Sportowcy idą do medytacji narzędzia i taktyki

Metta World Peace w czarnej koszulce Los Angeles Lakers

Sportowcy idą do medytacji narzędzia i taktyki

Sportowcy na taktykę medytacji, która pomaga im zachować spokój w chaosie

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Uważność to coś więcej niż hasło. W naszym świecie dotkniętym koronawirusem staje się to koniecznością, nawet dla profesjonalnych sportowców, którzy znajdują sposoby na włączenie medytacji do własnych procedur. 

Podobne: najlepsze aplikacje do medytacji

Co dokładnie oznacza bycie uważnym? Według Merriam-Webster jest to” praktyka utrzymywania nie osądzającego stanu podwyższonej lub pełnej świadomości własnych myśli, emocji lub doświadczeń na zasadzie moment-to-moment”. 

Dzięki fizycznym i psychicznym korzyściom, takim jak redukcja stresu, lepsze relacje i lepsza koncentracja, przyjmowanie regularnej praktyki uważności, takiej jak medytacja, może wspierać twoje samopoczucie na wielu poziomach. 

Jeśli nie jesteś pewien, od czego zacząć, zapytaliśmy kilku profesjonalnych sportowców, którzy medytują o swoje ulubione narzędzia i taktykę medytacji. Chociaż mają różne podejścia i motywacje do regularnej medytacji, wszyscy zgadzają się co do jednej rzeczy: dbanie o zdrowie psychiczne jest obecnie kluczowe. 

Ale nie musisz czuć się onieśmielony – ich porady są super realistyczne i łatwe do wdrożenia. Rób notatki i zacznij eksperymentować z praktyką medytacji, która jest odpowiednia dla Ciebie. 

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/ron20artest203720of20the20los20angeles20lakers20moves20the20ball20blue20overlay20text20reading20-20metta20sandiford-artest20-20former20nba20champion20all-starc382c2a0.htmlGettyImages / Harry How

Legenda NBA Metta Sandiford-Artest (aka Metta World Peace) jest zajęta propagowaniem świadomości zdrowia psychicznego i uruchamianiem XvsX Sports, platformy społecznościowej dla entuzjastów koszykówki – a medytacja utrzymuje go przy zdrowych zmysłach. 

“Weszłam w to, ponieważ uczyło mnie, jak kontrolować moje emocje, moją wewnętrzną Duszę i odnajdywać różne punkty mocy w moim ciele – i jak wykorzystać mój oddech na moją korzyść. To naprawdę mnie przyciągnęło, ponieważ pochodziłem z wrogiego miejsca i z czasem rozwinąłem tak wiele złych nawyków”, mówi. 

“Po prostu chciałem być w stanie wrócić do centrum tak często, jak to możliwe. I to była walka, ale naprawdę podoba mi się fakt, że kiedy myślę o buddyzmie, medytacji i oddychaniu, od razu czuję się dobrze. Czuję, że zmierzam w dobrym kierunku-nawet jeśli tego dnia nie ćwiczę.” 

Unikaj myślenia “wszystko albo nic”:

Więc jeśli nawet wysoce duchowy obrońca zdrowia psychicznego, taki jak Sandiford-Artest, czasami walczy – i pomija swoją praktykę, głównym wyjściem dla Ciebie jest unikanie dążenia do doskonałości. Myślenie o medytacji “wszystko albo nic” może odbić się negatywnie, gdy dążysz do spójności w czasie. 

Pielęgnuj Wrażliwość:

Sandiford-Artest zaleca stosowanie medytacji, aby wyciszyć świat zewnętrzny, jeśli chodzi o podejmowanie decyzji. Mówi również, że łączenie się ze sobą może być dobrym sposobem na kultywowanie wrażliwości, coraz bardziej niezbędnej, ale niewygodnej rzeczy dla wielu mężczyzn zmagających się ze stresem: “ważne jest, aby mężczyźni byli bezbronni i nie dźwigali ciężaru świata na ramionach. Zajęło mi trochę czasu, aby pomyśleć o tym i zastosować tę koncepcję.” 

Zaciśnij i uwolnij:

Jego ulubiona taktyka natychmiastowego relaksu obejmuje zaciskanie każdego mięśnia w ciele przez kilka sekund,a następnie puszczanie. Sugeruje również wypróbowanie prostych, ale skutecznych ćwiczeń oddechowych, wdychanie przez pięć sekund i wydychanie przez pięć sekund w sumie pięć razy. “Możesz to zrobić nawet podczas przerwy na lunch, jeśli jesteś zajęty i nie masz czasu na medytację. Jeśli masz więcej czasu, możesz to zrobić w nocy przed pójściem spać.” 

Wizualizuj Cele:

Na koniec, chociaż możesz myśleć o medytacji jako o bardziej pasywnym działaniu, możesz faktycznie wykorzystać sesje medytacyjne do wizualizacji swoich celów zawodowych i życiowych. “Wiem, że ludzie muszą znaleźć sposób na pracę i jedzenie na stole, więc możesz także robić sesje medytacyjne, myśląc o pozytywnych rzeczach, których chcesz w swojej karierze i życiu.”


Podobne: najlepsze techniki relaksacyjne


https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/tevaughn20campbell20-20san20diego20chargersc382c2a0playing20football20blue20box20text20overlay20tevaughn20campbell20-20san20diego20chargersc382c2a0.htmlGettyImages / Katelyn Mulcahy

Boisz się, że usiądziesz w cichym pokoju? You ‘ re not alone-San Diego Chargers cornerback tevaughn Campbell może odnosić. Ale to nie powstrzymuje go przed medytacją. 

“Nigdy nie siedziałem godzinami w cichym pokoju, ale zdecydowanie znalazłem formę medytacji poprzez ruch i muzykę, odkąd zacząłem uprawiać sporty wyczynowe”, mówi. 

Tak, podłączenie słuchawek i słuchanie ulubionych bitów przy jednoczesnym skupieniu się na treningu może być formą medytacji. Campbell mówi, że ważne jest, aby znaleźć praktykę, która Ci odpowiada. 

Znajdź praktykę, która Ci odpowiada:

“Nie każdy jest taki sam i wszyscy kochamy różne rzeczy, a niektórzy ludzie nawet znaleźć spokój poprzez gotowanie. Więc zdecydowanie znajdź swoją formę medytacji poprzez coś, co sprawia, że jesteś zrelaksowany.” 

Porzuć więc wszelkie z góry przyjęte wyobrażenia na temat medytacji i zacznij eksperymentować z różnymi praktykami, które pomagają wspierać twoje samopoczucie psychiczne. Na koniec dnia, to ma większe znaczenie niż zmuszanie się do medytacji w określony sposób. 

“Myślę, że dobre samopoczucie psychiczne jest bardzo ważne, zwłaszcza w czasach takich jak teraz, gdzie interakcje społeczne są na najniższym poziomie i jesteśmy bardziej samotni niż zwykle. Myślę, że ważne jest, aby ludzie próbowali odnaleźć [poczucie spokoju] podczas tego wszystkiego, a jednym ze sposobów jest medytacja ” – mówi Campbell. 

Wypróbuj harmonogram:

A jeśli masz tendencję do rozpoczynania rzeczy, ale zmagasz się z kontynuacją, rozważ zaplanowanie czasu medytacji, tak jak zarezerwujesz spotkanie robocze. 

“Nie patrz na to jako na coś, co musisz dopasować w ciągu dnia i pracować nad swoim harmonogramem, ale jako coś, co musisz pracować nad swoim harmonogramem. Zdrowie psychiczne jest bardzo ważne, a zdyscyplinowany harmonogram z pewnością pomoże Ci znaleźć i zachować spokój ducha.” 

https://e-gentleman.pl/wp-content/uploads/2021/12/henoc20muamba20in20football20jersey.htmlGettyImages / Brent Just

Środkowy linebacker Montreal Alouettes Henoc Muamba nie jest obcy w pokonywaniu przeciwności losu – i dlatego za wszelką cenę stawia na pierwszym miejscu swoje samopoczucie psychiczne. Jego rodzina została tragicznie dotknięta przez Covid – 19, kiedy jego teściowa zmarła po zarażeniu się wirusem. 

“Myślę, że psychika jest nawet ważniejsza niż fizyczna. Ponieważ umysł nie jest namacalny, mamy tendencję do lekceważenia go. Biorąc to pod uwagę, po tym, jak cały świat został uderzony tak, jak był i wiele fizycznych rzeczy zostało zabranych, myślę, że dobre samopoczucie psychiczne naprawdę okazało się” niezbędnym “kawałkiem ludzkości”, mówi. 

“Wiele osób, które utrzymywały i pracowały nad swoim samopoczuciem psychicznym, było w stanie poruszać się po pandemii z właściwym nastawieniem. Mówiąc najprościej, zdrowie psychiczne i Dobre Samopoczucie zapewniają stabilność nawet w nieznanym i pośród niepewności.” 

Modlitwa i Autoanaliza:

Więc jakie są jego preferencje, jeśli chodzi o medytację i uważność? Modlitwa i autoanaliza. Dorastał w chrześcijańskim domu, a jego wiara jest jego kręgosłupem. 

Ale niezależnie od własnych przekonań, może się okazać, że podejście do medytacji z duchowej perspektywy rezonuje z Tobą i pozwala ci konsekwentnie praktykować. Chodzi o połączenie szerszej perspektywy, czegoś poza sobą i znalezienie poczucia komfortu w obliczu rzeczy, których nie można kontrolować. 

Znajdź czas na spokojny czas:

Muamba mówi również, że zaplanowanie spokojnego czasu na refleksję ma kluczowe znaczenie dla Twojego stanu psychicznego. “Myślę, że autoanaliza i dosłownie zaplanowanie spokojnego czasu na zastanowienie się, gdzie jesteś i co robisz-i twój obecny stan psychiczny – jest monumentalny.” 

Weź wskazówki z podróży Muamby i pamiętaj, że medytacja jest twoim najlepszym wewnętrznym narzędziem do radzenia sobie z zewnętrznymi okolicznościami. Stresujące wydarzenia, trudności i niepewność mogą sprawić, że poczujesz pokusę, aby pominąć swoją praktykę, ale są to czasy, w których musisz polegać na niej najbardziej. Zrób to, aby priorytet to cały czas, więc można lepiej radzić sobie z tym, co życie rzuca na Ciebie. 


Możesz Też Kopać:

  • Pro sportowcy Porady dla motywacji Fitness
  • Inspirujące Cytaty Czarnych Sportowców
  • Gracze NBA dzielą się swoimi wskazówkami dotyczącymi rozgrzewki i regeneracji

AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Człowiek na rowerze stacjonarnym Rower treningowy
Read More

Jak zmiażdżyć Trening Spin

Jak zmiażdżyć Trening Spin Eksperci ujawniają, jak wyrównać swoje treningi Spin Emily Abbate 12 stycznia 2021 roku Podziel…