadkom w połowie dnia. Zapalenie, należy zauważyć, został wskazany jako marker chronicznego zmęczenia. Omega 3 są również uważane za niezbędne tłuszcze, co oznacza, że twoje ciało nie wytwarza ich naturalnie i musisz je spożywać z pożywienia, takiego jak łosoś lub suplementy.

4. Jogurt Grecki

Głód może również obniżyć poziom energii,a jedzenie wystarczającej ilości białka to świetny sposób na zaspokojenie. Ten makroskładnik jest niezbędny w procesie budowania mięśni i pomoże Ci dłużej czuć się pełniej. Jogurt grecki to przenośna przekąska, która zawiera dużą ilość białka w filiżance, nuty sosny. Jogurt grecki zawiera również probiotyki, które poprawiają zdrowie jelit (co zostało powiązane z korzyściami dla zdrowia mózgu), a także poprawiają nastrój.

5. Jaja

Jaja bogate w białko mają wiele do zaoferowania: białko pomoże Ci czuć się nasyconym (głód może prowadzić do zmęczenia), a żółtko jest bogate w cholinę. Cholina jest składnikiem odżywczym, który odgrywa rolę w metabolizmie i jest potrzebny do produkcji neuroprzekaźnika acetylocholiny — głównego gracza w funkcjach mózgu, takich jak pamięć, mięśnie i nastrój, zauważa NIH.


Polecamy


Cuisinart 77-11g Chef ‘ s Classic Stainless 11-częściowy zestaw naczyń kuchennych

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć energię, czy pracujesz nad tymi letnimi zyskami, będziesz musiał zacząć spędzać więcej czasu w kuchni. Zainwestuj w wysokiej jakości zestaw kuchenny. Pełny zestaw może dać Ci wszystko, czego potrzebujesz, aby jak najszybciej zacząć tworzyć czyste, pożywne posiłki.
100,49 zł Amazon.com


6. Słodkie Ziemniaki

Twoje ciało potrzebuje węglowodanów, aby napędzać Twój trening i twój dzień. Istnieją jednak dwa rodzaje węglowodanów-proste i złożone – i jeśli twoim celem jest długotrwała energia, chcesz skupić się na tym drugim.

Proste węglowodany, takie jak owoce lub syrop, szybko przekształcają się w cukier we krwi, zapewniając przypływ energii, po którym następuje krach. Węglowodany złożone, podobnie jak twój dobry przyjaciel, słodki ziemniak, są wchłaniane wolniej, zapobiegając tym skokom i spadkom poziomu cukru we krwi, co prowadzi do zmęczenia.


Polecamy


Culina French Fry Potato Cutter

Obrać je, pokroić, posiekać, upiec … pomysły na przepis na słodkie ziemniaki są prezentem, który po prostu daje. To narzędzie kuchenne ułatwia korzystanie z dwóch opcji ostrzy i łatwego czyszczenia. Oczywiście można go używać do innych produktów, w tym cukinii i jabłek, ale kiedy mówimy o budowaniu mięśni, posiłki zwiększające energię, przejdź do pomarańczy.
$30.00 at Amazon.com


7. Jagody

Chociaż jagody zawierają naturalne cukry i włókna, mają stosunkowo niski indeks glikemiczny, co oznacza, że nie powodują skoków cukru we krwi, wyjaśnia Pine. “Wykazano również, że jagody zwiększają funkcje mózgu i chronią przed zaburzeniami poznawczymi związanymi z wiekiem”, dodaje. Jagody są szczególnie znane ze swoich silnych przeciwutleniaczy i właściwości przeciwzapalnych-owoc wywodzi swój niebieski kolor ze związków polifenolowych antocyjanów, które odgrywają rolę w sygnalizacji nerwowej i funkcji pamięci.


Polecamy


Pojemniki Do Przechowywania Żywności ze szklanym posiłkiem-Wybór Redakcji

Niedziele = dzień przygotowania posiłku. Na początku każdego tygodnia umyj i podziel na tydzień sezonowe jagody i przechowuj w zamykanych pojemnikach, aby zablokować świeżość. Są świetne w połączeniu z innymi produktami energetycznymi, takimi jak grecki jogurt, lub stanowią szybką i przenośną przekąskę w południe.
29,99 zł Amazon.com

Herbata Zielona Teavana Gyokuro Imperia

Zielona herbata jest nie tylko dobra dla Twoich potrzeb energetycznych, ale także bogata w przeciwutleniacze. Badania powiązały korzyści zielonej herbaty ze zdrowiem sercowo-naczyniowym i zapobieganiem nowotworom, a wykazano, że lekka poprawa metabolizmu. EGCG Znalezione w zielonej herbacie jest również związane z poprawą odporności. Aby uzyskać jak najwięcej korzyści, wybierz czysty napar, taki jak ten.
19,95 zł Amazon.com


8. Zielona Herbata

To nie ma sensu, ale kofeina może dać ci zastrzyk energii. Jeśli szukasz wstrząsu bez tremy, Pine sugeruje zaparzenie i delektowanie się filiżanką zielonej herbaty. “Może zwiększyć jasność umysłu i czujność”, dodaje. Mayo Clinic zauważa, że osiem uncji filiżanka kawy ma między 95-165 mg kofeiny w porównaniu do 25-29 mg znaleźć w filiżance zielonej herbaty. I tak, kawa też pomaga.

9. Płatki owsiane

Płatki owsiane to twoja tajna broń na całodzienną energię. To całe ziarno zapewnia zdrową dawkę błonnika, który pomaga spowolnić trawienie, co oznacza, że węglowodany nie są wchłaniane w szybkim wybuchu, ale raczej w czasie. Pomaga to również zachować uczucie pełniejsze przez dłuższy okres czasu i utrzymuje poziom cukru we krwi znormalizowane. Bogata w błonnik dieta pomaga również utrzymać regularne wypróżnienia i przyczynia się do ogólnego zdrowia serca.

10. Orzechy

Migdały, orzechy nerkowca i orzechy włoskie są bogate w zwalczający zmęczenie minerał magnez. Organizm wymaga składników odżywczych do produkcji energii i pomaga w niekończących się funkcjach organizmu, w tym kontroli glukozy we krwi i funkcji mięśni. Badania wykazały również, że ludzie, którzy pracowali w stanie o niskiej zawartości magnezu, potrzebowali więcej tlenu, a ich tętno wzrosło o około 10 uderzeń na minutę—co oznacza, że ciało musiało ciężej pracować, aby wykonać ćwiczenie.


AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Najlepszy Sprzęt Wytrzymałościowy

Najlepszy Sprzęt Wytrzymałościowy Sześć Rzeczy, Których Potrzebujesz, Aby Przetrwać Najbardziej Wyczerpujące Wydarzenia Wytrzymałościowe Mark Cohen 22 lipca 2017…