Wskazówki Dotyczące Głębszego Snu

Wskazówki Dotyczące Głębszego Snu

Ciesz Się Głębszym, Lepszym Snem Dzięki Tym Pięciu Profesjonalnym Wskazówkom

Zespół redakcyjny AskMen dokładnie bada i recenzuje najlepszy sprzęt, usługi i zszywki na całe życie. AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę.


Kiedy zrobić krok wstecz i naprawdę myśleć o tym obiektywnie spanie jest dość wstrząsające i dziwne działanie. Wszyscy staramy się robić to w stosunkowo tym samym czasie, mamy pokój w Domu poświęcony wyłącznie temu, nosimy specjalne ubrania (lub w ogóle) na tę okazję i zasadniczo wyłączamy się na wiele godzin, podczas gdy nasze ciała przechodzą w tryb naprawy. Jest to nawet bez wchodzenia w fakt, że niektórzy z nas chodzą i rozmawiają podczas doświadczenia, a także wyobrażają sobie krótkie filmy w naszych głowach, które czują się całkowicie realne.

Co więcej, ten rytuał nie zawsze jest taki sam. Jest w tym poziom i powszechnie przyjmuje się, że głęboki sen jest nie tylko najbardziej satysfakcjonujący, ale najbardziej niezbędny dla zdrowia. Pomimo faktu, że tak duża część naszego dyskursu o śnie opiera się na tym, jak bardzo śpimy, udowodniono, że lepsze spanie jest ważniejsze niż zwykłe spanie więcej.

Jedyną rzeczą gorszą od tego, że w ogóle nie mogę spać, jest skalisty sen. Wszyscy tam byliśmy, to czwarta godzina twojej próby snu i zamiast całkowitego spokoju, zerwałeś się w pocie ze zmieniających się pozycji i uciekłeś się do gapienia się na zegar obliczający, ile czasu ci zostało.

Głęboki sen pozwala organizmowi prawidłowo się naprawić i przywrócić energię na nadchodzący dzień. Stymuluje również wzrost, wzmacnia układ odpornościowy i naprawia uszkodzone mięśnie i tkanki na optymalnym poziomie.

Więc co możemy zrobić, aby uzyskać więcej tego nieuchwytnego i tajemniczo regenerującego snu? Co prawda nie ma jednego rozmiaru dla wszystkich rozwiązań, które całkowicie cię powali, ale podjęcie pewnych kroków w celu zapewnienia, że tworzysz odpowiednie środowisko (zewnętrznie i wewnętrznie) do głębokiego snu, może zdziałać cuda dla jakości snu, którą otrzymujesz każdej nocy. Oto kilka wskazówek, które gwarantują, że powali cię na kolana i poczujesz się w 100% rano:

1. Zapomnij O Świetle Nocnym

Potwory nie wychodzą z szafy. Nie śpij z zapalonym światłem w swoim pokoju. Badania wykazały, że ekspozycja na światło w pomieszczeniu przed snem hamuje melatoninę (ten super lek, który pomaga iść spać) i skraca jej czas trwania podczas snu. Ekspozycja na światło hamuje poziom melatoniny o ponad 50 procent. Zasadniczo światło jest sygnałowym wezwaniem do ciała i reagujemy na nie fizjologicznie. Jest tu precedens historyczny i ewolucyjny. Przed końcem epoki kamienia łupanego ludzie byli zasadniczo narażeni na działanie dwóch różnych rodzajów naturalnego światła odpowiedzialnych za regulację rytmu dobowego. Słońce w ciągu dnia i Księżyc w nocy. Ten podstawowy harmonogram dnia / nocy był spójny, a nasze programowanie biologiczne następowało w rezultacie. Gdy weszliśmy w erę przemysłową, elektryczność odgrywała teraz pewną rolę, a nasze noce są o wiele jaśniejsze niż kiedykolwiek. Ale wszystko zmieniło się dzięki technologii w ciągu ostatnich 30 lat. Teraz mamy światła w pokojach, smartfony i inne urządzenia stale wystawiając nas na światło i oszukując ciało, aby uniknąć naturalnych wzorców snu.

Bonus: Jeśli musisz używać laptopa do późna (i bądźmy szczerzy, jest to praktycznie konieczność dla wielu z nas) użyj f.lux. To oprogramowanie reguluje światło laptopa lub smartfona, aby naśladować światło otoczenia, skutecznie minimalizując wpływ światła na poziom melatoniny.


Polecamy


Redi Shade Blackout Plisowany Odcień Papieru

Przyciąć te odcienie, aby pasowały do każdego okna w domu lub sypialni. To nie pomoże umieścić telefon komórkowy w trybie uśpienia, ale to Wola trzymaj się z dala od światła lampy ulicznej Na zewnątrz lub uporczywego światła ganku sąsiada. Redi Shade nie wymaga żadnych narzędzi do instalacji, nie ma sznurków do ciągnięcia i obiecuje utrzymać 99% światła zewnętrznego.
27,50 zł za 6-PAK w Amazon.com


2. Tworzenie Rutyny Snu

Kiedy wchodzimy w rutynę, nasze ciało zaczyna przewidywać nasze zachowanie. Sporadyczne praktyki przed snem utrudniają naszemu ciału poznanie tego, co będzie dalej, o wiele bardziej rozsądne jest stworzenie krótkiej rutyny, która zapewni optymalny sen w ostatniej godzinie do 30 minut przed snem. Może to oznaczać wyprowadzenie zwierzaka z sypialni, wzięcie prysznica około 90 minut przed snem, umycie i masowanie twarzy lub medytację. Po prostu upewnij się, że rutyna ma dla ciebie sens i podąża za schematem zmniejszonego wydatku energii przed położeniem się do łóżka. Po kilku razy, twoje ciało zacznie się podpowiedź i zacząć ułatwianie tego słodkiego snu, którego pragniesz.

3. Zhakuj Swoją Dietę

Jesteś tym, co jesz i często jeśli jesz źle, będziesz osobą na jawie o 3 nad ranem. istnieją pewne ogólne zasady, które wszyscy słyszeliśmy w odniesieniu do jedzenia na sen: unikaj kofeiny po południu itp. Istnieją jednak pewne pożywienie (bardzo polecam banany i sok z wiśni), które może działać jako swego rodzaju inkubator do uwalniania melatoniny w nocy. Na szczęście już je przedstawiliśmy .

4. Ponownie Oceń Swój Materac

OK, więc opanowałeś technologię i użycie światła, nie piłeś kawy od 8 rano, masz czarny pokój i medytowałeś tak dobrze, że nawet mnich byłby zazdrosny. A mimo to ciągle rzucasz i śpisz w odstępach co najwyżej 20 minut. Może nadszedł czas, aby przemyśleć aparat, na którym jesteś. Przeciętny człowiek będzie spał przez około jedną trzecią swojego życia, więc niech będzie wygodny. Istnieje mnóstwo opcji materaca tam i gusta będą się różnić w zależności od osoby, ale to znaczenie snu nie może być zaniżone. Jedną z często zapomnianych wskazówek jest jak najlepiej naśladować swój rzeczywisty sen na materacu. Plecy, bok czy brzuch każdy śpi na swój własny, niepowtarzalny sposób. Dużym problemem jest jednak to, że większość ludzi nie szuka materaca, który podtrzymuje ich styl spania. Około 10-15 minut leżenia na materacu w sklepie powinno dać przyzwoitą wskazówkę, ale ważne jest również, aby jak najlepiej naśladować środowisko snu. Spróbuj spać na materacu w tej samej pozycji, w której faktycznie śpisz w nocy, aby uzyskać najlepsze wyniki.


AskMen może otrzymać zapłatę, jeśli klikniesz link w tym artykule i kupisz produkt lub usługę. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą pełną
warunki użytkowania.

Pokaż komentarze

Komentarze

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Trendy Fitness 2018

Trendy Fitness 2018 Oto, jak zamierzasz ćwiczyć w 2018 roku Lindsay Tigar 13 grudnia 2017 Podziel się RedTube…