Przerwy Psychiczne Po Pracy Poprawią Twój Sen

Przerwy Psychiczne Po Pracy Poprawią Twój Sen

Trendy News: Kłopoty Ze Snem? Robienie Przerw Psychicznych Może Pomóc

Krótka Historia

Zmagasz się z nieuprzejmymi kolegami czy nieuprzejmym miejscem pracy? Więc jest duża szansa, że cierpisz również na bezsenność. Jeśli tak, to według naukowców aktywne inwestowanie w przerwy psychiczne po pracy poprawi twój sen.

Długa Historia

Wszyscy przez to przechodziliśmy. Długi i bardzo zły dzień w pracy pełen kłótliwych interakcji z kolegami i klientami zamienia się w noc z piekła rodem, gdy trafisz w worek.

Istnieje kilka technik, których możesz użyć, aby uzyskać lepszy sen w nocy — w tym eliminowanie Nocnych Świateł, hakowanie diety i sztywniejsze stosowanie rutyny — ale naukowcy odkryli, że jeśli zmagasz się ze środowiskiem w miejscu pracy, a dane pokazują, że incivility w miejscu pracy rośnie i jest zaraźliwe, sprawdzanie się po pracy i inwestowanie w coś zabawnego i relaksującego pomoże ci uzyskać lepszy sen w nocy.

To wynik nowego badania w Journal of Occupational Health Psychology.

“Jakość snu ma kluczowe znaczenie, ponieważ sen odgrywa ważną rolę w tym, jak pracownicy działają i zachowują się w pracy”, powiedział główny autor badania, dr Caitlin Demsky, w komunikacie prasowym.

Dla gazety Demsky i jej współautorzy przebadali 699 pracowników amerykańskiej Służby Leśnej. Respondenci zostali poproszeni o ocenę poziomu niegrzecznych zachowań, których doświadczyli w miejscu pracy, jak często negatywnie myśleli o pracy i czy cierpią na bezsenność. Pytano również, jak bardzo są w stanie oderwać się od pracy i odpocząć.

Temat: Dlaczego Palanty W Twoim Biurze Naprawdę Niszczą Firmę

Badacze pytali również o liczbę dzieci poniżej 18 roku życia mieszkających w domu, liczbę przepracowanych godzin tygodniowo i spożycie alkoholu (co wcześniej było związane z problemami ze snem).

Ci, którzy doświadczyli niegrzecznego lub negatywnego zachowania w pracy, takiego jak osądzanie lub nadużywanie słowne, Zwykle wykazywali więcej oznak bezsenności, takich jak wielokrotne budzenie się w nocy. Ale odpowiedzi pokazały również, że ci, którzy mogli się odłączyć i zrobić coś relaksującego po pracy, mieli tendencję do lepszego snu. Relaks jest zdefiniowany w badaniu jako stan charakteryzujący się niską aktywacją i wysokim poziomem pozytywnego efektu i obejmował takie czynności jak joga, świadome oddychanie i po prostu spacer.

Klucz tutaj? Incivility w miejscu pracy jest zasadniczo niepokojące i bierze swoje żniwo na sen, zmuszając ludzi rozmyślać na ich negatywnych doświadczeń.

“Ci, którzy mogą robić sobie psychiczne przerwy od tego, lepiej sobie radzą i nie tracą tyle snu, co ci, którzy są mniej zdolni do odpuszczenia” – mówi Demsky.

Poza tym powtarzające się negatywne myśli na temat pracy były związane z innymi problemami, takimi jak choroby układu krążenia, wysokie ciśnienie krwi i zmęczenie.

A jeśli jesteś menadżerem? Możesz pomóc, zachowując się jak szef i nie nękając pracowników poza godzinami pracy, ponieważ to tylko doły.

Own The Conversation

Zadaj Wielkie Pytanie

Dlaczego rośnie nieuchronność w miejscu pracy?

Drop This Fact

Tak, brak elastyczności w miejscu pracy rzeczywiście rośnie. O ile? Liczby przywołane w badaniu Demsky ‘ ego wykazały, że prawie połowa ankietowanych pracowników w 1998 roku.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Mężczyzna zmęczony i pocony po treningu stojąc na bieżni
Read More

Co To Jest “Grypa Ćwiczenia”?

Co To Jest “Grypa Ćwiczenia”? Wykonywanie treningów o wysokiej intensywności na diecie niskowęglowodanowej może być niebezpieczne-oto dlaczego Rebecca…